מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- זוגיותמיכל05/05/2013
שלום רב.
בת 39.גרושה ללא ילדים
מזה כחודשיים בזוגיות עם בחור בן 37 רווק
קשר טוב, המפגשים ביננו היו כה מוצלחים עד כה שכל פגישה נערכה לפחות 7 שעות
לפני כשבועיים החלנו לקיים יחסים .
כבר לאחר שבועיים דיבר בן זוגי כי מבחינתו מצא את האחת ורוצה להינשא...וכך עברו להם חודשיים
את משפחתו הספקתי להכיר בשבועיים האחרונים וכן הוא פגש את הוריי לא באופן רשמי
יש לציין שאיננו גרים באותה עיר מגורים ובמרחק של שעה
רק בשבוע שעבר עבר הבחור להתגורר בשכירות לבדו אחרי שגר עם אימו בחצי שנה האחרונה
כייף לנו ביחד בגדול מלבד כל מיני טריגרים קטנים שצצים
מה שמטריד אותי זה שבן זוגי יוליך אותי שולל מכיוון שבכל פעם יש לו סיבה חדשה..
פעם הוא שלם אבל צריך לבדוק משהו...פעם שנייה הוא רוצה שאעבר לגור עימו רק אחרי שאצע עבודה
אני מרגישה חוסר וודאות בקשר למרות כל הצהרותיו שמגיע העניין לתאכלס ולסיטואציה אמיתית של הצעת נישואין הבחור מתחמק..
עקב גילי 39 וחצי אני בלחץ בנושא ההריון ( למרות שמבחינתו אפשר לנסות ואם היה קורה דבר בנידון הוא היה מקדים את הצעת הנישואין
אני מרגישה שמשהו לא טוב קורה ..
לשמוע בכל פעם אני צריך לבדוק את המחייה ביננו..עוד זה מאוס אנו נמצאים ביחד פרק זמן קצר שמרגיש כמו שנה
מה עליי לעשות? להציב לו אולטימטום? אין לי כח להישבר אחרי 2 מערכות יחסים כושלות שהביאו אותי להתמוטטות נפשית
מצד אחד כייף לי איתו ואני מאוהבת עד הגג
מצד שני השעון מתקתק..
אשמח לעצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להפסיק לרדוף
עדי בדיחי06/05/2013הי מיכל,
אני חושבת שכל התהליך הזוגי ביניכם קופץ וקפץ כמה שלבים קדימה, ולפני הזמן. מה שקורה הוא שאת מאוד לחוצה מבחינת הגיל שלך, את רוצה להספיק וכמה שיותר, וכשהקשר התקדם כ"כ מהר איפשהו זה התאים לצרכייך.
יתכן מאוד ובן זוגך רוצה להתחתן, אבל גם הוא חש שזה מוקדם, פזיז, לא בזמן. לפי התגובות שלו הוא לא ממש שלם עם ההחלטה, אולי הוא עוד רוצה לבחון את הקשר, והמלצתי היא בהחלט לחכות. נכון שאת לחוצה, ונכון שזהו גיל שכבר יש להזדרז, אבל עדיין- על טעויות בסוף משלמים. ואם תחכי מעט, תבחני את הקשר, תבחני את הסיבות להשתהות שלו - אולי תגלי שדווקא טוב שתחכו מעט.לגבי הריון בגילך- הרי זה קיים, ויש אפשרויות היום, וסה"כ גם בן זוגך מעוניין. לכן אני חושבת שאם תחכי נניח עוד מס' חודשים ותרפי ממנו לחלוטין את הנושא- פשוט המשיכי להעמיק בקשר מבלי לדבר או ללחוץ עליו על חתונה- מאוד יתכן שזה יבוא ממנו. אנחנו פועלים על פסיכולוגיה ברורה- כשמישהו מפסיק לרדוף- אנחנו מתחילים לחוש כי אנחנו מאבדים אותו. תאפשרי לו קצת חופש- מאוד יכול להיות שהוא ירצה "להחזיק" אותך חזרה, ויציע לך נישואים.
בהצלחה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך צרות בצרורות..
מיכל07/05/2013הי שוב,
תודה על התגובה
עד שקראתי את תגובתך התחוללו תוך כמה שעות סערות ביננו,
בשיחת טלפון תמימה הגענו לרמת ויכוחים שבנזוגי הודיע לי שהוא לא מוכן להציע לי נישואין אלא רק אחרי שנגור מינימום של חודש ואני צריכה להאמין לו ובו
ואני מנגד הייתי נסערת ואמרתי לו שאני לא עוזבת את האיזור שלי בלי לדעת שהוא מתחייב לי כי אני בת 39 ואין לי זמן.. ופה התפוצץ הסיפור ששאל מה זאת אומרת 39 ?
חשבתי שאת בת 36.5 כמו שהיה רשום בכרטיס ההיכרויות ( הכרנו באתר )
אמרתי לו שהכרטיס לא עדכני ואמרתי לו בהתחלה
הוא טען שזה לא נכון , והוא מרגיש פגוע ובגדתי באמונו , לא הסכים לדבר איתי וביקש
כמה ימים להירגע ולהחליט ( הסבירות שהחליט לנתק את הקשר )
אני ניסיתי להסביר לו שאמרתי והוא טען שלא, וכך נוצר נתק עד עכשיו
אני מרגישה שהכל התפוצץ לי בפנים
למרות שלא פעם דיברנו על הגילאים באופן עקיף
ההבדל ביני ובינו סה"כ שנתיים
זה כאילו התבשר לו שאני חולה במחלה חשוכה
מה עליי לעשות? אם וכאשר...
האם מפוצצים קשר שדקה קודם הוא דיבר איתי על חתונה..
