מסרים כפולים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מסרים כפולים
    נועה
    23/03/2013

    שלום,

    לפני כמעט 4 חודשים חוויתי פרידה. שנינו בני 27 היינו בזוגיות חצי שנה שהייתה מיוחדת, מדהימה ועמוקה במיוחד. בשבילו זו הייתה הפעם הראשונה שהוא חווה קשר עמוק ואמיתי (לטענתו) בחודש האחרון של הזוגיות שלנו הוא החל להיות מבולבל, רצה זמן להיות לבד עם עצמו, בכה מספר פעמים וראיתי שמאד קשה לו רגשית בסופו של דבר הוא החליט שהוא רוצה להיפרד בטענה שהוא לא רוצה כרגע קשר זוגי מחייב, שהוא מאד אוהב אותי והייתה לו תקופה מדהימה אבל בעקבות הזוגיות שלנו הוא לא מצליח לעשות דברים אחרים (כמו לימודים,עבודה) אני ניסיתי להסביר לו שאפשר לשלב בין הכל ושאם טוב לנו ביחד ניתן לעבוד על זה ולדעת לנהל את הזמן בצורה נכונה ואני אוכל לעזור לו (אני עוסקת בתחום) אך הוא היה דבק בהחלטתו ורצה להיפרד (חשוב לי לציין שתמיד נתתי לו את הספייס שלו, ועודדתי אותו ללמוד ולבלות עם חברים שלו).

    נפרדנו והיה לי מאד מאד קשה. נקשרתי אליו והוא כל כך חשוב לי ולכן גם הנחתי לו.. הבנתי שהבחור מאד מבולבל ושהוא צריך זמן להיות עם עצמו. לבינתיים גיליתי שהוא מחפש סטוצ'ים וקשרים לא מחייבים עם בחורות וזה קצת הפריע לי ואפילו הגעיל אותי.

    במהלך ארבעת החודשים שאנחנו לא יחד כמעט ולא היה ביננו שום קשר. בהתחלה ביקשתי ממנו מס' פעמים שנשב לדבר על מנת לסגור את התקופה בצורה יפה ונעימה והוא התחמק ממפגש איתי. ובסוף ויתרתי. לעיתים רחוקות דיברנו מעט בצ'ט של הפייסבוק.

    לפני שבוע הוא שלח לי הודעה בפייסבוק ומשם זה התפתח כשהוא גילה שאני מתכננת להכין סרטון כלשהוא והוא הציע את עזרתו. ניסיתי להתחמק לקבל את העזרה שלו אבל הוא ממש דבק בלעזור לי ולחץ על כך שניפגש להכין אותו יחד. נפגשנו והתחלנו לעבוד על הסרטון יחד. וכך יצא שנפגשנו מס' פעמים על מנת להכין את הסרטון. בשלב מסוים שאלתי אותו מה העניין? למה הוא פה ולמה הוא החליט פתאום לעזור לי? הוא טען שהוא יודע שהייתי צריכה עזרה ושהיינו תקופת זמן לא מבוטלת ביחד ומתוך טוב לב הוא הגיע לעזור לי. ניסיתי קצת לדבר עלינו ועל הפרידה, אבל הוא התחמק מהעניין ומאד נלחץ כשניסיתי לדבר על זה. באותו המפגש שהיה טעון הוא הלך והייתה אווירה לא נינוחה (ועוד לא סיימנו להכין את כל הסרט). יום למחרת הוא סימס לי מס' פעמים שהוא רוצה שנמשיך בהכנת הסרטון ולא עניתי לו כי חשבתי שאין טעם וזה סיטואציה לא בריאה. בסופו של דבר הוא פשוט הגיע אליי ודפק בדלת ושאל למה אני לא עונה לו להודעות? ניסיתי שוב להבין מה העניין? והוא שוב התחמק מלדבר ואמר שהוא פה למטרה אחת - לעזור לי. המשכנו בהכנת הסרטון והחלטתי לא לדבר יותר על הנושא. צחקנו והיה לנו מאד כיף. כשהלך ממני גיליתי שחסם אותי בפיסבוק ובוואטס אפ.

    אני מנסה להבין, מה בדיוק קורה פה? קצת לא מבינה.. ומאד מבולבלת...

    אשמח להתייחסות.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מסרים כפולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לי זה נראה שהוא כבר לא רוצה זוגיות

    דורית כהן
    24/03/2013

    נועה היקרה, איך שאני רואה זאת, את עדיין מאוהבת ורוצה אותו בתור בן זוג, אבל הוא כבר לא מאוהב, ולכן הוא מתעקש שהקשר העכשווי יהיה מוגדר וברור,רק לצרכי הסרט. אני תוהה האם יש לו איזה אינטרס מקצועי בנושא הסרט - האם חשוב לו ללמוד את התחום, לכתוב זאת ברזומה. נראה לי שיש לו איזו אג'נדה נוספת,לא רק לעזור לך - אבל זו לא אג'נדה רומנטית.אם הוא חסם אותך כפי שכתבת - זהו מסר מאוד ברור, לא כן?

    על פי רוב קשה למי שמאוהב לקלוט שבן הזוג לא אוהב בדיוק כמוהו, זה בלתי נתפס וזה כואב לראות זאת, אבל הביאי בחשבון שכאשר אנו מסנוורים מרוב אהבה - אנחנו נוטים לפרש את המציאות בצורה יותר ורודה מכפי שהיא, וזה כולל את הפרשנות לגבי עוצמת הרגשות של בן הזוג כלפינו...

    לכן אין מנוס...זה עלול לקרות שנתאהב במישהו והוא לא יחזיר לנו אהבה באותה מידה לאורך זמן. אהבה רצינית נמדדת גם במימד הזמן. עליה לעבור את שלב ההתאהבות וזה המבחן היותר קשה שלה. אבל אין מנוס מכך, ועלינו להתנסות שוב ושוב באהבה ולקחת את הסיכון שדברים כאלה יקרו, עד שתגיע האהבה ההדדית, יש לקוות ולהאמין...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדיין לא ברור

    נועה
    24/03/2013

    אין לו שום אינטרס בלעזור לי להכין את הסרט.
    הוא מאד אוהב להתעסק בזה וטוב בזה. אבל מעבר לזה אין עניין ברזומה או משהו בסגנון.

    סתם כל הסיטואציה הזו הפתיעה אותי, בייחוד כי הוא זה שהציע לעזור, הוא זה שהתאמץ וחתר לזה שניפגש ונשב על הסרטון הזה. (הגיע אליי הביתה לאחר שלא עניתי לו להודעות)
    כל הדברים גרמו לי לאי הבנה. כי מצד אחד האמירות שלו הן מאד ברורות- אני לא מעוניין. אבל ההתנהגות שלו מאד מפתיעה אותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו