מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- התעייפתי ממערכת היחסים הזאתאור28/03/2013
היי אני ובעלי נשואים 15 שנה בעלי בשנות 40 ואני קרובה ל40 בכל שנות הנישואין היו עליות ומורדות אבל בזמן האחרון יש יותר מורדות מעליות.יש מין סוג של ריחוק בינינו הוא מתעצבן או נפגע כשאני במחזור ואינני יכולה לקיים יחסים אז הוא בסוג של ריחוק בגלל שאני לא מסוגלת לקיים איתו יחסים או לגרום לו להנאה. עוד נושא או שאני פרנואידית או שזה צודק יש את נושא וואטץ אפ בפלפון יש פורומים משפחתי יש אישי הוא בוחר יותר בלהגיב במשפחתי המורחב ולרוב לא לאישי איתי סוג של חוסר איכפתיות חוסר פירגון בנוסף יש איזה שהי סוג יכול להיות שאני מקנא במקצת או מקצינה את זה יותר מידי יש לו גיסה שהיא אלמנה ויש לו בזמן האחרון לפרגן לה ברמות שאף פעם לא שמעתי ולא פורגנתי בצורה כזו על ידו ובטח לא בפרסיה גם באווסטץ אפ אפילו עלה בדעתי שיש לו סוג של רגש אליה וזה פשוט מטריף אותי לאט אני מרגישה שאחיזת הידיים בינינו מתרחקות ונחלשות באחיזה לפעמים יש לי מחשבות לפרידה אפילו שיש ילדים בתמונה אני פשוט עייפה וחנוקה ממערכת היחסים הזאת.אבקש את עזרתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שני מישורים- זוגי ואישי
עדי בדיחי29/03/2013שלום לך אור,
צר לי לשמוע מה שעובר עלייך. יש להפריד בין הדברים אמנם- יש את הבעיה הזוגית שאתם מתמודדים איתה - הכעסים, האגו, וכו'. ויש את הפרנויה שלך, לא מן הנמנע שהמצב הבעייתי הזה משליך על רמת הקשר ביניכם ומעכב את התקדמות הדברים.
כשאדם שרוי בפרנויה היא בד"כ צובעת לו הרבה מתחומי החיים, החדש מתעורר בכל דבר, ולפעמים ללא סיבה ברורה. יש טיפול טוב לזה היום- אם תרופתי, אם בשיחות. הטיפול בד"כ עוזר ובעל אחוזי הצלחה גבוהים למי שמתמיד בו. יתכן ובעלך נוטה לברוח למקומות אחרים כדי להרגיש בעל ערך - אך כל זה הוא תוצאה של מה שקורה ביניכם.
לפני שאת הולכת לכיוון של פרידה, אני מציעה להתייעץ עם איש מקצוע ולנסות לרתום את בעלך למפגשים. הפרנויה תיפגש איתך גם אחרי שתיפרדי ממנו- ועל כן בבעיה זו יש לטפל בנפרד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

