הייתה לי את האהבה הכי גדולה!!!!!!!!

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הייתה לי את האהבה הכי גדולה!!!!!!!!
    שני
    01/04/2013

    שלום, קוראים לי שני והייתה לי את האהבה הכי גדולה שכל אחת הייתה חולמת שתהיה לה!!!! (אנחנו 2 בנות) ויצאתי קרחת משני הכיוונים!!!!!!!
    הייתה לי חברה במשך 8 חודשים, היא הייתה האוצר שלי, המתנה בחיים שלי השקט שלי השלווה שלי...... חברה שלי קנתה רכב חדש רק כדי שהיא תוכל לראות אותי בכל זמן אפשרי בלי להיות תלויה ברכב הוריה, היא לא הלכה למגורים במכללה שלה רק כדי לראות אותי יותר, היא ויתרה על החברים שלה תמיד רק כדי שאנחנו נפגש, היינו נפגשות רק עם חברות שלי, אמא שלה לא הסכימה לקשר (היא מבית קצת דתי) וביקשה שנפסיק אותו וחברה שלי לא הסכימה לכך, היא לא הסכימה לכלום רק כדי שנישאר יחד! כל מה שרציתי היא עשתה אם זה לצאת למסיבה, לאכול פיצה, ליסוע לסופ"ש- להכל היא הייתה מוכנה בטענה שנעשה הכל רק בשביל שנרצה אותי ושאני אחייך ויהיה לי טוב!!! הייתי מקבלת אין ספור מכתבי אהבה על כמות הרגש שיש לה אליי וכמה שהוא חזק!!!!!

    מרב שהיא היייתה טובה אליי זילזלתי בה, על שטויות קטנות הייתי צועקת עלייה, וזה היה גובל כבר בקצת השפלה אני חושבת!!!! אני בחיים לא הייתי מסכימה שיצעקו עליי ככה על דברים טובים שאני עושה!!!! הטעות הכי גדולה וחמורה שלי שאחרי כל ריב קטן שלנו בחודשיים האחרונים - בחיים לא הייתי מבקשת ממנה סליחה ומתנצלת גם שאני אשמה!! כי תמיד הייתי אשמה הייתי צועקת עלייה ורבה איתה רק כי לא עושים את מה ש-א-נ-י רוצה הפעם!!!!!! אם היא לא היתה ממהרהרת להתנצל ולומר לי כמה שהיא אוהבת אותי יום למחרת הייתי אומרת לה שאנחנו נפרדות, שלא נהיה ביחד, שלא טוב לנו יותר יחד רק בשביל שהיא תתקפל!! וככה זה היה חודשיים הייתי רבה איתה ויום אחרי מאיימת עלייה בפרידה! את הכל היא ספגה הכל! תמיד סולחת לי ונשארות ביחד למרות שהיא כבר הייתה בוכה הרבה, ואומרת לי שזה קשה לי, שזה מחליש אותה, שזה צובט לה בלב שאחרי ריב היא מקבלת הודעה שאנחנו נפרדות, שהיא כבר לא יודעת איך לגשת אליי כי אני תמיד אתעצבן.
    הסיפור החמור מכל--> בתחילת הקשר היתה לי אחראית משמרת בעבודה! הייתי דלוקה עלייה בטירוף! ותמיד סיפרתי לבת זוג שלי שהיא בסה"כ חברה טובה ושהיא זו שמפרלטטת איתי בעבודה ומשגעת אותי ולי אין כלום מצידי בנושא! זה היה שקר הייתי דלוקה עליה בטירוף! בת זוג שלי גם את זה קיבלה אז, היא כ"כ אהבה אותי שנישארה, בת זוג שלי באה לקנות איתי מתנה לאחראית משמרת מתנה יקרה ליום הולדת, בת זוג שלי היתה מזמינה אותה לצאת איתנו (כי מבחינתה אני מתה עלייה- אז שיהיה לי טוב... ) שהיא עברה לעבוד במקום אחר בת זוג שלי עזרה לי לעבור לעבוד איתה כדי שאחייך יותר בעבודה! וביום הולדת שלי היא גם הזמינה אותה ושהיינו רבות היא הייתה משלימה ביננו! מטורף? אבל כל זה מבחינתי עבר אחרי 4 חודשים עם האחראית משמרת.
    חודש לפני שאני ובת זוג שלי סיימנו את הקשר היינו בסופ"ש בבית מלון , שם יצא לנו להזכיר אותה ובת זוג שאלה אותי אם תכלס היו לי רגשות אליה - אז אני "כן היה בקטנה"!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתת לה את הזמן שלה

    עדי בדיחי
    02/04/2013

    שלום שני,

    מאוד עצוב לקרוא את מה שאת כותבת.. את מתארת אהבה באמת גדולה, מצד שתיכן, ואכזבה מאוד גדולה, שוב, מצד שתיכן- בסופה.

    אני מבינה ממך שעשית את חשבון הנפש שלך לאחר הקשר המורכב הזה, הבנת איפה טעית, איפה היית יכולה לפעול אחרת, וזה החלק העיקרי שחשוב שתקחי לתשומת ליבך גם להמשך.

    הפגיעה ה"רשמית" והסיבה לעזיבתה של החברה, כלומר- הבגידה הרגשית בה לאור רגשותייך למישהי אחרת, היא כנראה לא הסיבה היחידה. כל ההקדמה למקרה הזה, ההקדמה שתיארת לפרטים, היא כנראה תוספת משמעותית. יתכן והיא, כטיפוס מרצה קלאסי, יכלה לספוג את כל ההשפלות, ההתנהגויות שלא היו במקום, והמשיכה לרצות ולספק את צרכייך, מתוך הנחה שאת איתה לחלוטין. משהבינה שהיו לך רגשות למישהי אחרת - שאף טרחה להפגיש ולפייס ביניכן - היא כבר לא יכלה לשאת את זה, וזה לגיטימי, וזה מובן, עד כמה שזה כואב. כדי לשמור על עצמה, יתכן ולא היתה לה ברירה..

    אני לגמרי יכולה להבין את התסכול והכעס שאת חווה כרגע- כלפי עצמך, כלפיה אולי. אין ברירה אלא לאפשר לרגשות האלו להיות שם. בשלב זה כדאי יהיה להניח לה, לתת לה את הזמן, ככל שאת יכולה. רק ככה יש סיכוי שעוד היא תחשוב על חזרה אלייך. השחרור הזה הוא חשוב, חשוב שהיא תחווה ממך שקט - כדי שהיא תחווה גם געגוע- זה חשוב שתזכרי. כל עוד תהיי באיזור ותתני לה אותות ממך- היא תחווה ממך רדיפה. אם תצליחי לא ליצור קשר - יתכן והיא תחשוב שוב ותיתן לזה צ'אנס.

    אני מקוה בשבילך שכך יהיה. ואם לא, היו כאן הרבה לקחים משמעותיים שלמדת, ויש כמובן צורך וחשיבות שתיישמי אותם בהמשך הדרך, בקשרים נוספים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו