מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חוסר פרגוןדנית19/04/2013
הי
הייי אני נשואה 5 שנים..יחדיו 8 שנים..
התקשורת אחלה. יש הערצה והקשר בריא וטוב אני יודעת שבעלי אוהב אותי גם אחרים יעידו כך..
אני יודעת שאני מוצאת חן בעיני בעלי ושהכרתי אותו נואא התלהב מהמראה שלי(לא השתנתי כמעט) אבל יש לו בעיה הוא לא מחמיא לי אני צריכה כל הזמן לשאול ..אם אני יפה, אם זה יפה לי, אם זה מתאים לי?
אני נורא אוהבת חום ואהבה חשוב לי שכל הזמן יזכיר לי שאני יפה בעיניו!!!
שאני שואלת אומר שיש לי יופי מיוחד וכו'..
בבית שגדל לא היה פרגון להפך תמיד הכל היה בשלילי למה הבאת 90 במקופ 100 במבחן וכדו' וכדו'
אולי יש קשר לאיך שגדל??
אשמח לתשובה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש פירגון, בשפה אחרת
עדי בדיחי21/04/2013הי דנית,
בהחלט יש קשר ישיר בין מה שבעלך גדל עליו בבית לבין התנהגותו כיום. החדשות הטובות הן שהוא לא מדבר איתך באותה שפה שדיברו איתו, בבחינת "למה לא מאה?" אלא אוהב אותך כפי שאת, איך שאת. שזה הישג גדול ומשמעותי.
אבל, לשנות דפוס כמו זה, זה לא דבר קל. השפה היחידה שהוא שמע היא שפה מסוימת, יהיה קשה לבוא בדרישה שישנה אותה, ולכן את מוצאת עצמך שבה ומזכירה לו ושואלת- האם את מספיק טובה, יפה, וכו'. ב"מחשב" הזה שבראשו לא מקודדת שפה כזו, של פירגון טבעי, פידבק אוטומטי. את למשל, לבטח גדלת עם שפה אחרת ועם מודל אחר, ולשם כך השפה מוכרת לך ואת יודעת להשתמש בה כל הזמן. אצלו הדבר שונה.
אז קודם כל טוב שעלית על שורש העינין, את יכולה עכשיו יותר לסלוח ולהיות פייסנית כשלא נותן לך קרדיט אוטומטי. מעבר לכך יהיה חשוב לספר לו כמה לך חשוב לדעת מה את בשבילו, ולקבל ממנו קצת יותר מחמאות או חיזורים לאורך הדרך. בכל זאת, אתם מכירים ונשואים תקופה לא מבוטלת וחשוב לשמר את התחושה הטובה בקשר. אם תנסי להזמין אותו לחזר יותר, להחמיא יותר, לספר לו מה זה עושה לך ולמה כ"כ חשוב לך שיחמיא לך - אולי הוא יתחבר יותר לחוויה שלך וישתף פעולה. זה לבטח טוב יותר מאשר דרישה או מצב שבו תתעצבני למה הוא לא מחמיא. נסי לדבר איתו על כך, מתוך המקום שלך, מתוך הצורך שלך, שאלי אותו אם היה יכול יותר לשים דגש על הדברים האלו.
דבר אחרון, חשוב לחדד- הוא לא "לא מפרגן", אלא הוא באמת אוהב אותך ואת מרגישה את זה מהרבה כיוונים- זה סוג של פידבק.. שהרבה לא מקבלות ברמה הזו אגב. הוא מפרגן" בדרכו", אך לא מבטא את זה כפי שאת היית רוצה כנראה. לכן חשוב לספר לו- איך היית רוצה שיבטא זאת מולך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

