מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חוסר ביטחוןנעם05/01/2013
כשאני לא בקשר אני מרגישה אבודה
אני לא בטוחה בכלום לא בחברים שלי לא במה שאני לומדת אין לי מוטיבציה להשקיע
אני מרגישה מאוד לבד
אין לי כח להתעסק בתחביבים
פשוט מדוכאת וחושבת או על הזמן שיכולתי לבלות עם החבר לשעבר כי עכשיו אני משועממת ורע לי
או בקשר עמוק ואמיתי על זה שהיה עדיף לבלות איתו גם את הזמן המועט שהיה לנו כי זה היה להיות איתו
אני יודעת שאין מה לחזור לאף אחד משני הקשרים האלה
אבל מרגישה כ"כ אבודה פתאום כשאני לא בקשר למרות שבזמן הקשר אני כן לומדת וכן רואה חברים ומשפחה וכן מתעסקת בתחביבים כשאין קשר מרגיש לי ריק מאוד ורע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול פרטני
עדי בדיחי06/01/2013נעם יקרה,
כפי שציינתי בעבר- את תלויה לחלוטין בקשר זוגי ונמנעת מלפתח את עצמך כשאת ללא קשר זוגי. את זקוקה להנעה תכופה מצד בן הזוג. הדבר עלול לגרום לו להרגיש מאוד אחראי כלפייך וכשאדם מרגיש שאחר תלוי בו הוא יעשה הרבה להתנער מזה, כי תחושת האחריות כבדה וזה עלול להעיק על בן הזוג. מלבד זאת אינך משקיעה בעצמך ללא מישהו צמוד אלייך, מה שגורם לך להרגיש מאוד מאוד פאסיבית ונטולת כוחות. אז את מחפשת בכל כוחך מישהו, ועל אף שאינו מתאים את נכנסת איתו למערכת יחסים- והפרידה לא מאחרת לבוא כי אינכם מתאימים. כפי שכתבתי לך בעבר, את נמצאת בקשר מהסיבה הלא נכונה לצערי.
אני באמת ממליצה לך להיפגש עם איש מקצוע או לפחות להתייעץ באופן אישי ופרטני כדי לנסות לזהות את כל הסיבות שאת חשה ככה, ולהוציא אותך לאט לאט מה"לופ" הזה ומהבדידות שאת חשה. לצערי אני לא רואה דרך אחרת. דעי שזה בהחלט אפשרי ומה שעובר עלייך עובר גם על הרבה אחרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

