מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- דילמה דילמתית...אשמח לחוות דעתכםמאיה04/03/2013
שלום לכולם!
זו הפעם הראשונה שלי בפורום אז מקווה שזה המקום הנכון...
יש לי התלבטות והייתי שמחה לדעת מהי דעתכם
אני בסוף שנות ה-20 לחיים, לא בזוגיות אמיתית ורצינית בערך 4 שנים.
לאחרונה סיימתי לימודים אקדמיים תובעניים שהובילו לזה שנסגרתי מאוד, השקעתי בהם מאוד ולא הצלחתי לפתח מערכות זוגיות.
כרגע אני מחפשת עבודה ומסגרות העבודה הן תובעניות כשלעצמן- מדובר בהייטק (9-10 שעות עבודה ללא הנסיעות הכרוכות בזה).
אינני יודעת מה לעשות משום שברור לי שבמידה ואכנס למסגרת תובענית נוספת יהיה לי פחות זמן לצאת ולהכיר.
וכאן הדילמה- חיפוש יחסים או חיפוש עבודה?
בוודאי יהיו כאלה שיגידו שזה יכול לבוא במקביל אבל משום מה אני לא מצליחה לראות את זה קורה תחת עבודה תובענית...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר בהחלט למצוא...
מירי04/03/2013אפשר בהחלט למצוא זוגיות בעבודה...ואם מדובר בהיי-טק הרי שמדובר בגברים איכותיים למדי....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכון, אבל החברה שאני מדברת עליה
מאיה04/03/2013היא חברה קטנה מאוד (כ-10 אנשים) בהם מבוגרים ונשואים...כך שהאופציה של מציאת הזוגיות בעבודה היא פחות רלוונטית...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהבין מה באמת את צריכה, ולפעול
עדי בדיחי05/03/2013שלום מאיה,
את מתארת דילמה מובנת ולגיטימית. ראשית ניתן מראש להתכוונן על מערכת עבודה שתכלול בה גם צעירים ואפשרויות רבות יותר להכיר. מעגל החברים הכללי הוא חשוב לפעמים יותר מזוגיות. חשוב להתערות ולחדד מיומנויות תקשורת ואולי דרך זה גם להכיר את בני המין השני- זה בכל שלב בחיים ולאו דווקא תלוי בזמן מסוים.
מעבר לזה, יש הרבה נשות מקצוע, קרייריסטיות, שבחרו בחירה מודעת ומושכלת- ללמוד, להתבסס, לעבוד ורק אח"כ להקדיש זמן לזוגיות ומשפחה. ויש כאלו שהמקום הבודד היה כ"כ קשה עבורם (גברים ונשים), שהיו חייבים למלא ולספק את החלקים החסרים בזוגיות, הבאת ילדים, בית, קן משפחתי וכו'.
כך או כך הדבר תלוי אופי ובשלות רגשית. לפעמים אנשים נוטים "לברוח" לעבודה ולקריירה מאוד עמוסה דווקא כי אינם מוכנים רגשית לתהליכים אחרים- זוהי בד"כ לא בחירה מודעת. אלא דברים שאנחנו בוחרים "באוטומט", הפועל על התת מודע. בד"כ אחרי כמה שנים של הסתגלות לעומס עבודה ולקריירה פתאום יש צורך עז לא להיות לבד, ולהתחיל להרחיב את המעגלים עד למציאת פרטנר מתאים למשפחה. כל אחד והשלב שלו. כל שלב הוא לגיטימי ותקין. אין מה לחשוש אם את עדיין לא "שם", לעומת אחרים. גם הם לא בשלב שלך, שהוא גם, לכל הדעות, שלב לא פשוט ועמוס.
לכן- נסי לחשוב על הדברים לעומק, להבין מה הצרכים האמיתיים שלך, לראות האם כן אפשר לשלב, או- לבדוק האם את בכלל רוצה לשלב שני עולמות או דווקא להקדיש עצמך לאחד. אני בטוחה שעם הזמן, בקרוב, את תמצאי את התשובה.
בברכת הצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