הטענה שלו שאם הייתי אומרת לו בפירוש ולא בעקיפין במפגשים הראשונים הוא היה בוחר להחליט אם להמשיך..
לטענתו הוא התאהב בי קשות וקיבל את סטירת הלחי החזקה ביותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהל ה מ ת י ן
עדי בדיחי07/05/2013הי מיכל,
אני חושבת שגם המכשול הזה שניצב כרגע בפניכם מעיד על פזיזות הקשר. "כן אמרת, לא אמרת", נשמע קצת אבסורדי לחשוב כי דיברתם על חתונה ופרט כזה לא ממש נתפס אצלו, הוא איכשהו לא קלט אותו.
אז נכון, במצב רגיל זה לא היה פרט שאמור להעיב על הקשר, בטח שלא בגילאים קרובים כ"כ. מצד שני, זה לא קשר רגיל. איך שלא תהפכי את זה- מיהרת מאוד. מיהרת מתוך הלחץ שלך, וזה מובן, אבל כרגע זה לא לטובתך.
הוא בשורה התחתונה מבשר לך את אותו דבר- הוא רוצה עוד קצת זמן להכיר, לחוות מגורים יחד, לא לעשות טעויות. הוא מבין שהרגש קצת השיג את הרציונל, הוא בכל זאת כנראה בחור מיושב, וטוב שכך- וסה"כ מבקש עוד קצת זמן. אם הוא האחד שלך, ואת שלו- למה לא לאפשר את זה? יש לך הזדמנות פז להכירו יותר לעומק. חתונה היא החלטה, בפירוש, הרת גורל. את הולכת לבחור איזו אישיות תהיה צמודה אלייך ותשפיע עלייך, ויצוצו גם הצדדים הפחות טובים שלה. מי יהיה אב ילדייך. אז עוד חודש? בשמחה!
לגבי הנתק הנוכחי- פשוט אל תצרי קשר. שוב, אני עומדת על המלצתי - תהיי מעט קשה להשגה, תני לו "להתקרר" מהכעס, בסופו של דבר זה לא פרט שעליו יחרב הקשר. הוא כנראה לקח את זה למקום של אי אמון כי היה כבר מראש ריב שביסס לכם הקדמה לפיצוץ. אני רואה את המשבר הזה כמתנה- כדאי שתדעו להתמודד עם ריבים ומשברים, טוב שזה קורה לפני חתונה. המתיני מעט.. נשים רבות, יפות וטובות התחתנו מאוחר והביאו ילדים מאוחר. ההחלטה הזאת כ"כ משמעותית שאת תודי לעצמך, בדיעבד, שחיכית את הזמן הזה. עוד חודש פחות חודש.. זה לא באמת עקרוני. תאפשרי לו זמן להתקרר, אל תצרי קשר, ותהיי רגועה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
מיכל07/05/2013ערב טוב עדי.
תודה על התגובה.אני נהנית לקרוא את המלצותיך..
עד שקראתי כהרגלי עשיתי שטויות...שאלה בהודעה איך המרגש?
ולאחר מכן נולדן 20 סמסים שחצו כל קווים אדומים מבחינתו.. רימיתי אותו...ואם אני לא אכנס להריון ועוד דברים פוגעים...לא ניראה לי שנמשיך את הקשר ובואי נסיים אותו
וכל ההתכתבויות בסמסים ולא בחצי שיחה מבחינתו טלפונית.
וברגע שעוקצים אותי... החזיר כנגד, בפעמים האחרונות נתקלתי ביחסי המין ביננו סוג של שפיכה מוקדמת מספר פעמים..הוא טען שזה מהתרגשות
אז הייתי חייבת להחזיר לו בהודעה שהוא אולי בעצם לא דובר אמת ויש לו בעיה..
ואז הוא ביקש שלא אחצה קווים ואדומים ואני אעשה שיעורי בית אם הוא מתאים לי...
ואולי יש לו בעיה במיניות איתי...וזה רק נהיה יותר מסובך ולא מכובד
אני מרגישה אשמה שיצרתי בכלל קשר לפני שקראתי את תגובתך..אבל מרוב שהאהבה שלי חזקה ממני...עשיתי מעשה בלתי חכם בעליל...
בין האסמסים הוא ביקש להיפגש מחר בכדי לשוחח ולהחליט ביחד האם להמשיך את הקשר..אחרי שכבר סיים אותו כמה שעות קודם בהודעה..
סרבתי ואמרתי לו רק אם ארגיש טוב כי אני שבורה מהסיפור...
והוא המשיך בכך שחלום חיי התנפץ והראש גובר על הלב...
הצילו.אני מרגישה מותשת, מאוכזבת..שוב בגיל 39 וחצי חשבתי שהגעתי למנוחה והנחלה ..ובום טראח הכל התפוצץ
אני אקשיב לעצתך ולא אכתוב יותר...חבל שזה מאוחר מידי..כי דברים לא נעימים יצאו ממני שאולי הזיקו ואם לא היו נאמרים היו מצליחים להציל משהו...
תודה וערב טוב
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיכל -
בני08/05/2013היי
מי שלא עושה לא טועה! מותר לך לטעות זאת הדרך שבו את לומדת ומתקדמת בחיים.
הערה קטנה...
אין לנו זכות לשפוט אותו אבל אולי הוא פשוט לא בשל לחתונה בלי כל קשר אלייך, בכל זאת בחור בן 37 רווק אומר משהו עליו לא ככה?
אני מצטרף להמלצותיה החכמות של עדי - בכלל תמיד טוב לישון לילה לפני שמגיבים אז הנה למדת משהו גם אם נכשלת במערכה אל תפסידי את הלקח!!!
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

