בעיה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה
    נטע
    28/03/2013

    היי קוראים לי נטע אני בת 24 לפני חצי שנה הכרתי מישהו כבן 30 התחלנו לצאת מ'ס פעמיים הוא הראה ממש רצינות לגביי היינו בקשר בערך חודש וחצי הייתי ישנה אצלו שבוע שלם ואיתו כל הזמן הוא היה בא תמיד לראות אותי ...לפני כניסה שבת ומתקשר והראה שהוא ממש מעוניין , לאחר חודש וחצי בזוגיות הבן אדם השתנה כנראה התחלתי להראות יותר מדי הוא כבר לא היה רציני היה מתקשר פעם כן ואז שבוע לא היה מדבר היה אומר בואי אליי ולמחרת לא מתקשר וכך הלאה והלאה
    התחיל לזלזל היה מדבר בצורה לא יפה יום אחד קבענו שאני אגיע אליו ואז כשהגעתי הוא לא פתח את הדלת ולא ענה לטלפונים לא דיברנו במשך חודש , לאחר חודש נפגשנו באירוע של חברים משותפים דיברנו שם הוא התקרב אמר שהוא מת עליי ושאני בחורה טובה ישב לידי באירוע הכירלי את משפחתו ואמא שלו אמר את יפיפיה אבל את לא רצינית לגבי אמרתי לו שאני רצינית ...ואפילו באותו ערב הלכתי אליו לדירה למחרת בבוקר דיברנוישבנו קצת חזרתי הביתה ומאז הוא לא דיבר איתי
    אני כל הזמן שולחת לו הודעות והוא לא עונה לי אמרתי לו מה יש לך למה אתה מתנהג ככה הוא התחיל להמציא תירוצים ואז שוב הפסיק לענות ,
    לאחר כמה ימים הוא שלח לי הודעה בערב שרוצה לראות אותי ורוצה שאני אגיע אליו אמרתי לו שיצאתי עם חברה ואם הוא יהיה ער כשאני יחזור אז אני אגיע הוא ביקש שאני אצלצל שאחזור , צלצלתי אליו פעמיים אבל הוא לא ענה כנראה נרדם , למחרת שלחתי לו הודעות והוא הפסיק לענות - רשמתי לו " אין בעיה גם אני לא יענה לך " , אני לא יודעת מה עובר עליו אני ממש רוצה אותו ומרגישה אליו אין לי מושג למה הוא ככה התהפך עליי אומריים איך שאת מאפשרת לו להתנהג הוא התהג אבל חשוב לי לומר שאני מתנהגת כך כי אני פועלת לי הרגש ולא לפי הראש , בכל אופן הוא כרגע כבר לא עונה להודעות כמה ימים טובות - בבקשה אם אפשר לדעת מה אפשר לעשות וגם במידה והוא ישלח הודעה אם לענות או פשוט להחזיר לו ? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן, להיות קשה להשגה

    עדי בדיחי
    29/03/2013

    שלום לך נטע,

    נשמע שהמערכת יחסים ביניכם לא מאוד רצינית. אולי בשניכם יש רצון להיפגש ולהתקרב, אך לפחות מבחינתו נראה שהוא לא רציני לחלוטין. הוא מתקשר אלייך כשנוח לו וקורא לך כשנוח לו, וכשאת מספקת לו את זה- הוא מבין שאפשר לשחק איתך באיזה משחק - וחבל שכך.

    בד"כ כשמערכת יחסים בין צעירים נרקמת כ"כ מהר- כל הזמן יחד, לא פעם גם נמאס מאוד מהר- כי כבר מיציתם איפשהו. כרגע אני מציעה להתרחק ממנו עד שיראה סימנים ברורים יותר לרצינות. ואת מצידך- כן, להיות קשה להשגה. גבר שמחזר רוצה לדעת שהוא עובד קשה.. זה חלק מהעינין.

    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    נטע
    19/04/2013

    הייי מההודעה הקודמת
    רציתי להגיד שבסוף נשברתי ושלחתי לו הודעה איזה יום שישי אחד ואז ישר הוא התקשר דיברנו ונפגשנו הייינו כל השבת ביחד הוא היה ממש חמוד והראה רצינות אפילו הציע שניסע ביחד יום שבת בבוקר לעשות טיול ( אבל לא הסתדר ) בכל אופן חזרתי הביתה ואמרתי לו תדבר איתי בערב כשתחזור - הוא אכן לא דיבר , שלחתי לו הודעה והוא לא טרח לענות
    לאחר כמה ימים שוב שלחתי לו הודעה הוא בקושי עונה כאילו עושה טובה
    אני ממש רוצה אותו ובאמת לא יודעת איך להתנג - אני הכי מראה לו בעולם שאני באמת רצינית ואוצה ושולחת לו הודעות והכל
    אבל הוא מצידו לא כל כך עונה וגם אם כבר אנחנו נפגשים אז למחרת הוא לא מדבר איתי כמה ימים טובות הוא יכול אפילו חודש
    מה לעשות מה ???
    אם הוא ישלח הודעה אני ישר נשברת ועונה ואז נפגשת איתו
    איך אפשר להתנהג ? אולי להגיד לו שידבר איתי פשוט שיהיה רציני כי הקשר הדרדר למקום שלא טוב לי בו ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מגיע לך משהו יותר טוב מזה

    עדי בדיחי
    21/04/2013

    הי נטע ובוקר טוב,

    כפי שכתבתי לך ולצערי אין לי הרבה מה להוסיף - הוא לא "שם", הוא לא בשל למערכת רצינית. הוא מוכיח לך שוב שהוא רוצה בך כשאת זמינה לו והוא משחק משחק די מכוער- משתמש בך מתי שהוא רוצה. אין לי מילים אחרות לתאר את זה, כי כך זה נראה מהתנהגותו ואני חושבת שגם את מרגישה את זה.

    אולי הוא חש את החיזור שלך, את הרצון העז להיות איתו ואז יורד לו החשק. שוב אני ממליצה להיות מאוד קשה להשגה איתו, ואם את לא מסוגלת להיות כזאת או לפחות לשחק את המשחק הזה, כדאי שתשקלי לנתק עמו קשר ובאמת להמשיך הלאה, אני לא רואה איך הוא יתחייב אלייך ויהיה פתאום רציני- או שזה לא באופיו, או שהוא לא בשל ורוצה לחוות ולהתנסות, או שהוא רוצה להיות המחזר, ומהרגע שאת לוקחת את התפקיד הזה- הוא לא מעוניין יותר.

    חשבי על כך.. אני בטוחה שתצליחי לראות את הדברים גם מהזוית הזאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו