התחזתי וגיליתי בגידה!

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התחזתי וגיליתי בגידה!
    לילי
    27/03/2013

    שלום רב.
    בעלי ואני לא מיסתדרים בכלל, למרות שיש בינינו אהבה, היתה לי תחושה שהוא מפלרטט, אז התחזתי למישהי סקסית, וכבר הוא קבע איתה פגישת סקס סוער, ואמנם זה לא אמיתי,אך עדיין אני שבורה מזה! זה בעצם כמו בגידה, הוא שלח לה (כביכול) תמונת עירום שלו, מה הייתם עושים?????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התחזתי וגיליתי בגידה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח להתייחסות.

    לילי
    29/03/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זוהי הזדמנות לפעול לתיקון הזוגיות

    דורית כהן
    29/03/2013

    לילי היקרה, כל הכבוד על התושיה שלך!!!
    זה אכן מצב חמור, שהוא יוצר קשר עם בחורות שיש התכוונות לבגוד.
    אני במקומך הייתי מעלה את העובדות הללו מולו ומנסה לראות מה תהיה תגובתו.
    הוא עדיין יכול להגיד שבסך הכל זהו ריגוש וירטואלי עבורו וכי אין לו שום כוונה לממש פגישה. ולא תוכלי לדעת האם זו האמת...

    הייתי מציפה זאת בעיקר במטרה לבחון מה לא בסדר בחיי הזוגיות שלכם שגורם לו לפנות החוצה.

    מה שקרה הוא הזדמנות לנער את האבק ולשוחח ביניכם.

    בדרך כלל אנשים פונים למערכות יחסים בחוץ, כאשר הם מרגישים שבתוך הזוגיות הם כבר לא יכולים לשנות כלום, כל מה שביקשו ודרשו לא התקבל ולא תוקן, וזה נותן להם "הצדקה" רגשית לדאוג לעצמם בחוץ.

    הפנייה הזאת החוצה היא מאוד בעייתית!!! כי בן זוגך בנה לעצמו תחליף שפותר לו את הבעייה איתך בדרך מסויימת ומשאיר אותו בזוגיות לאורך זמן, בלי מוטיבציה לתקן. כל עוד יש לו גישה לבחורות אחרות - הוא יחסית מבסוט...

    אבל הפתרון הזה הוא מזיק והרסני ופוגע ביותר, וכמה שיותר מהר חייבים לעצור זאת ולטפל בבעייה היותר יסודית שהיא הקשר שלכם. כתבת שאתם באמת לא מסתדרים אם כי אוהבים.
    כל מה שקרהעד עכשו מצדיק פנייה לייעוץ זוגי כדי ללמוד מה ניתן לתקן והאם זה אפשרי, והאם שניכם רוצים שיחול שינוי.

    אסור להתעלם ממה שגילית. צריך לעשות תיקון וכמה שיותר מהר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זו כבר פעם שנייה

    לילי
    29/03/2013

    למעשה זה קרה לפני כמה חודשים, הקשר שלו עם אישה אחרת, וכעת אנחנו במהלך טיפול זוגי והוא ממשיך עם הקשר ואפילו מספר לה על הטיפולים שלנו ועד כמה אני בלתי ניסבלת.
    הוא כבר יודע שהוא עובר קוו אדום אל לא איכפת לו כניראה שאיפגע שוב....
    ואגב, בטיפול הוא עסוק רק בהאשמות כלפי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוא לא מחוייב לקשר איתך ולא לטיפול

    דורית כהן
    31/03/2013

    נראה לי שעלייך להעלות את הנושא הזה בטיפול. לראות איך הוא מגיב. אם הוא "מוכר" אותךתוך כדי הטיפול - נראה לי שהוא לא ממש בתוך תהליך של תיקון, אלא עושה זאת לצאת ידי חובה, כלומר לעשות "וי" על עצם הליכתו לטיפול זוגי. מי שבאמת רוצה להפיק תועלת מטיפול זוגי חייב להתנתק מקשרים אחרים ולהקדיש את כל האנרגיות והרצינות לתהליך התיקון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו