ייעוץ למנוסים שבינכם

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ייעוץ למנוסים שבינכם
    שירן
    05/02/2013

    אני בת 28 וגרה עם חבר שלי, אנחנו אוהבים לבלות יחד וגם בניפרד (בריא לקשר) העניין פוגע ונוגע בי אישית כאשר הוא יוצא וחוזר יחסית מאוחר, או יוצא ואני מגיעה לפניו ומחכה לו, אציין שאני לצערי פחדנית להיות בבית לבד:( דברנו על זה מספר פעמים אך זה לא עזר ועדיין הוא היה לפעמים חוזר בשעות מאוחרות . כשאני מסבירה לו זאת, הוא טוען שאני צריכה להתגבר על פחדיי ולא להיות תלויה בו.
    מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ייעוץ למנוסים שבינכם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזמינה עוד דעות

    עדי בדיחי
    05/02/2013

    שלום שירן,

    יתכן ובן זוגך מגיב כך כי הוא מזהה איזו תלות או "חשד לתלות" שאת יוצרת בו וזה מאוד מרתיע אותו. כשמישהו תלוי בנו, בעיקר בן זוג, הדבר מגביל מאוד, כיוון שהעצמיות שלנו לא מתפתחת בחופשיות אלא עם הגבלות. ואנחנו כיצורים טבעיים- לא אוהבים שמגבילים אותנו.

    יהיה חשוב לקבוע לכם ערבים משותפים יחד ששניכם בבית פלוס מינוס באותן שעות- זה יוכל לגרום לשניכם גם את החופשיות, שכבר כתבת, כי היא מאוד חושבה לקשר.. וגם את העינין הזוגי המשותף. יש לזהות למה את חוששת להישאר לבד בבית- האם זה דבר שמגביל אותך בעוד מקומות, או שיש סיבות עמוקות יותר לפחד זה? צריך לבדוק האם במשאלת ליבך היית רוצה "שישמור" עלייך? זה בהחלט מובן אם יש פחד להישאר לבד.. ובהחלט מובן יותר כיוון שאת חיה עם בן זוג.

    נשמח כמובן לעוד דעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב

    שירן
    06/02/2013

    מודה לך על התגובה, יש עניין נכון בדברייך, אבל כיום אני מבינה שאני פחות זקוקה לבילוים בלעדיו, אני מגלה שבעניין הזה אנחנו שונים: הוא אדם ליברלי ופתוח יותר ואני אדם עם גבולות ופרמיטיבי יותר שיותר כיף לו הביחד. אני לא רוצה לצאת מכורח הנסיבות רק כדיי לספק אותו כי חשוב לי המקום שלי גם. אני מצפה ממנו שיזדהה ויבין את הרגשות שלי שאני מפחדת, זה בן זוגי שאמור לתמוך ולהיות לצידי. אני מפחדת שהבילוים האלו ייהפכו לטיסות לחו"ל עם חברים וזה יתבטא כאשר אנו ניהיה נשואים עם ילדים ואז זה ייפגע בי בעיקר שאשאר לבד.

    אני בהתלבטות לגבי המשך הקשר, הוא כרגע אטום ובשלו ואני אותו הדבר וזה רק מתחזק ככל שכל אחד עם העקרונות שלו, אין אמצע איתו:(

    שיהיה יום טוב.

    אשמח לתגובות או רעיונות בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבדוק לאורך הזמן

    עדי בדיחי
    08/02/2013

    הי שירן,

    אני חושבת שככל שהזמן יעבור ותהיו יחד את תקבלי יותר תשובות עד כמה באמת אפשר לבוא זה לקראת זה. אני מניחה שגם את תצטרכי לבדוק עם עצמך האם את מעוניינת לעשות שינוי לקראתו ואם את מסוגלת לזה. את מתארת פער שכביכול שכיח בזוגיות, מאוד, אך נשמע שהעוצמות שאת חווה אותו הן גבוהות.

    נסי להעלות מולו אפשרות גם ללכת ולהתייעץ בנושא, אם שניכם מרגישים שזה תוקע את הקשר, אך שווה להישאר בו כדי לא לפספס את האהבה ביניכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו