מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- סובלתנירית20/05/2013
היי אני סובלת מבעיה רצינית .אני בת 28 ולא מצליחה לקשור קשר רציני, זוגיות ולהיות עם מישהו לטווח ארוך.. יש לי פחד מאינטימיות וכמו כן אני סובלת מבעיה שגורמת לי לריחוק מהגבר ואני מצליחה לצאת רק לכמה דייטים ואז בורחת ונמנעת להכנס לקשר.. הסיבה שאני סובלת מכאבי בטן, גזים, רעשים מהבטן, יציאות לעיתים תכופות... וזה נורא מפריע לי למהלך היום וגם לקשור קשר כי אני מתביישת בזה נורא וזה מפריע לי. ניסיתי לפתור את הבעיה מבחינה רפואית ועשיתי את כל הבדיקות האפשריות הרופאים אומרים שזה מעי רגיז ואין יותר מידי מה לעשות... אשמח לקבל עצות מה לעשות...אני כבר רוצה להיות בזוגיות להקים משפחה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח להתייחס מחר
עדי בדיחי21/05/2013תודה על הסבלנות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסובלת - לטפל בבושה
עדי בדיחי22/05/2013הי נירית,
אני מבינה את התסכול שלך. אם את סבורה שזו הבעיה היחידה שלך ביצירת קשר, ולא עומדות מאחוריה סיבות נוספות, רגשיות - יש להסתכל על הסיפור הזה מעוד זוויות-
קןודם כל, כבודה של הרפואה הקונבנציונאלית במקומו מונח. אכן יש לרפואה הזאת הרבה פתרונות להרבה מצבים. אבל, יהיה כדאי לנסות ללכת בעוד דרכים, לנסות למצוא פיתרון אלטרנטיבי, אם זה נטורופתיה, הומאופתיה או בכלל עוד דרכים שאפשר לנסות לפתור את המצב. אם הבעיה היא יותר לאחרונה אולי ניתן לשפר את הרגשתך. וגם אם היא "ותיקה" אצלך, שווה לנסות לא לוותר ולקבל חוות דעת ממקומות נוספים.
מעבר לזה, גם כשיש בעיה מסוימת, כדאי לעבוד על המקום של הבושה. אני מבינה את המבוכה שלך, אבל נסי לחשוב כך- נניח ואין לבעיה פיתרון של ממש ואת "תקועה" איתה כל החיים- האם כל חייך תהיי לבד מהסיבה הזאת? יש הרבה נשים וגברים שמגיעים עם "תיק" לתוך מערכת יחסים מתחילה, והם מצליחים להחזיק מעמד ולהתחתן ולהביא משפחה. כל העינין הוא להכיר בבעיה ולא להתבייש בה, לדעת שזאת בעיה נפוצה, אנשים רבים מתמודדים איתה- ואין סיבה שאת תמנעי מעצמך קשרים. אבל לפני הכל את צריכה לעבוד עבודה פנימית ולהכיר בבעיה, להכיר שהיא כרגע מנהלת אותך ומהווה מכשול של ממש בחייך- והגיע הזמן לנהל אותה. כשאת נכנסת למערכת יחסים ואת שמה לב שטוב לך סה"כ, כן יהיה כדאי לשתף, אפילו במעט, את בן הזוג - ואת תתפלאי להיווכח שיקבלו אותך כפי שאת. זכרי- כל אחד מגיע עם חבילה, חלק נגלה מיד וחלק נגלה עוד שנים- מערכות יחסים מבוססות קודם כל על פתיחות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

