יחסים אפלטונים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • יחסים אפלטונים
    בעילום שם
    04/02/2013

    אני בן 34.
    יש מישהי שאני ביחסים אפלטונים איתה.
    לעולם לא יהיה ביננו רומן, בגלל סיבות מצוינות שלא אפרט כאן.
    אבל כן יש יחסים אפלטוניים יפים.

    רציתי לשאול:
    איך לשמוח על היחסים הנהדרים שלנו (והם גורמים לי שימחה), בלי לגלוש למחשבות על רומן שלעולם לא יקרה, מחשבות שגורמות לי עצב?.

    אתן מבינות את הכוונה?.
    איך לשמור על שיווי המשקל העדין הזה?.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסים אפלטונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להכיר את מה שטוב

    עדי בדיחי
    05/02/2013

    שלום,

    יהיה רצוי לזכור את טיב הקשר ואת החסרונות באם כן היה מתפתח משהו שאינו היחסים שיש כיום.

    חשוב יהיה לפתח קשר רומנטי בכל אופן כדי לא לחסום "מחשבתית" את הדלת הזאת. לפי הבנתי יש לך רגשות כלפי הבחורה, וכנראה יש תנאים לא מתאימים או נתונים מסוימים של שניכם שלא מתאימים ולכן אין סיכוי לקשר לדעתך. אם זה המצב חשוב להתמקד בעובדות, תמיד לזכור למה הקשר לא יצליח ואיך כן להיות שם כחבר, כידיד לשעת צרה וכיוצ"ב. לפעמים חברות עמוקה שנמשכת שנים שמורה יותר מכל קשר רומנטי שיהיה. ולכן צריך להכיר את הטוב בעינין זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו