קשר קצר

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קשר קצר
    רעות
    12/01/2013

    היי,
    הבאתי ילד מחוץ לנישואים (לא בקשר עם האב), הילד/ תינוק בן 9 חודשים. השאלה היא לגבי קשר קצר שהיה לי וניגמר. יצאתי עם רווק בגילי (38), יצאנו 3 פעמים, בפעמיים הראשונות יצאנו בערב והרגשתי שיש זרימה והוא בעניין, משיכה וכו' בנוסף הוא הקפיד להתקשר כל יום. בפעם השלישית (ביוזמתו) בילינו יום שלם יחד עם הילד שלי ובסוף היום הוא גם בא אלי הביתה ואחרי שהבן שלי נירדם, היה גם סקס.
    הרגשתי שיש משיכה, אבל במהלך הסקס היו כמה דברים שקילקלו - כל רגע הפסיק כדי להרגע וכאלה, בעיית חדירה לפעמים וכו (הרגשתי שיש לו פין עקום כלפי מטה).
    ראוי לציין שמאחר וזה סקס ראשון זה לא הפריע לי בכלל כי סקס קשור להכרות והוא בד"כ משתפר עם הזמן והפעמים הראשונות מקרטעות לעיתים.חוץ מזה נהנתי, שנית כיוונתי אותו כדי שאצא גם מסופקת (באמצעות מגע יד) . ניסיתי לעודד אותו לפעם שנייה אבל הוא טען שהוא גמור.

    בסוף הערב אמרתי לו שכדאי שיצא לכיוון הבית כעת כי אחרת יהיה מאוד מאוחר (הוא גר רחוק והרגשתי לא נוח לישון איתו).
    ליד הדלת אמרתי לו שמאוד נעים לי איתו והא טען שהרגיש שלא כיף לי, אמרתי לו שהיה לי כייף ושבסה"כ מאוד נעים לי איתו ונוח ונישקתי אותו ללילה טוב.
    למחרת שלח לי SMS שנראה לו שאין ביננו התאמה מלאה. התבאסתי ורציתי לדעת מה הסיבות: סקס מהר מדי? היום עם הילד? סקס לא טוב?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר קצר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כנראה הרגיש שהוא מאכזב אותך

    דורית כהן
    12/01/2013

    רעות היקרה, כתבת שהבחור הוא רווק בן 38, וכך גם את. אני מתייחסת לכך בתשובתי, כי נראהלי שגבר בגיל בוגר כזה צריך כבר לדעת את מה שכתבת בעצמך - שהפעמים הראשונות עלולות להיות פחות מוצלחות עד שמכירים יותר טוב וזורמים יותר טוב בסקס.

    יש לי הרגשה שהוא - על פי תיאורך - קצת חרד וחסר בטחון עצמי לגבי היכולות המיניות שלו, וכנראה שהיתה לו חווייה לא כך כך טובה באותו ערב, חווייה שהיתה מלווה בחרדה.

    אולי בשבילו העובדה שלא רצית שהוא יישאר לישון איתך - הרגשת שזה מוקדם מדי ואינטימי מדי בשבילך כנראה, וזה לגיטימי - היתה אינדיקציה שלא מספיק נהנית. אולי עבורו זה מופיע ככה. אולי הוא חיבר את שני הדברים - שרצית סקס פעם נוספת והוא איכזב אותך בכך ואז "שלחת אותו" הביתה - זה היה עבורו יותר מדי דברים שהראו לו שהתאכזבת ממנו.

    יש גברים שמתקשים לקיים יחסי פעמים פעמיים באותו לילה, אבל יודעים שאחרים מסוגלים לכך,וזה מוריד להם את הבטחון. נדמה לי שכל עוד את לא מכירה אותו מספיק יטוב - עדיף לחכות שהגבר יציע שתהיה פעם נוספת, אחרת הוא עלול להרגיש שהוא מאכזב אותך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו