מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שוב מהתחלהנעם29/12/2012
אין לי כח לזה
הכרתי את החבר של החצי שנה האחרונה אחרי הרבה זמן לבד, אחרי שנה ו4 אחרי חודש עם מישהו שלא התאים במצב בחיים ועוד חודש עם מישהו שלא נמשכתי וכל מיני דייטים כושלים, ופה כשהכרתי אותו חשבתי לעצמי לא מכירים כזה כל יום
וכמו עם האקס קשה לי להבין איך אני אמצא מישהו שנצליח להבין את החיים אחד של השני למרות שבעצם אני לא הבנתי את שלו...
ומה זה בעצם חיבור בין אנשים? אלא עם כל אחד ישעמם באיזשהו שלב, אבל התקשורת שהייתה בינינו עד לא מזמן היא מיוחדת עבדתי עליה והוא היה פרטנר מעולה עבורי בה, דיברתי איתו על כל דבר לא שמרתי דברים, עד השבועות האחרונים
ומה עכשיו שיחה עם בחור שרוצה כבר להכיר אותי כאילו אנחנו לא יודעת מה
ואולי כן נצא אולי לא ונזכרת בדבריפ החמודים מהלשעבר עכשיו והרי הייתי במצב הזה בדיוק לפני שבועיים איך שוב פעם טעינו איך שוב פעם התרגזתי עליו והוא עליי ואין כבר כח לקשר הזה, בשביל מה? בשביל עכשיו להתחיל הכל מהתחלה עם מישהו זר
רוצה להיות במקום של קשר טוב וכיף ושלא יהיו ספקות כבר....
מפחדת מזה שהיו דברים טובים ונגמר אולי כי לא התאמצנו מספיק בחודש האחרון
למרות כל מה שאני יודעת והתלבטתי במהלך הקשר גם...
עדיין מבאס להתחיל הכל מהתחלה ולא יודעת איך לבחור
נותן הרגשה יותר של רצון להיות לבד בלי הרגשת העול של כן מתאים לא מתאים...
ודווקא הבנה שהייתה בהתחלה אני מתגעגעת אליה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות אישית
עדי בדיחי30/12/2012הי שוב נועם,
את מאוד מאוד מבולבלת. אני לא מרגישה שאת באמת יודעת מה את רוצה. כתבתי לך בעבר על הצורך בנפרדות- אני עצמי מול אני בתוך זוגיות. המלצתי לך אז כן להתמקד בעצמך ולנסות למלא את הצרכים שלך- רק בזכות עצמך ולא בזכות פרטנר. זה יועיל לך להוריד את התלות שלך בזוגיות.
מעבר לכך במצב כזה של בלבול וחוסר החלטה שכנראה מלווה אותך זמן מה, אולי יהיה כדאי להמשיך ולהתייעץ באופן פרטני מול איש מקצוע שיוכל לכוון אותך הלאה מה לעשות. להערכתי יש הרבה רבדים והרבה מורכבות בסיפור, וישנם לבטח פרטים שהיו יכולים להקל מאוד במציאת דרך מתאימה לך, אך אלו פרטים ומידע שרק מול איש מקצוע ממש, תוכלי להגיע אליהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

