מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- זוגיות עם גרושה וילדשי07/03/2013
היי,
אני בן 30 רווק הכרתי לפני חצי שנה בחורה מדהימה בת 26 גרושה עם ילד היחסים בינינו ממש נפלאים בתחילה הכל היה מעולה ,מבחינה כלכלית היא מסודרת .
אין לה בעיה כלכלית .
אך יש לי בעיה קלה עם עצמית קלה-קשה אפשר לומר אני מרגיש לפעמים כאילו אותה בחורה היא סוג ב' ואולי יכלתי להשיג בחורה רווקה ולפתח חיי משפחה משלי ,
תמיד אני אומר לעצמי אם היא הייתה רווקה הייתי מתחתן איתה עוד היום ,
היחסים בינינו ממש נפלאים אני נשאר כי אני יודע כמה היא אוהבת אותי וכמה טוב לנו יחד אך עדיין מדי פעם קשה לי עם הילד למרות שאני ממש אוהב אותו .
אני לא יודע מה לעשות אם להשאר או ללכת אני קידמתי את הקשר היא רוצה משפחה רוצה להמשיך איתי את החיים בעוד שנתיים לערך כך היא אומרת .
ישנם פעמים שאני חושב מה אנשים אחרים יגידו עליי מה המשפחה המורחבת תאמר עליי למרות שהוריי מכירים אותה ואוהבים אותה ואין להם שום בעיה עם העובדה שיש לה ילד.
מה אני אמור לעשות ?
מצטער על הכתיבה הארוכה אשמח אם תעזרו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבדוק האם יש לך כלים
עדי בדיחי09/03/2013שלום לך שי ושבוע טוב,
הדילמה שאתה מתאר היא טבעית לחלוטין. אין שום סיבה שבחור בגילך לא ישאל את עצמו את השאלה הזאת: למה לי להישאר בקשר כזה?
לפעמים החיים מזמנים לנו כל מיני ניסיונות ש"מבגרים" אותנו, מראים לנו את הצדדים הרציניים והאחראיים של החיים, אני חושבת שזה אחד מהם עבורך. ברור שעם בחורה רווקה יהיה לך "קל" יותר מהרבה בחינות ובראשן העובדה כי אינה אמא עדיין, אינה באה עם מטען לתוך הקשר, וכמובן שילדה הראשון יהיה בע"ה ממך. בהחלט אלו עובדות שמעיבות מעט על הקשר.
הניסיון הוא למעשה מידת האהבה והחיבור שאתה חש אליה, והאם זהו חיבור שאתה חושב, לכאורה, שתוכל להרגיש למישהי אחרת. מעבר לזה, בד"כ ל"פרק ב'", ז"א, מערכת יחסים רצינית לאחר גירושין - מגיעים אחרים. מגיעים עם משקעים מהעבר. אני מקוה שהיא אכן יודעת מה היה בקשר הקודם ואילו לקחים לקחה משם, לתוך הקשר שלכם. בכל זאת, פרק ב' הוא לא פשוט לשני הצדדים וכמובן לילד.
לגבי הילד- אתה לא אבא עדיין ואולי זו הסיבה שקשה לך להבין ולהרגיש לגביו. סביר להניח שיהיה לך קשה איתו לפעמים- אם להורים ביולוגיים לא תמיד קל עם הילדים, כמובן שגם לאחרים.
השאלות שצריך לשאול מעבר לכך הן האם אתה, בגילך הצעיר, מרגיש בשל ומוכן ליצור מערכת יחסים כזאת. האם אתה חש שיש בידך את כל הכלים לכך? יש לזכור שמה שאחרים חושבים, החברה הכללית, לא באמת חשוב. אולי זה "פחות נחשב" לצאת עם מישהי עם ילד מנישואים קודמים, אבל חשוב רגע כמה זה "נחשב" ומה זה מעיד עליך, ועליכם כזוג- כשאתם בקשר ביחד. אם הייתי מסתכלת מהצד עליך כבחור צעיר שנכנס למערכת כזאת, הייתי בוודאי מאוד מעריכה אותך כאדם, ולא לשכוח שאם בחרת בה- כנראה יש לך סיבה מאוד טובה..
בהצלחה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

