מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- האם אני כועסת בצדק או שאני מגזימה ?שאשה26/03/2013
אני נשואה כבר 12 שנה הנישואים חווים עליות וירידות בעיקר אבל לא רק על רקע מצב כלכלי , היום בעלי לקח את הילדים לים בלעדיי רב הזמן אני עם הילדים אבל הוא הבין שאני מותשת מהן והציעה לקחת אותם לבד
בזמן הזה אני ניקתי את הבית והכנתי להם אוכל איך שהוא נכנס למטבח הוא הסתכל על העוף שבסיר ואמר: " העוף נראה מגעיל תהפכי אותו ! " אני ישר התנפלתי עליו שזה מה שיש לו להגיד הוא עדין לא טעם את העוף אני עוד עסוקה במטבח וממש רתחתי הוא לדבריו טוען שאני לא יודעת לקבל בקורת ואני תמיד לא סופרת אותו ושאני לא מתייחסת למה שהוא מבקש לדוגמא להפוך את העוף
כל הזמן הוא מלא טענות לגבי האוכל למשל הוא אוהב עוף שרוף בתנור והבן שלנו אוהב אותו רך אני מסבירה לו שאחרי שהבן יקח את העוף שלו אני אשרוף לו את העוף והוא לא מרוצה מזה
הוא משגע אותי בא לי לזרוק אותו מכל המדרגות
אני אומרת לו שהוא פשוט בחור מקולקל
לא יודע להעיר ולא פרגן מה זה הדבר הזה
פעם הכנתי אוכל הוא הסתכל ואמר שזה מגעיל אחר כך הוא טעם ואמר שזה טעים
אני ממש לא יודעת מה לעשות איתו כי אני מתרחפנת ממנו בנוסף ללחץ הכלכלי בבית הדברים הקטנים האלה משגעים אותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שני צדדים
עדי בדיחי27/03/2013שלום שאשאה וחג שמח,
מצד אחד, נראה כי יש נכונות מצד בעלך וראיה של הקשיים שלך- הוא למשל מוכן לקחת את הילדים לבד כדי שתוכלי לקבל מעט שקט לעיסוקייך. מצד שני, ניכר כי התקשורת ביניכם והשפה שלכם מאוד לא בריאה, אתם שניכם משתמשים בשפה לא נעימה, כמו "מגעיל", ו"אתה מקולקל". לא רק שעבורך ועבורו המצב הזה בעייתי, אלא גם הילדים שלכם ישתמשו באותה שפה- כי זה מה שהם מכירים מהדמויות-מודל שלהם, הדמויות שהם מחקים- אתם.
יהיה כדאי לעצור ולחשוב איך עוצרים את הגלגל הזה לפני שמאוחר. איך את מפתחת יותר סבלנות אליו, מגיעה אליו עם הצעת פיתרון לכל הבעיה הזאת- שיכולה להיפתר אם רק מודעים אליה כמו שצריך.
יהיה נכון לדבר על זה כמו שצריך, לפחות להסכים ש"כך המצב לא יכול להישאר", ומה אנחנו עושים איתו הלאה, איך ביחד- וזה חשוב- פותרים את הבעיה. מסכימה איתך שלהגיד לך שהעוף שהכנת מגעיל זאת שפה רדודה ולא מתאימה. אבל ה"מגעיל" הזה הוא רק סימפטום למערכת זוגית שלמה, שבוודאי טומנת שם עוד אלמנטים, שורשיים יותר, שעליהם ניתן לעבוד. והתוצאה של העבודה הקשה הזאת תהיה השפה שבה תשמשו אחד כלפי השניה. במילים אחרות- אם תשקי את הפרחים האלו במים, הם יצמחו לאט לאט ואת תראי פירות. ואם לא תשקו כלל או תשקו בחומר רעיל - יהיו תוצאות קשות. זוהי הבחירה שלכם, ושלך, האם עוצרים את הגלגל הזה, מניחים לכעס רגע בצד, עושים חושבים, ומנסים למצוא פיתרון יחד. יש היום סדנאות תקשורת, יעוץ זוגי לטווח קצר ועוד ועוד פתרונות, שאפשר להתנסות דרכם ולקבל כלים.
חג שמח,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

