האם היא גרידית ?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • האם היא גרידית ?
    אברהם
    24/01/2013

    אני תוהה האם חברתי גרידית או שאני שופט אותה לא נכון ולא בצדק.
    בשבוע שעבר היא קנתה בבית טבע קופסת ויטמינים כלשהי שאמורה הייתה לשפר הרגשה וכו'.
    לאחר שניסתה את התוסף במשך יומיים וחוותה כאבי בטן קלים חזרה לחנות ובקשה את כספה חזרה, בטענה שהמוכר שכנע אותה שזה יעזור. מדובר ב 100 שקלים וכבר מספר ימים היא עסוקה בזה, מתקשרת, מתעצבנת ולא מוותרת.
    לי זה נראה מגוחך וגרידי. היא מאד כועסת על שאני שופט אותה אבל אני מרגיש שזה ממש נוגד את הערכים שלי.

    אנחנו לפני מיסוד יחסים והנושא מטריד אותי.
    אשמח להתייחסותכן.
    אברהם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם היא גרידית ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם היא גרידית ? צריך לבדוק

    עדי בדיחי
    25/01/2013

    שלום אברהם,

    כדי לקבוע שאשתך גרידית אתה צריך לראות את ההתנהגות הזאת בעוד ועוד תחומים. אם זה משהו עקרוני, פרנציפ, והיא דורשת פיצוי תמורת המוצר- זה אחד, ואולי יכול להעיד על כך שהיא יודעת להיות צרכנית נבונה ששומרת על זכויותיה. אך אם מדובר בעוד תחומים, הן רגשיים והן קונקרטיים- של חמדנות, ראיה אינטרסנטית, וכיוצ"ב- אז אולי זה יכול להעיד על האופי שלה.

    כך או כך זה אמור להתבטא בעוד תחומים.

    יש פעמים שאנחנו מרגישים שעבדו עלינו, רימו אותנו, השקענו הרבה מאמץ, משאבים וכסף ובסוף לא קיבלנו מה שרציני- יתכן ועקב התסכול הזה היא פועלת כך. אני מכירה הרבה אנשים שהיו פועלים כמוה.

    נקודה אחרת היא שאנחנו לא יודעים איך מוצר זה או אחר ישפיע על אדם X ולכן מראש כמובן אנחנו לוקחים את הסיכון עם כל תרופה או תוסף, שיתכן ולא נקבל ממנו את מבוקשנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו