אשמח לקבל התייחסות.. במשבר..

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אשמח לקבל התייחסות.. במשבר..
    שיר
    16/01/2013

    היי,(בת 24)
    אני וחבר שלי ביחד שנה וחצי.
    לאור בעיות תקשורת למיניהם בקשר נפרדנו לחודש ושבוע!
    במהלך התקופה ניסיתי להתנתק רגשית,אני חושבת שהיה בי הרבה כעס כלפיו על הקשר עצמו ובאמת נהניתי מהשקט הנפשי שקיבלתי בתקופה הזאת... יצאתי עם חברות נהניתי הכרתי אנשים...
    דיברנו והחלטנו לתת לקשר צאנס נוסף,חזרנו לפני שבועיים, ובאמת אפשר לראות שהוא שינה גישה ,מראה אהבה, יותר סובלני , ובאמת רואה אותי לצידו ולא מקבל אותי כמובן מאליו!!כאילו במהלך התקופה הזאת הבין משהו..
    הבעיה היא שלפני חודש,הוא סיפר לי שהוא היה עם בחורה שהכיר והוא מפחד שנדבק באיידס בגלל אפשרות ליחסי מין לא מוגנים..
    אני נפגעתי מזה עד עמקי נשמתי! ולמרות שהיה לי מאוד קשה אני התעליתי על עצמי ידעתי שקשה לו (הוא היפוכונדר בנוסף לכל )
    והייתי שם בשבילו עודדתי אותו והקשבתי לו.
    אני חושבת שאף בחורה בחיים לא הייתה עושה את זה במיוחד שזה עלול להזיק לה.
    אתמול,הוא סיפר לי שזו לא הייתה בחורה שהוא הכיר,כי לא היה לו שום דבר מבחינה רגשית ושהסיבה האמתית היא שהוא הלך לזונה.
    הייתי בשוק!! כי במהלך חודש אני אכלתי את הלב שאולי הוא נקשר למישהי אחרת....
    קיבלתי כביכול סתירה נוספת,אולי מצד אחד הוקל לי איפשהו שהוא לא היה עם בחורה רגילה מבחינה רגשית ושזה היה אך ורק בשביל האקט המיני..
    אבל מצד שני נורא מפריע לי שהוא הלך לזונה ועדיין קיים יחסי מין!!!!!!
    אין בי כעס עליו שהוא בגד בי כי לא היינו ביחד,כי הוא לא היה חייב לי דין וחשבון.
    הכעס שיש בי שהוא היה עם בחורה אחרת!
    אתמול סיפרתי לו שאני רק התנשקתי עם מישהו,נורא נפגע מזה בהתחלה אפילו היו לו דמעות בעיניים.
    עד שאמרתי שירגע ושאין לו זכות בכלל אחרי שהוא זיין מישהי אחרת!
    קודם כל,אנחנו לא מקיימים יחסי מין כרגע.. מחכים 50 יום לבדיקה
    דבר שני,אני לא רואה את עצמי כרגע נוגעת בו מבחינה מינית כי ישר עולה לי תמונה שלו עם מישהי אחרת,וזה נורא כואב לי...אני ממש פגועה!!
    אני אוהבת אותו,ומאז שחזרנו מאוד כיף לי,אבל ברגע שאני נזכרת בזה זה עושה לי רע!
    אני מפחדת שזה לא יעבור לי,ואני לא יודעת אם זה נורמלי או לא.
    מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובתך מאוד מובנת ונורמלית

    דורית כהן
    17/01/2013

    שיר היקרה, צר לי על הטלטלה ששניכם עוברים...לפעמים לומדים בדרך הקשה מה המחיר שמשלמים על היענות לתשוקות הגוף, ועד שלא מגיעים למקום הזה ונפגעים, או מרגישים את הפגיעה של בן הזוג - לא נופל האסימון.
    מה שאני מנסה לכתוב לך הוא שאולי יש במה שקרה משהו טוב: הוא ראה את הנזק שיש בקיום יחסי מין מזדמנים, ויש להניח שבעתיד אם יתחשק לו פתאום משהו מעין זה - מייד יציפו אותו פחדים וזכרונות קשים וטראומטיים ממה שקרה סביב האירוע הנוכחי. אפשר לומר שזה כמו "חיסון" נגד בגידה...
    וגם מן הכיוון של הנשיקה שלך - ראית עד כמה זה פגע בו. לרוב לא קולטים אתהמחיר שיש בהתקרבות פיזית למישהו אחר - עד שלא רואים את התגובה של בן הזוג הנפגע, ושניכם למדתם מכך הרבה.

    לגבי שאלתך האם תגובותייך הרגשיות הינן נורמליות: לדעתי את מגיבה בצורה הכי טבעית ונורמלית שיש. ברור שזה מעורר רתיעה ואפילו גועל, המחשבה שהוא היה עם מישהי אחרת, ואני חושבת שרוב הנשים היו מגיבות כך. אגב, גם גברים מגיבים בצורה דומה כאשר הם שומעים על כך שבת הזוג קיימה יחיס מין עם גבר אחר.

    נכון שיש גם תגובה הפוכה די מצוייה: יש זוגות רבים שאחרי גילוי בגידה חוזרים ליחסי מין מרובים כמו בירח דבש, כאילו כדי "למחוק" את עקבות האירוע הרע, ולבסס את "בעלות הבית" על גופו של האחר...
    אבל במקרה שלכם יש גם הסיכון לאיידס, ועלייך לשמוח שיש לך תגובה של רתיעה, אחרת היה לך מאוד קשה לא לקיים איתו יחסים.
    אבל חשוב לשמור על תקשורת טובה, ולעבוד עליה ולחזק את היחסים בהיבט הזה, עכשו שאתם מנועים מסקס. ראי זאת בתור הזדמנות להעמיק את הקשר הרגשי והנפשי בעזרת תקשורת טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו