החלטה על מגורים משותפים.

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • החלטה על מגורים משותפים.
    שחר
    24/04/2013

    שלום,
    אני בת 26 ובן זוגי ב9 חודשים אחרונים בן 31. האם מומלץ לעבור לגור ביחד ,לא היו שיחות בנוגע לחתונה וקשר רציני יותר, האם זה אכן תורם לקשר בעתיד ומנבא את הצלחתו או שזה פשוט מקובל בימינו? ברצוני לציין ששנינו גרים בערים מרוחקות יחסית ומתראים פעמיים שלוש בשבוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלטה על מגורים משותפים.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם יש כוונה להתמסד - אני בעד

    דורית כהן
    25/04/2013

    שחר היקרה, אם רוצים לדעת בצורה אמיתית יותר עד כמה אתם מסתדרים בתור זוג - מעבר לפגישות יחסית ספורות של 3 פעמים בשבוע - לדעתי מאוד חשוב לגור יחד.

    נכון שמגורים יחד שוברים משהו ברומנטיקה ובהתרגשות ובריגוש ובהתלהבות לפגוש זה את זו. כלומר המינוס הוא ירידה בהתלהבות ובתשוקה.
    אבל אין ספק שזו הזדמנותלדעת עם מי יש לך עסק.
    משום שכאשר גרים יחד מתבררים המון דברים שממש לא ניתן לדעת בלי זה.
    כמו הרגלים אישיים, סדר ונקיון, שיתוף פעולה, התחשבות, לקיחת אחריות, בגרות, תחומי עניין משותפים, גמישות לקראת האחר וצרכיו.

    כך שלדעתי זוג ששוקל להתמסד בסופו של דבר ולא רואה ביחסים משהו חולף וזמני - רצוי מאוד שיגורו יחד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו