סובלת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • סובלת
    נירית
    20/05/2013

    היי אני סובלת מבעיה רצינית .אני בת 28 ולא מצליחה לקשור קשר רציני, זוגיות ולהיות עם מישהו לטווח ארוך.. יש לי פחד מאינטימיות וכמו כן אני סובלת מבעיה שגורמת לי לריחוק מהגבר ואני מצליחה לצאת רק לכמה דייטים ואז בורחת ונמנעת להכנס לקשר.. הסיבה שאני סובלת מכאבי בטן, גזים, רעשים מהבטן, יציאות לעיתים תכופות... וזה נורא מפריע לי למהלך היום וגם לקשור קשר כי אני מתביישת בזה נורא וזה מפריע לי. ניסיתי לפתור את הבעיה מבחינה רפואית ועשיתי את כל הבדיקות האפשריות הרופאים אומרים שזה מעי רגיז ואין יותר מידי מה לעשות... אשמח לקבל עצות מה לעשות...אני כבר רוצה להיות בזוגיות להקים משפחה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סובלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח להתייחס מחר

    עדי בדיחי
    21/05/2013

    תודה על הסבלנות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סובלת - לטפל בבושה

    עדי בדיחי
    22/05/2013

    הי נירית,

    אני מבינה את התסכול שלך. אם את סבורה שזו הבעיה היחידה שלך ביצירת קשר, ולא עומדות מאחוריה סיבות נוספות, רגשיות - יש להסתכל על הסיפור הזה מעוד זוויות-

    קןודם כל, כבודה של הרפואה הקונבנציונאלית במקומו מונח. אכן יש לרפואה הזאת הרבה פתרונות להרבה מצבים. אבל, יהיה כדאי לנסות ללכת בעוד דרכים, לנסות למצוא פיתרון אלטרנטיבי, אם זה נטורופתיה, הומאופתיה או בכלל עוד דרכים שאפשר לנסות לפתור את המצב. אם הבעיה היא יותר לאחרונה אולי ניתן לשפר את הרגשתך. וגם אם היא "ותיקה" אצלך, שווה לנסות לא לוותר ולקבל חוות דעת ממקומות נוספים.

    מעבר לזה, גם כשיש בעיה מסוימת, כדאי לעבוד על המקום של הבושה. אני מבינה את המבוכה שלך, אבל נסי לחשוב כך- נניח ואין לבעיה פיתרון של ממש ואת "תקועה" איתה כל החיים- האם כל חייך תהיי לבד מהסיבה הזאת? יש הרבה נשים וגברים שמגיעים עם "תיק" לתוך מערכת יחסים מתחילה, והם מצליחים להחזיק מעמד ולהתחתן ולהביא משפחה. כל העינין הוא להכיר בבעיה ולא להתבייש בה, לדעת שזאת בעיה נפוצה, אנשים רבים מתמודדים איתה- ואין סיבה שאת תמנעי מעצמך קשרים. אבל לפני הכל את צריכה לעבוד עבודה פנימית ולהכיר בבעיה, להכיר שהיא כרגע מנהלת אותך ומהווה מכשול של ממש בחייך- והגיע הזמן לנהל אותה. כשאת נכנסת למערכת יחסים ואת שמה לב שטוב לך סה"כ, כן יהיה כדאי לשתף, אפילו במעט, את בן הזוג - ואת תתפלאי להיווכח שיקבלו אותך כפי שאת. זכרי- כל אחד מגיע עם חבילה, חלק נגלה מיד וחלק נגלה עוד שנים- מערכות יחסים מבוססות קודם כל על פתיחות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו