עצה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עצה
    מישהי
    31/12/2012

    שאלה, ראיתי במחשב של הבן זוג שלי תמונות שלו (לא מחמיאות במיוחד) עם בחורה אחרת. חשוב לציין שהתמונות מתקופה שלא הכרתי אותו (הוא לא בגד בי). האם עלי לגלות לו שראיתי? אנחנו מתכננים לעבור לגור ביחד ומן הסתם המחשב יהיה משותף.... הוא עלול לכעוס שחדרתי לו לפרטיות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה תגיבו....

    מישהי
    31/12/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העבר הולך איתנו

    עדי בדיחי
    31/12/2012

    שלום לך מישהי,

    העובדות אומרות כך- הוא הצטלם עם מישהי אחרת, תמונה לא לרוחך. מעבר לכך הוא עשה זאת לפני שהכרתם, כך שאין פה אפילו חשש לבגידה או לחוסר נאמנות, אתם מתכוונים לעבור לגור יחד- כך שהעלאת נושא כזה עלולה לפתוח עימות לחינם, ועובדה אחרונה היא שחדרת לו לפרטיות שלו, וסביר להניח שלא היית רוצה שיעשו לך אותו דבר..

    לאור כל אלו, אני לא רואה סיבה לפתוח את זה בפניו. זה כמו שהוא יבוא ויגיד לך "מה פתאום הצטלמת ככה עם האקס" או מה פתאום עישנת בעבר, או כל דבר אחר שכיום לא תוכלי לתקן. אנחנו מקבלים את בן הזוג שלנו יחד עם העבר שלו, חווים איתו את ההווה ולבטח מתכננים איתו את העתיד. כל מה שאפשר לתקן- נתקן, מה שאי אפשר לתקן- נלמד ממנו להבא. אני בטוחה שהוא לא היה רוצה שתחושי ככה מול משהו בעברו שהוא לא יכול לשנות כבר..

    ולכן, פשוט שכחי מזה, נסי להתעלם, להבין שזה חלק ממנו שכבר לא שייך אליו, והתמקדי בעשיה המשותפת ובמעבר למגורים משותפים. אני בטוחה שיש בשינוי הזה משהו מפחיד, ופתאום לראות דבר כזה שהוא לא לרוחך, ממש לפני המעבר, עלול לעכב. אך נסי לחשוב עובדתית - זה היסטוריה. אין מה להתעכב על זה.

    בהצלחה רבה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצה

    מישהי
    31/12/2012

    חשבתי שאולי בגלל שאנחנו מתקדמים בקשר אני צריכה להיות כנה איתו ולספר לו מה ראיתי, אני מבינה שזה היה בעבר ואני לא מאשימה אותו. פשוט מרגיש לי לא נוח מה שראיתי והייתי מעדיפה לא להיתקל בזה שוב במחשב, או לראות דברים אחרים שאני לא אמורה לראות.. ופשוט לבקש ממנו שלפני המעבר לגור ביחד שידאג ל"העלים" דבריםם שעדיף לשנינו לא ראות, ככה אני ארגיש שאני לא מחטטת והוא לא יהיה במבוכה שראיתי... ברור לי שזה גם עלול לגרום לעימות בנינו אבל זה קצת מטריד אותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זהות עצמית בתוך מכלול ה"ביחד"

    עדי בדיחי
    31/12/2012

    הי שוב,

    אני מניחה שאת יכולה לבקש זאת ממנו, אך קחי בחשבון שהוא עלול מאוד להיפגע מהעובדה שחיטטת לו במחשב ושהדבר הזה עלול להראות על מעין צעד של חוסר אמון כלפיו. אם את רוצה להיות נקיה, אני חושבת שכדאי יהיה להתחיל בהתנצלות על החיטוט עצמו, ו"על הדרך" להגיד מה את מרגישה ומה את מבקשת.

    אני לא בטוחה שאת "לא אמורה לראות" אני חושבת שאת אמורה לקבל אותו יחד עם הכל- עם העבר, עם התמונות, עם האקסיות. זה הוא, וזה העבר שלו. אם יהיה מוכן למחוק את זה לטובת הקשר ו"בשם ההתחלה החדשה", מה טוב, אך חשוב מאוד שתקבלי את זה כצעד מאוד משמעותי שהוא יעשה עובורך, כי לא תמיד פשוט למחוק היסטוריה, אפילו שהיא היסטוריה- זאת תקופה, זה העבר שלנו, אלו האנשים שהיו איתנו בעבר- יש לכך גם משמעות רגשית בתוך הזוגיות. אני עדיין אדם פרטי, על אף שאני בזוגיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו