חוסר פרגון

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר פרגון
    דנית
    19/04/2013

    הי
    הייי אני נשואה 5 שנים..יחדיו 8 שנים..
    התקשורת אחלה. יש הערצה והקשר בריא וטוב אני יודעת שבעלי אוהב אותי גם אחרים יעידו כך..
    אני יודעת שאני מוצאת חן בעיני בעלי ושהכרתי אותו נואא התלהב מהמראה שלי(לא השתנתי כמעט) אבל יש לו בעיה הוא לא מחמיא לי אני צריכה כל הזמן לשאול ..אם אני יפה, אם זה יפה לי, אם זה מתאים לי?
    אני נורא אוהבת חום ואהבה חשוב לי שכל הזמן יזכיר לי שאני יפה בעיניו!!!
    שאני שואלת אומר שיש לי יופי מיוחד וכו'..
    בבית שגדל לא היה פרגון להפך תמיד הכל היה בשלילי למה הבאת 90 במקופ 100 במבחן וכדו' וכדו'

    אולי יש קשר לאיך שגדל??
    אשמח לתשובה תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר פרגון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש פירגון, בשפה אחרת

    עדי בדיחי
    21/04/2013

    הי דנית,

    בהחלט יש קשר ישיר בין מה שבעלך גדל עליו בבית לבין התנהגותו כיום. החדשות הטובות הן שהוא לא מדבר איתך באותה שפה שדיברו איתו, בבחינת "למה לא מאה?" אלא אוהב אותך כפי שאת, איך שאת. שזה הישג גדול ומשמעותי.

    אבל, לשנות דפוס כמו זה, זה לא דבר קל. השפה היחידה שהוא שמע היא שפה מסוימת, יהיה קשה לבוא בדרישה שישנה אותה, ולכן את מוצאת עצמך שבה ומזכירה לו ושואלת- האם את מספיק טובה, יפה, וכו'. ב"מחשב" הזה שבראשו לא מקודדת שפה כזו, של פירגון טבעי, פידבק אוטומטי. את למשל, לבטח גדלת עם שפה אחרת ועם מודל אחר, ולשם כך השפה מוכרת לך ואת יודעת להשתמש בה כל הזמן. אצלו הדבר שונה.

    אז קודם כל טוב שעלית על שורש העינין, את יכולה עכשיו יותר לסלוח ולהיות פייסנית כשלא נותן לך קרדיט אוטומטי. מעבר לכך יהיה חשוב לספר לו כמה לך חשוב לדעת מה את בשבילו, ולקבל ממנו קצת יותר מחמאות או חיזורים לאורך הדרך. בכל זאת, אתם מכירים ונשואים תקופה לא מבוטלת וחשוב לשמר את התחושה הטובה בקשר. אם תנסי להזמין אותו לחזר יותר, להחמיא יותר, לספר לו מה זה עושה לך ולמה כ"כ חשוב לך שיחמיא לך - אולי הוא יתחבר יותר לחוויה שלך וישתף פעולה. זה לבטח טוב יותר מאשר דרישה או מצב שבו תתעצבני למה הוא לא מחמיא. נסי לדבר איתו על כך, מתוך המקום שלך, מתוך הצורך שלך, שאלי אותו אם היה יכול יותר לשים דגש על הדברים האלו.

    דבר אחרון, חשוב לחדד- הוא לא "לא מפרגן", אלא הוא באמת אוהב אותך ואת מרגישה את זה מהרבה כיוונים- זה סוג של פידבק.. שהרבה לא מקבלות ברמה הזו אגב. הוא מפרגן" בדרכו", אך לא מבטא את זה כפי שאת היית רוצה כנראה. לכן חשוב לספר לו- איך היית רוצה שיבטא זאת מולך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו