דילמה דילמתית...אשמח לחוות דעתכם

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • דילמה דילמתית...אשמח לחוות דעתכם
    מאיה
    04/03/2013

    שלום לכולם!
    זו הפעם הראשונה שלי בפורום אז מקווה שזה המקום הנכון...
    יש לי התלבטות והייתי שמחה לדעת מהי דעתכם

    אני בסוף שנות ה-20 לחיים, לא בזוגיות אמיתית ורצינית בערך 4 שנים.
    לאחרונה סיימתי לימודים אקדמיים תובעניים שהובילו לזה שנסגרתי מאוד, השקעתי בהם מאוד ולא הצלחתי לפתח מערכות זוגיות.
    כרגע אני מחפשת עבודה ומסגרות העבודה הן תובעניות כשלעצמן- מדובר בהייטק (9-10 שעות עבודה ללא הנסיעות הכרוכות בזה).
    אינני יודעת מה לעשות משום שברור לי שבמידה ואכנס למסגרת תובענית נוספת יהיה לי פחות זמן לצאת ולהכיר.
    וכאן הדילמה- חיפוש יחסים או חיפוש עבודה?
    בוודאי יהיו כאלה שיגידו שזה יכול לבוא במקביל אבל משום מה אני לא מצליחה לראות את זה קורה תחת עבודה תובענית...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר בהחלט למצוא...

    מירי
    04/03/2013

    אפשר בהחלט למצוא זוגיות בעבודה...ואם מדובר בהיי-טק הרי שמדובר בגברים איכותיים למדי....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכון, אבל החברה שאני מדברת עליה

    מאיה
    04/03/2013

    היא חברה קטנה מאוד (כ-10 אנשים) בהם מבוגרים ונשואים...כך שהאופציה של מציאת הזוגיות בעבודה היא פחות רלוונטית...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להבין מה באמת את צריכה, ולפעול

    עדי בדיחי
    05/03/2013

    שלום מאיה,

    את מתארת דילמה מובנת ולגיטימית. ראשית ניתן מראש להתכוונן על מערכת עבודה שתכלול בה גם צעירים ואפשרויות רבות יותר להכיר. מעגל החברים הכללי הוא חשוב לפעמים יותר מזוגיות. חשוב להתערות ולחדד מיומנויות תקשורת ואולי דרך זה גם להכיר את בני המין השני- זה בכל שלב בחיים ולאו דווקא תלוי בזמן מסוים.

    מעבר לזה, יש הרבה נשות מקצוע, קרייריסטיות, שבחרו בחירה מודעת ומושכלת- ללמוד, להתבסס, לעבוד ורק אח"כ להקדיש זמן לזוגיות ומשפחה. ויש כאלו שהמקום הבודד היה כ"כ קשה עבורם (גברים ונשים), שהיו חייבים למלא ולספק את החלקים החסרים בזוגיות, הבאת ילדים, בית, קן משפחתי וכו'.

    כך או כך הדבר תלוי אופי ובשלות רגשית. לפעמים אנשים נוטים "לברוח" לעבודה ולקריירה מאוד עמוסה דווקא כי אינם מוכנים רגשית לתהליכים אחרים- זוהי בד"כ לא בחירה מודעת. אלא דברים שאנחנו בוחרים "באוטומט", הפועל על התת מודע. בד"כ אחרי כמה שנים של הסתגלות לעומס עבודה ולקריירה פתאום יש צורך עז לא להיות לבד, ולהתחיל להרחיב את המעגלים עד למציאת פרטנר מתאים למשפחה. כל אחד והשלב שלו. כל שלב הוא לגיטימי ותקין. אין מה לחשוש אם את עדיין לא "שם", לעומת אחרים. גם הם לא בשלב שלך, שהוא גם, לכל הדעות, שלב לא פשוט ועמוס.

    לכן- נסי לחשוב על הדברים לעומק, להבין מה הצרכים האמיתיים שלך, לראות האם כן אפשר לשלב, או- לבדוק האם את בכלל רוצה לשלב שני עולמות או דווקא להקדיש עצמך לאחד. אני בטוחה שעם הזמן, בקרוב, את תמצאי את התשובה.

    בברכת הצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו