זוגיות עם גרושה וילד

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • זוגיות עם גרושה וילד
    שי
    07/03/2013

    היי,
    אני בן 30 רווק הכרתי לפני חצי שנה בחורה מדהימה בת 26 גרושה עם ילד היחסים בינינו ממש נפלאים בתחילה הכל היה מעולה ,מבחינה כלכלית היא מסודרת .
    אין לה בעיה כלכלית .
    אך יש לי בעיה קלה עם עצמית קלה-קשה אפשר לומר אני מרגיש לפעמים כאילו אותה בחורה היא סוג ב' ואולי יכלתי להשיג בחורה רווקה ולפתח חיי משפחה משלי ,
    תמיד אני אומר לעצמי אם היא הייתה רווקה הייתי מתחתן איתה עוד היום ,
    היחסים בינינו ממש נפלאים אני נשאר כי אני יודע כמה היא אוהבת אותי וכמה טוב לנו יחד אך עדיין מדי פעם קשה לי עם הילד למרות שאני ממש אוהב אותו .
    אני לא יודע מה לעשות אם להשאר או ללכת אני קידמתי את הקשר היא רוצה משפחה רוצה להמשיך איתי את החיים בעוד שנתיים לערך כך היא אומרת .
    ישנם פעמים שאני חושב מה אנשים אחרים יגידו עליי מה המשפחה המורחבת תאמר עליי למרות שהוריי מכירים אותה ואוהבים אותה ואין להם שום בעיה עם העובדה שיש לה ילד.
    מה אני אמור לעשות ?

    מצטער על הכתיבה הארוכה אשמח אם תעזרו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זוגיות עם גרושה וילד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבדוק האם יש לך כלים

    עדי בדיחי
    09/03/2013

    שלום לך שי ושבוע טוב,

    הדילמה שאתה מתאר היא טבעית לחלוטין. אין שום סיבה שבחור בגילך לא ישאל את עצמו את השאלה הזאת: למה לי להישאר בקשר כזה?

    לפעמים החיים מזמנים לנו כל מיני ניסיונות ש"מבגרים" אותנו, מראים לנו את הצדדים הרציניים והאחראיים של החיים, אני חושבת שזה אחד מהם עבורך. ברור שעם בחורה רווקה יהיה לך "קל" יותר מהרבה בחינות ובראשן העובדה כי אינה אמא עדיין, אינה באה עם מטען לתוך הקשר, וכמובן שילדה הראשון יהיה בע"ה ממך. בהחלט אלו עובדות שמעיבות מעט על הקשר.

    הניסיון הוא למעשה מידת האהבה והחיבור שאתה חש אליה, והאם זהו חיבור שאתה חושב, לכאורה, שתוכל להרגיש למישהי אחרת. מעבר לזה, בד"כ ל"פרק ב'", ז"א, מערכת יחסים רצינית לאחר גירושין - מגיעים אחרים. מגיעים עם משקעים מהעבר. אני מקוה שהיא אכן יודעת מה היה בקשר הקודם ואילו לקחים לקחה משם, לתוך הקשר שלכם. בכל זאת, פרק ב' הוא לא פשוט לשני הצדדים וכמובן לילד.

    לגבי הילד- אתה לא אבא עדיין ואולי זו הסיבה שקשה לך להבין ולהרגיש לגביו. סביר להניח שיהיה לך קשה איתו לפעמים- אם להורים ביולוגיים לא תמיד קל עם הילדים, כמובן שגם לאחרים.

    השאלות שצריך לשאול מעבר לכך הן האם אתה, בגילך הצעיר, מרגיש בשל ומוכן ליצור מערכת יחסים כזאת. האם אתה חש שיש בידך את כל הכלים לכך? יש לזכור שמה שאחרים חושבים, החברה הכללית, לא באמת חשוב. אולי זה "פחות נחשב" לצאת עם מישהי עם ילד מנישואים קודמים, אבל חשוב רגע כמה זה "נחשב" ומה זה מעיד עליך, ועליכם כזוג- כשאתם בקשר ביחד. אם הייתי מסתכלת מהצד עליך כבחור צעיר שנכנס למערכת כזאת, הייתי בוודאי מאוד מעריכה אותך כאדם, ולא לשכוח שאם בחרת בה- כנראה יש לך סיבה מאוד טובה..

    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו