מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אחי ואשתו ובמיוחד ההורים שבאמצעיוני09/02/2013
אנחנו 4 אחים שההורים היו בריאים השקיעו בנו המון את כל האבה ומעל ומעבר וכואב לי לראות אותם כיום מאוד מוזנחים .אני עזרתי להם המון עד שלאישתי זה הפריע למה שאר האחים לא עוזרים ולמה הכל נופל עלי?הבנתי לליבה ודיברתי עם האחים ובאמת עשינו תורניות ומה שקרה זה לא החזיק מעמד כי לא נוח להם וקשה להם עם כל הנסיעות
ההורים מצידם שיעזבו אותם בשקן מי שרוצה שיגיע ומי שלא תודה רבה
הקטע שיצא לי לדבר עם אחי שהוא גר אצל חמתו עוד לפני הנישואים וממש נוח לו שם וכיום עם 2 הבנות היא עוזרת המון והכל סבבה והוא צריך לעזור לה אם זה לקחת אותם לרופא אם זה קניות ועוד דברים ואין לו זמן עם הנסיעות ולהגיע ולעזור להורים..
בקיצר ריב לא נעים ואז אני אמרתי אוקי אני יעשה את זה כמובן אישתי התפרצה ואמרה עם כל הכבוד אין מצב ואמרה כמו שאתה הבן גם הוא יכול
היה מצב לא נעים שתי הכלות רבות ואחי מנסה לעמוד לצד אשתו ולהגיד שהיא צודקת ושאין לאחי זמן וכו
עד שאחי הבין שאנחנו צודקים ושהוא יכול להגיע לעיתים קרובות לבית של ההורים ולבדוק שלא חסר כלום
מה שקרה גיסתי עמדה ואמרה שאם אתה תגיעה לבית באמצע השבוע בלעדיהם( מגיעים כל 3 חודשיים הם בקשק טלפונים כל יום שישי לאחל שבת שלום) אין לך כניסה לבית וכו המצב ממש התכער וצעקות עד שאפילו היא אימה עליו בגירושין וגם ככה אין לו מה להפסיד ושהוא יכול להשאר אצל ההורים
מצב מבייש וכואב לי שהגענו למצב כזה
שאר האחים כמובן לא תופסים צד ולא מתערבים והגיע ממש רחוק
מה אפשר לעשות כדי לשפר את המצב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבוא ממקום של התחשבות וקבלה
דורית כהן10/02/2013שחר היקר, צר לי על הבלגן שנוצר.
אני חושבת שהפתכון יכול להגיע רק כאשר מתייחסים אל כל הנושא מתוך אהבה וקבלה ולא מתוך כעס ותובענות.
כרגע מה ששולט בכל ההתייחסות של בני המשפחה אלו רגשות שליליים - של קיפוח, של כעס, של צרות עיין, של קנאה, של התחשבנות.
שים לב שבתחילה "אתה עזרת להם המון" עד שלאישתך זה הפריע - ההתחשבנות לעומת שאר האחים. אבל כאשר עוזרים למישהו - זה נותן הרגשה מאוד טובה לא רק למי שעוזרים לו אלא גם לעוזר.
כל עוד זה נשאר ברמה של לעזור, ולא "מתלכלך" עם התחשבנות והשוואות - זה נשאר נקי ונעים.
אני חושבת שמה שצריך לעשות הוא לעזור להם כמיטב יכולתכם, בלי לעשות השוואות, ולסמוך על שאר האחים שיתנו אף הם כמיטב יכולתם. הבא בחשבון שאותו אח נותן הרבה לקרוביה של אישתו (וכמובן שהוא גם מקבל מהם המון - מגורים), ומאוד יתכן שהמחוייבות שלו שם והמרחק במגורים מגבילים את יכולתו האמיתית לתת להורים שלך.
אז לא צריך שכולם יתנו שווה בשווה. אם לבוא באמצע השבוע זה גובה ממנו מחיר כבד מדי ואישתו נכנסת ללחץ מזה - דבר איתו מתי הוא כן יכול לעזור ותתגמש איתו. אני מניחה שגם הוא רוצה להרגיש שהוא עוזר להורים שלכם, וצריך לאפשר לו לעשות זאת עם המגבלות שיש עליו. אם אתם יותר גמישים וגרים קרוב יותר - שהוא יגיד קודם מה מתאים לו וכמה.
מקווה שעזרתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחי ואישתו
יוני10/02/2013המצב הוא כזה שאני לא יכול כל הזמן לקחת ימי חופש וללכת עם הההורים לבדיקה או משהו רציני.כמובן אם זה יתחלק ביננו היה יותר נוח מה שקורה אחי לא מסכים לקחת ימי חופש בטענה שאת היום חופש הוא היה מנצל בצורה שונה עם אישתו והילדים
אני מבין את זה טוב מאוד אבל ההורים גם שלו ומה נעשה שיש בדיקה בירושלים ובככל אנחנו גרים בדרום ..זה נראה שאישתו מדברת בלי שנפנה אליה כלומר אם אנחנו שואלים אותו מתי נוח לך לקחת את ההורים היא ישר קופצת ומתחילה להתערב וזה מטריף אותנו
וכמובן ניסינו לדבר איתו על זה והוא אומר בלעדיה הוא לא קובע כלום ולא עושה כלום.אז עם כל הכבוד שהוא מכבד אותה או לא משנה אם זה מתוך פחד כי ככה זה נראה לפעמים כי המבטים שהיא שולחת אליו אפילו מפחידים אותו וזה מראה שהיא מחליטה לכל דבר לחלוטין
וזה ממש מצער שהיא לא נותנת לנו בין האחים לפתור את זה
בעבר היא אמרה שהיא לא שולחת אותו לבד ואף פעם זה לא היה שהוא הגיע להורים באמצע השבוע בלעדיה אפילו עוד לפני החתונה והסיבה שהיא מפחדת שידברו עליה מאחורי הגב וידברו איתו שכמה שהיא רעה ולא נחמדה וכו
מצער היה המצב עוד בתקופה שהיא אמרה את זה אבל לא החשבנו לזה הרבה.היא ממש בוסית ואין עם מי לדבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

