נשוי שלוש שנים כמעט

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • נשוי שלוש שנים כמעט
    ybikd23
    10/02/2013

    היי לכולם פעם ראשונה שאני כותב כאן ... אני צריך עזרה או יעוץ : אני ואשתי נשואים כבר שנתיים וחצי ויש לנו ילד מהמם רוב הזמן אנחנו סבבה וכיף לנו ביחד מדי פעם רבים אבל מי לא ? הבעיה שמאז שנולד הילד לפני עשרה חודשים בערך אנחנו לא מקיימים יחסי מין בטענה שזה כואב לה ... ובנוסף רק אם אני מבקש אז אקבל נשיקה או חיבוק אני כבר לא יודע מה לחשוב ... כאילו ירד לה לגמרי מאז הלידה ...העניין שזה נורא פוגע לנו בחיי הנישואים וגורם לנו לריב על שטויות יש כאן למישו רעיון/עצה מה לעשות כדי לשנות את המצב ??? תודה מראש והמשך יום
    דבש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשוי שלוש שנים כמעט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוכר, ובכל זאת כדאי לברר

    עדי בדיחי
    11/02/2013

    שלום לך,

    אני מניחה שזה נושא נפוץ בקרב נשואים לאחר לידה, ובכל זאת- שווה לברר האם תמיד הרגשת שיש פער ביניכם ברמה הזאת, האם תמיד הרגשת שצריך "לשאוב" ממנה יחסים אינטימיים?

    מעבר לכך, יש סיבות רבות לתופעה הזאת שלאחר לידה יש שינויים הורמונליים ופיזיים כאלה ואחרים.האם שוחחת עם אשתך על העינין הזה? האם ביררת איתה, בעדינות, מה קורה? אולי לכאב הזה יש סיבה ואפשר לפתור אותו, או שהסיבה נעוצה בעוד תחומים והיא נוטה "לברוח" לשם. צריך לברר כדי להבטיח את התקשורת ביניכם, בלי לדבר, זה לא יגיע לפיתרון.

    אשמח להמשיך לכוון אותך אחרי שתוכל לתת יותר מידע לגבי התקשורת ביניכם ואיך בד"F אתם נוטים לפתור בעיות ביניכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו