התבלבתי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התבלבתי
    קרן
    16/05/2013

    אני יוצאת עם חברי אומנם זמן מעשי מועט אבל בזמן נפשי זה מרגיש יותר ואפילו כל הסובבים אותנו אומרים זאת, אנחנו אחד אצל השני ועם השני כמעט כל הזמן, נדיר כשלא ישנים ביחד, וזו תקופה קצרה למדי של חודשיים וחצי. יש לנו קשר נהדר עם המון יתרונות וגם מבינים את ההבדלים מכבדים ונותנים מקום. אנחנו באמצע שנות ה20
    שנה הבאה נגמר לי החוזה ובמחשבה משותפת אעבור לאזור מגוריו, מבחינתי בקטע "של נוחות" אבל גם יותר מזה בקטע שאנחנו באמת כל הזמן ביחד וטוב לנו מאוד, אז חשבתי למה שלא נעבור לגור ביחד, אבל לא אמרתי כלום. ואז לפני שבועיים כשאנשים סביבנו דיברו על מגורים משותפים הוא לחש לי אני מקווה שנהיה ביחד אז נחפש דירה ביחד באזור שלי. אני התלהבתי והתרגשתי. ועכשיו הקטע הפרקטי של לחפש באמת, אנחנו באמת כלום זמן כיביכול אז ממש ממש לא לחוצה, אז חשבתי אולי כן לקחת דירה לבד עם אפשרות שכשנרצה הוא יעבור רשמית, שהדירה תהייה קצת יותר גדולה. זו הייתה המחשבה שלי לאו דווקא לחפש דירה לזוג, אבל הייתי צריכה להחליט אז התקשרתי אליו להתלבט איתו ולספר לו, אמרתי לו את מה שכתבתי עד כה, והוא אמר לי שמאוד טוב לו איתי, וכיף לו שאנחנו הרבה ביחד ועם המשפחות והכל וכשיתאים נעבור לגור ביחד.

    אומנם מבחינתי אולי עדיף אפילו לגור לחוד למרות שפרקטית אנחנו כן כל פעם בבית אחר, כי אנחנו מעט מאוד זמן ואפילו שנה הבאה זה יותר מהזמן שאנחנו זוג, ואני מעדיפה שנגור עוד "לחוד" ושלא יקרה מצב שנעבור מהר מדי ואז חס וחלילה נפרד וזה יהיה כבר במגורים ביחד, זו נראית לי טראומה שאני לא רוצה לעבור, אז אני מעדיפה אפילו לחכות שנה כי אם זה רציני אז זה לא משנה אם נגור עוד שנה כיביכול ביחד או לא,
    אבל עדיין נפגעתי קצת ממה שאמר, חשבתי שהוא מתכנן שנעבור לגור ביחד
    הסבר להתנהגות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התבלבתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להתרכז ברגעים הטובים שאת חווה כרגע

    עדי בדיחי
    17/05/2013

    הי קרן,

    אני חושבת שבגלל שזו היתה משאלת לב שלך כבר הרבה זמן- לעבור למגורים משותפים, והוא בדיוק אמר משהו בכיוון- חשבת וציפית שזה יקרה מהר.

    הוא מאידך התכוון שזה יקרה בקצב שלו לאט, כפי שאת כתבת- את מעדיפה שזה יקרה עוד שנה והעיקר לדעת שזה רציני.. ואני חושבת שהמחשבה הזאת טובה ובריאה לזוגיות. במהלך חודשיים וחצי את לא ממש יכולה להכיר את האדם שאיתך, על אף הזמן המשותף יחד. במהלך תקופה ארוכה יותר אתם תחוו עוד מרכיבים של הקשר, תתחילו להתרגל להיות יחד גם בחילוקי דעות וכד', ואת תדעי טוב יותר מי האדם שלצידך. לעבור לגור יחד פירושו גם כלכלית לחיות במשותף- הוצאות וכו'. להשכיר דירה פירושו הרבה פרוצדורות של שינוי כתובות, תשלומים, רישומים, להתחיל להחליט מי משלם על מה. למה שלא תתעסקי כרגע בטיב הקשר, תשמחי שגם הוא חושב בגדול על הכיוון של מגורים יחד, ופשוט רוצה להנות מהקשר עד שתדעו בוודאות? העובדה שכבר חושב על זה היא נהדרת- תסתפקי בה בינתיים והמשיכי להשקיע בפתיחות, כנות, והכלה שלך אותו (את בן הזוג) בתוך הקשר.

    בהצלחה רבה ושבת שלום,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו