מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- התמודדות עם העבר של החברה החדשהאבנר27/03/2013
שלום ,
אני אבנר ועכשיו נכנסתי לקשר זוגי חדש ומאוד אינטנסיבי
אנחנו מרגישים מאוהבים בטירוף בצורה חזקה מאוד ואני יודע שזה הדדי לגמר
גם היו לנו שיחות בנושא,
אך כשנושא של העבר עולה אני פשוט לא מסוגל להתמודד, לא מסוגלל להתמודד
עם העבר שלה , עם חברים שהיו לה לפני (אני הייתי בזוגיות אחת ארוכה מאוד)
איך מתמודדים עם העבר ? מה עושים כדי להעביר אותו?
אנחנו פחות ופחות מדברים על העבר ומנסים לחיות את מה שיש ביניניו היום
שהוא מדהים ביותר.
אשמח לעזרה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחפש פרשנות חיובית בנתון הזה
דורית כהן29/03/2013אבנר היקר, ראשית - איזה יופי לשמוע כמה טוב לכם ביחד!
אני חושבת שהתגובה החזקה שלך לעבר שלה היא תולדה של עוצמת הרגשות העכשוויים שלך. לחשוב שכל הרגש הזה היה מופנה פעם לגברים אחרים, וכי היא היתה איתם גם באופן אינטימי - זוהי מחשבה מטרידה.
אני בטוחה שההגיון שלך "אומר" לך שברור שהיא היתה בקשרים אינטימיים עם גברים אחרים, היא לא ישבה בחיבוק ידיים ורק המתינה לך - האביר על הסוס הלבן - שיגיע.
אינני צריכה להגיד לך את כל זה, אני בטוחה שאתה מבין זאת בהגיון שלך, אלא שרגשית זה קשה לך.
קצת מזכיר לי אב לנערה מתבגרת שיודע שהבת שלו יוצאת לדייט, והוא בעד שיהיה לה חבר, אבל רגשית אמוד קשה לו עם המחשבה שמישהו יגיע בה, אפילו שזה לטובת ההתפתחות שלה כאישה...
יש בנו איזו נטייה אנושית טבעית לבלעדיות. אנחנו רוצים להרגיש שאנחנו הכי משמעותיים עבור מישהו אחר, וקשה לנו לחלוק את האהובים עלינו עם עוד אנשים.
מה שקצת עוזר זו נדיבות!!! פירגון!
תשאל את עצמך האם אתה מעדיף לדמיין אותה בתור "פרח קיר" שלא נפגש עם אחרים כל חייו? האם זה העבר שאתה היית מעדיף לתפור לה? תחשוב על כך שזו לא מחשבה נדיבה ומפרגנת עבורה.
דמיין את הצד החיובי בכך שהיו לה בעבר חברים: מה היתרונות בכך?
היא מנוסה, למדה טריק או שניים, אספה חוויות מסעירות, ידעה גם טלטלות רגשיות, יש להניח, (כי זה בא יחד עם זוגיות), ועכשו - מכולם - היא בחרה בך!!! זו לא מישהי תמימה שלא יודעת מהחיים שלה וסוף סוף הגיע מישהו שלראשונה רוצה אותה אז היא מתפשרת על מה שלא יגיע...
ככל שתצליח להעניק גם פרשנות חיובית לעובדה שהיא מנוסה עם גברים אחרים - כך יהיה לך יותר קל לקבל זאת.
אין טעם לנסות להבריח את המחשבה הזאת, להתחמק ממנה. תסתכל לה (למחשבה) בעיניים! ותהפוך אתה למחשבה שאיננה רק שלילית. כך ניתן לנטרל את האפקט השלילי שלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

