דייט מוצלח- התקשר- ונעלם!

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • דייט מוצלח- התקשר- ונעלם!
    שלום
    01/04/2013

    היה לי אתמול דייט מגניב, צחקנו המון חוץ מכמה פרקים מביכים שהעידו על חוסר ביטחון מצידי, או שזה רק פרי דמיוני והוא לא שם לב אליהם,וסיימנו בחיבוק .מיד אחר כך סימס לי איזה בדיחה ואחרכ בערב התקשר ואמר שהיה מגניב אז עניתי שבטח, וגם לי, ונמשיך לדבר.
    הרגשתי ככ בטוחה ששלחתי לו בבוקר איזה בדיחה טיפשית הקשורה על מה שדיברנו והוא לא ענה. התקשרתי שעתיים מאוחר יתר ולא ענה. מה לעשות, שוב להתקשר או לנסות למחוק אותו גם במוח וגם בטלפון????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דייט מוצלח- התקשר- ונעלם!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוכר, אבל נשמור על אופטימיות

    עדי בדיחי
    02/04/2013

    הי מושית,

    הוא כנראה באיזה שלב של חשיבה על הקשר.. במצב כזה אני מציעה לא להתקשר ולא ליצור קשר ולחכות.

    יש פעמים לצערנו שהצד השני מאוד נהנה ונותן משוב טוב, ונעלם מיד. בד"כ מדובר באנשים שלא בשלים לקשר משמעותי, והם רק חושבים או מספרים לעצמם שכן.. אחרי שהם מאוד קרובים לקשר כזה, כמו במקרה הזה, הם נבהלים, ובורחים. החדשות הטובות הן שלא יצאת לאורך זמן עם בחור לא בשל שעלול היה לשחק בך עוד יותר.

    אבל.. בואי נראה האם יגיב בימים הקרובים, בכל זאת צריך לתת לו קרדיט וצ'אנס..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוכר, אבל נשמור על אופטימיות

    עדי בדיחי
    02/04/2013

    הי מושית,

    הוא כנראה באיזה שלב של חשיבה על הקשר.. במצב כזה אני מציעה לא להתקשר ולא ליצור קשר ולחכות.

    יש פעמים לצערנו שהצד השני מאוד נהנה ונותן משוב טוב, ונעלם מיד. בד"כ מדובר באנשים שלא בשלים לקשר משמעותי, והם רק חושבים או מספרים לעצמם שכן.. אחרי שהם מאוד קרובים לקשר כזה, כמו במקרה הזה, הם נבהלים, ובורחים. החדשות הטובות הן שלא יצאת לאורך זמן עם בחור לא בשל שעלול היה לשחק בך עוד יותר.

    אבל.. בואי נראה האם יגיב בימים הקרובים, בכל זאת צריך לתת לו קרדיט וצ'אנס.. אם תראי שעוד יום יומיים לא יצר קשר, עברי הלאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו