מדוכאת משינוי בבעלי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מדוכאת משינוי בבעלי
    דנית
    18/05/2013

    היי סליחה על האורך,
    אני ובעלי נשואים 5 שנים יחד 8 שנים ויש לנו ילדה בת שנתיים.אנחנו די צעירים (27) יש בינינו אחלה זוגיות .חשוב לציין שחלק מתקופתנו יחד, חזרנו בתשובה יחדיו ואחרי 4-5 שנים חזרנו בשאלה יחד שוב. מה שאומר שהיינו די סגורים ופספסנו את הגיל היפה. בכל מקרה אף פעם לא היה לבעלי ידידות האישה היחידה שהייתה בחייו זה אני.
    לאחרונה התגבש מאוד עם חבריו לעבודה בחורים ובחורות , מבלים ביחד (לפעמים אני מצטרפת)
    צוחקים בעבודה ולפעמים מתכתבים יחד בערב
    אין לי בעייה שיש לו חברים אני באמת סומכת עליו אבל קשה לי לא קל אחת מהבחורות מדי פעם מתקשרת להתייעץ איתו על חייה הפרטיים ובעבודהה גם נמצאת בסביבתו 3 שנים, רלוונטי שירגישו פתוח, אבל קשה לי להפריד את אהבתו אליי ואליה ישר יש לי סרטים בראש שלא יווצר ביניהם משהו . וכמה פעמים דברתי איתו על זה הוא אומר שמבין שזה חדש לי ולא קל אבל אין שם כלום היא כמו אחותו . אבל בכל זאת כנראה שהדיצוי עצמי שלי נמוך ויש לי פחדים פשוט זה קשר שהולך ומתקרב . שוב בעלי באמת אוהב אותי ואני יודעת שחשוב לו המשפחה אבל כל אחד יכוח ליפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מדוכאת משינוי בבעלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להבין את הסיכונים באינטראקציות כאלו

    דורית כהן
    19/05/2013

    דנית היקרה, את צודקת שכל אחד עלול לעבור ברגע מסויים את הגבול בין ידידות ותמיכה בידידה מן העבודה, לכיוון של קשר רגשי רומנטי ומיני. ככל שיש יותר אינטראקציות אישיות בין גבר לאישה, הסיכוי לכך גדול יותר, לדעתי ומנסיוני. גם כאשר אין בתחילה משיכה מינית - זו יכולה להתעורר בהמשך בלי שמצפים לכך ובלי שמתכננים זאת.

    בגלל כל מה שכתבתי לך, אינני מציעה לך להתעלם מן הקשר הזה.
    הראי לבעלך את התשובה שלי, ואני ממליצה גם לקרוא מאמר שלי הנקרא - "בגידה: אנטומיה של התאהבות ידועה מראש", המתאר התאהבות של גבר שנשוי באושר -באישה שהכיר בעבודתו, והתהליך שעובר עליו. חשוב להבין את התהליכים הללו וזה עוזר (קצת) להתחסן כנגדם.
    אם כי לפעמים עד שלא קורית ממש בגידה או כמעט בגידה, ורואים עד כמה זה הורס ופוגע ומסכן את הזוגיות - עד אז לא מתעוררים להיזהר מאינטראקציות אישיות כאלו, וחושבים - "לי זה לא יקרה" "אצלי הזוגיות נהדרת" "זו רק ידידות" "זו רק עזרה", אבל טבענו האנושי, היכולת הטמונה בנו לאהוב ולהתאהב - החיפוש אחר חוווית נעימות - עיקרון העונג, הדומיננטיות של מרכזי העונג במוח - כל אלו מסיטים אותנו, את כולנו - מן המסלול הזוגי הנקי שעליו חשבנו שאנחנו נמצאים, ועלולות להביא אותנו במהירות למקום של בגידה.

    מה שקורה הוא שבשלב מסויים השכל הישר וההגיון מפסיקים להשפיע עלינו כאשר הם מנוגדים לכיף ולעונג שיש בהיכרות החדשה, ואז כבר יכול להיות מאוחר מדי...

    מקווה שזה לא יקרה אצלכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ויש לי מה להוסיף....

    דנית
    19/05/2013

    ....ברוך ה לפחות היא בחורה טובה מאוד תמימה כזאת שלא תיזום כלום וגם בעלי נורא מוסרי וגם לא כזה ..אבל כמו שאמרת אי אפשר לדעת האם זה יכטול להרגיע אותי שיש לה זוגיות חדשה כרגע??
    והם גם בקשר חבורתי לא רק אחד מול השני בכל זאת הצגתי בפניו שזה נורא מפאיע לי ...נהייה לי פחדים וסרטים לגביו למרות שאני יודעת שאין כלום.ביניהם.
    אבל השאלה מה אני כן יכולה לעשות?
    לאסור עליו לדבר איתה זה לא יקרה הם עןבדים יחד
    ולא רוצה לאסור עליו אחרת זה באמת מים גנובים ימתקו אשמח להמלצה תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקרוא מאמר ביחד

    דורית כהן
    20/05/2013

    דנית יקרה, אני חושבת שמה שאת יכולה לעשות הוא להציע שתשקיעו קצת בלימוד ובהעשרת הזוגיות:

    למשל את יכולה להדפיס מאמר בנושא זוגיות ולהציע שתקראו אותו בקול רם ותשוחחו עליו. בהתחלה חפשי מאמר שמעלה נושא אחר (סליחה על הערמומיות...) בזוגיות, לא חסרים נושאים...את יכולה לבקש גם ממנו שימצא משהו מעניין ויביא למטרה זו. ובהמשך את יכולה להקריא את המאמר שהמלצתי לך עליו, ותוכלו לקיים עליו דיון, כדי שלפחות תדעי שעשית את מה שאת יכולה כדי "לחסן" אותו ואת עצמך (כי גם לך זה עלול לקרות...)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו