מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- יחסים במשברא23/03/2013
אני נשואה 6 שנים יש לנו 2 ילדים מקסימים. מאז ומתמיד בעלי היה אדם סגור שלא מביע רגשות יותר מדי , לא רומנטי במיוחד ודי פאסיבי והיו לנו על כך די הרבה מריבות. שחודשים האחרונים זה עוד יותר הוקצן ואין בינינו שום קרבה, לא פיזית ולא רגשית. ובלא פיזית אני מתכוונת לרמת הנשיקה, חיבוק כל דבר אחר. אני מרגישה לבד לגמרי במערכת יחסים הזאת שום תמיכה שום מילה טובה שום מילה בעצם כלשהי...אם אני חולה הוא לא יכין לי אפילו תה או יגיד מילה טובה לעודד את המצב רוח, אם יש יום נישואים ואני הולכת ומחפשת וקונה משהו הוא פשוט לא יקנה ויגיד (שוב) אוי לא חשבתי על מתנה ....או משהו....עכשיו אני חוזרת לעבודה אחרי חופשת לידה שום תמיכה וכו' וכו'....מעבר לכך הוא לא יעשה כלום בבית אלא אם כן אני מבקשת אני מוצאת את עצמי מנהלת את הבית 2 ילדים קטנים ועוד אחד מגודל שעוד עושה לי פרצופים על זה שאני מבקשת לזרוק את הזבל לשים שקית בפח או לשטוף כלים מה הוא רציני?? בקיצור נמאס לי! והכי גרוע שהתחלתי לצעוק עליו גם ליד הילדים ואני רואה שזה משפיע על הילד הגדול שלי בן ה3 ואני גדלתי במשפחה כזו שכל מה שהיה שם זה צעקות ואני לא מוכנה שהוא יעבור את זה. אני מתחילה לחשוב ברצינות על פירוק החבילה. יש עיצות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
נופר24/03/2013היי
אני מאוד מבינה אותך הדבר הכי קשה בשביל אישה זה חוסר יחס..
ובמיוחד הדברים הקטנים האלה שאת חולה וכו',
לדעתי אל תהיי פזיזה בכל זאת יש לכם ילדים, אולי תצאו לחופשה או למקום שהוא לא בבית ותדברי איתו על כך ברצינות, תשפכי את הלב שלך ותגידי לו שממש לא טוב לך,
אולי הוא יקבל כאפה ויבין שהוא עומד להפסיד אותך ויתאפס על עצמו..
או אפילו טיפול זוגי..
מקווה שעזרתי והבצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללמוד לבנות אהבה בחיי היום יום
דורית כהן24/03/2013א היקרה, הזוגיות שלכם "חלתה" במחלת זוגיות ידועה ומוכרת להמון זוגות, והיא תוצאה של חוסר היכולת לבנות אהבה ארוכת טווח במקום ההתאהבות קצרת הטווח בקיימת בדרך כלל התחילת הקשר ומצליחה להדביק שני בני אדם זרים ולאפשר להם לחיות קצת אחד ליד השנייה בתחילת הדרך בלי לשים לב כמה הם שונים...
כלומר בתחילת הדרך יש המון כימייה ומגע גופני מענג ומרגש, ואנחנו מסונוורים ומאמינים שזהו האדם הכי נכון והכי מתאים...
אבל בהמשך, וזה הכי טבעי והגיוני, מתחילים להיחשף תכונות והעדפות שונות, ומתברר שהציפיות שלכם אינן זהות, וכי הוא לא בנוי לספק את כל הצרכים הרגשיים שלך, ולהיפך.
כל זוג צריך ללמוד איך לעבור את השלב הזה ולהמציא את עצמו מחדש! איך להתגבר על הציפיות השונות, ואיך בכל זאת להעניק אהבה והתחשבות לבן /בת הזוג, כי בלי זה לא תיבנה אהבה ארוכת טווח.
כל אחד מכם עסוק עכשו בללקק את הפצעים, את האכזבות, ואתם קצרים וחסרי סבלנות ונדיבות זה עם זו, ועל כן שניכם לא מסוגלים עכשו להעניק דברים שאתם יודעים שהם חשובים לאחר. ברור לי שהוא לא באמת שכח שיש יום האהבה. הוא פשוט הוריד לכך את סדר העדיפות שלו, אולי כי הרגיש סוג של התחשבנות איתך.
מה שאני מנסה להגיד לך זה שבשלב שאתם נמצאים בו - צריך להגיע לייעוץ זוגי, כדי לצאת מן ה"מחלה" וללמוד איך בונים אהבה בחיי היום יום. להבין מהי אהבה, במה היא מתבטאת, איך מראים אותה ע"י פעולות של נתינה ונדיבות, התחשבות, הקשבה לצרכים של האחר. זוהי אמנות שרוב האנשים לא למדו אותה, ומצפים לשווא בתחילת הזוגיות שהיא תקרה מעצמה, וזה לא כך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

