יחסים במשבר

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • יחסים במשבר
    א
    23/03/2013

    אני נשואה 6 שנים יש לנו 2 ילדים מקסימים. מאז ומתמיד בעלי היה אדם סגור שלא מביע רגשות יותר מדי , לא רומנטי במיוחד ודי פאסיבי והיו לנו על כך די הרבה מריבות. שחודשים האחרונים זה עוד יותר הוקצן ואין בינינו שום קרבה, לא פיזית ולא רגשית. ובלא פיזית אני מתכוונת לרמת הנשיקה, חיבוק כל דבר אחר. אני מרגישה לבד לגמרי במערכת יחסים הזאת שום תמיכה שום מילה טובה שום מילה בעצם כלשהי...אם אני חולה הוא לא יכין לי אפילו תה או יגיד מילה טובה לעודד את המצב רוח, אם יש יום נישואים ואני הולכת ומחפשת וקונה משהו הוא פשוט לא יקנה ויגיד (שוב) אוי לא חשבתי על מתנה ....או משהו....עכשיו אני חוזרת לעבודה אחרי חופשת לידה שום תמיכה וכו' וכו'....מעבר לכך הוא לא יעשה כלום בבית אלא אם כן אני מבקשת אני מוצאת את עצמי מנהלת את הבית 2 ילדים קטנים ועוד אחד מגודל שעוד עושה לי פרצופים על זה שאני מבקשת לזרוק את הזבל לשים שקית בפח או לשטוף כלים מה הוא רציני?? בקיצור נמאס לי! והכי גרוע שהתחלתי לצעוק עליו גם ליד הילדים ואני רואה שזה משפיע על הילד הגדול שלי בן ה3 ואני גדלתי במשפחה כזו שכל מה שהיה שם זה צעקות ואני לא מוכנה שהוא יעבור את זה. אני מתחילה לחשוב ברצינות על פירוק החבילה. יש עיצות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסים במשבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    נופר
    24/03/2013

    היי
    אני מאוד מבינה אותך הדבר הכי קשה בשביל אישה זה חוסר יחס..
    ובמיוחד הדברים הקטנים האלה שאת חולה וכו',
    לדעתי אל תהיי פזיזה בכל זאת יש לכם ילדים, אולי תצאו לחופשה או למקום שהוא לא בבית ותדברי איתו על כך ברצינות, תשפכי את הלב שלך ותגידי לו שממש לא טוב לך,
    אולי הוא יקבל כאפה ויבין שהוא עומד להפסיד אותך ויתאפס על עצמו..
    או אפילו טיפול זוגי..
    מקווה שעזרתי והבצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללמוד לבנות אהבה בחיי היום יום

    דורית כהן
    24/03/2013

    א היקרה, הזוגיות שלכם "חלתה" במחלת זוגיות ידועה ומוכרת להמון זוגות, והיא תוצאה של חוסר היכולת לבנות אהבה ארוכת טווח במקום ההתאהבות קצרת הטווח בקיימת בדרך כלל התחילת הקשר ומצליחה להדביק שני בני אדם זרים ולאפשר להם לחיות קצת אחד ליד השנייה בתחילת הדרך בלי לשים לב כמה הם שונים...
    כלומר בתחילת הדרך יש המון כימייה ומגע גופני מענג ומרגש, ואנחנו מסונוורים ומאמינים שזהו האדם הכי נכון והכי מתאים...
    אבל בהמשך, וזה הכי טבעי והגיוני, מתחילים להיחשף תכונות והעדפות שונות, ומתברר שהציפיות שלכם אינן זהות, וכי הוא לא בנוי לספק את כל הצרכים הרגשיים שלך, ולהיפך.

    כל זוג צריך ללמוד איך לעבור את השלב הזה ולהמציא את עצמו מחדש! איך להתגבר על הציפיות השונות, ואיך בכל זאת להעניק אהבה והתחשבות לבן /בת הזוג, כי בלי זה לא תיבנה אהבה ארוכת טווח.

    כל אחד מכם עסוק עכשו בללקק את הפצעים, את האכזבות, ואתם קצרים וחסרי סבלנות ונדיבות זה עם זו, ועל כן שניכם לא מסוגלים עכשו להעניק דברים שאתם יודעים שהם חשובים לאחר. ברור לי שהוא לא באמת שכח שיש יום האהבה. הוא פשוט הוריד לכך את סדר העדיפות שלו, אולי כי הרגיש סוג של התחשבנות איתך.

    מה שאני מנסה להגיד לך זה שבשלב שאתם נמצאים בו - צריך להגיע לייעוץ זוגי, כדי לצאת מן ה"מחלה" וללמוד איך בונים אהבה בחיי היום יום. להבין מהי אהבה, במה היא מתבטאת, איך מראים אותה ע"י פעולות של נתינה ונדיבות, התחשבות, הקשבה לצרכים של האחר. זוהי אמנות שרוב האנשים לא למדו אותה, ומצפים לשווא בתחילת הזוגיות שהיא תקרה מעצמה, וזה לא כך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו