מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- גיסי משגע אותי!!!יהל15/04/2013
שלום,
אני בת 27 ובעלי בן 31 נשואים שנה וחצי +1.
אנחנו יוצאים מגיל 15 שלי .(באמצע הייתה פרידה של 10 חודשיים).
אנחנו מאוד אוהבים
הבעיה העיקרית לקשר שלנו היא גיסי אח של בעלי בן 34 רווק גר אצל ההורים (אני ובעלי גרים מתחתם).
הם בקשר מאוד מאוד מאוד הדוק משהו ברמה בלתי סבירה בכלל.
הקשר שלהם מאוד מפריעה לי גם מהסיבה שאני לא כל כך אוהבת את אחיו אני חושבת שהוא משעומם חסר תעסוקה שמנסה להידחף לנו לחיים.
אני ממש בדיכאון מהקשר ביניהם מאחר והוא מפר את השקט בבית שלי.
כל הריבים והוויכוחים שלי עם בעלי מתחילים ונגמרים עליו.
הם מבלים כמעט את רוב שעות היום ביחד (יש להם עסק משותף) ואחר כך בשעות הפנאי הם גם ביחד - קשר הזוי .
אין לי ספק שבעלי מעדיף את הקשר איתו על פני משפחתו הוא טוען שאני והילד הכי חשובים לו בעולם.
בעיה שניה שיש זה שאנחנו גרים מתחת לחמתי שהיא וחמי אנשים מדהימים וטובי לב שעוזרים לנו בלי הפסקה ועליהם אני רק מודה.
הבעיה היא שבעלי מאוד תלותי בצד שלו ואנחנו צריכים לבלות את רוב היום אצלם ואז יוצא לי לפגוש את אחיו כל יום כל היום ולבלוע את היחסים האלה.
אחיו מתערב לנו ביחסים,מתקשר ,מפריע, לא מבין את עצמו.
כמובן שבעלי אשם לא פחות כי הוא נותן לזה יד
סליחה על אורך השאלה אני פשוט חייבת עצה איך להוריד אותו מחיינו. לגרום לבעלי שהוא בנה משפחה משלו וזה מה שצריך לעניין אותו ולהשיב לעצמי את חיי הנישואין (יש לי תחושה שהוא לקח לי את מקום האישה ביחסים איתו).
אודה לעצתכם הדחופה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפיתרון אצל בעלך
עדי בדיחי17/04/2013שלום יהל,
אכן בעייתי בעיקר עינין המגורים המשותפים. נראה כי התערבבתם יתר על המידה עם המשפחה של בעלך. יש לכך יתרונות רבים וחסרונות רבים. כמובן היתרון הגדול הוא כלכלי ובעזרה שהם יכולים להעניק. עם הגיס יש בעיה כפולה- גם הקירבה שלו פיזית וגם העובדה שהוא קשור עוד קשר אליכם ע"י העסק המשותף.
הבעיה היא לא אצל הגיס שלך. הבעיה היא אצל בעלך- הוא לא עשה הפרדה בין הקן המשפחתי שיצר לבין הקן המשפחתי הגרעיני שלו. האמת, גם לא היתה לו סיבה מספיק טובה- הוא מוקף במשפחתו הן בעבודה והן בחיים האישיים ובשעות הפנאי. הוא לא לגמרי הפנים את העובדה שהוא מחויב אליכם באופן טוטאלי ואתם קודמים לכל. הוא נשען על העזרהו על הנוחיות. מה יקרה כשזה כבר לא יהיה? מידת העצמאות שלו להערכתי לא בשלה דיה.
יהיה כדאי לנסות לעשות הפרדות. אולי לעבור ולהשכיר דירה קרובה אך לא קרובה מדי ולא באותו בנין. זה שווה את המאמצים- זה יתן לך עצמאות בביתך ונפרדות מסוימת מהמשפחה שלו. מעבר לכך יהיה חשוב לעמוד על שלך ולחדד מול בעלך את הצרכים שלך בקשר, ולא להסתפק במילים, אלא להבהיר לו שאת לא מעוניינת להמשיך לחיות כך בצורה הזאת ומבקשת שתטקסו ביחד עצה איך לפתור את הבעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

