הבחור נעלם...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הבחור נעלם...
    גלית
    09/02/2013

    שלום רב,
    פגשתי לפני כחודש מישהו , והראה ודיבר על כוונות רציניות .
    יצאנו מספר פעמיים וכשהיינו אמורים להפגש שוב , ולקבוע שעה הוא נעלם? מדוע ???
    זה נראה לי מוזר , האם כדאי לי להרים טלפון ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הבחור נעלם...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוא לא מספיק רוצה...צר לי

    דורית כהן
    10/02/2013

    גלית היקרה, כאשר קורה דבר כזה, זה מעיד שהבחור לא באמת רוצה קשר איתך.
    זה יכול להיות מסיבות שונות.
    למשל:

    יש לו מישהי אחרת שהוא מאוהב בה ואת היית עבורו "מילוי מקום" - בעדיפות שנייה, ועל כן אם הוא פתאום שמע ממנה - הוא חזר להשקיע את כל מירצו בכיוון שלה.

    הוא הגיע למסקנה שיש משהו אצלך שמפריע לו, אבל הוא לא היה כנה איתך ולא אמר לך מה מפריע לו או חסר לו, פשוט נטש בלי להגיד.

    הוא לא היה כנה איתך לגבי עצמו והסתיר דברים לא טובים מפניך, וחשש שמא תגלי עליו ותתאכזבי ממנו.

    הוא טיפוס פלרטטן ונותן הרגשה למי שהוא נמצא איתה שהיא הכל עבורו אבל הוא לא באמת מתכוון לכך. יש כאלה, לצערנו. זה מאוד מטעה.

    אלו כמה הסברים למציאות הקיימת שבה הוא ניתק מגע.

    אני ממש ממליצה לך לא ליזום איתו קשר, כי זה כמעט ודאי שאם הוא היה רוצה הוא היה עושה זאת.

    ואם הוא בכל זאת יחזור - נסי לברר מה מכל הדברים שכתבתי היא האמת...ותשמרי על עצמך כי מה שקרה יכול לקרות שוב וזה פוגע מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו