פתאום אני כבר לא נמשכת אליו...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • פתאום אני כבר לא נמשכת אליו...
    שירה
    23/05/2013

    היי, יש לי דילמה רצינית ואני אובדת עצות... אשמח אם למישהו יש עצה...
    יש לי בן זוג מקסים, אנחנו יחד כבר 5 שנים (לא נשואים) והיחסים מצוינים. לאחרונה פגשתי מישהו ולאט לאט מצאתי את עצמי חושבת עליו במקום על בן זוגי והמצב נמשך כבר מספר חודשים... הבחור כבר הודיע לי שהוא רוצה אותי.
    בחודש האחרון אני כבר לא כל כך נמשכת לבן זוגי אבל חשוב לי להדגיש שהוא אדם מדהים ואני מאוד אוהבת אותו.
    זה קורה לזוגות אחרים שפתאום אחד לא נמשך לשני? וזה משהו שעובר? אני לא יודעת אם לעבוד על הזוגיות הקיימת ולוותר על הבחור החדש (שגם הוא מדהים!) ולקוות שההרגשה שלי תשתפר או שאולי לוותר על כל מה שהיה לי עד עכשיו ולהיכנס לדבר חדש ולא מוכר... אני מאוד מפחדת שאני אעשה טעות מרה שאתחרט עליה... אשמח לכל עצה שהיא...
    המון תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טבעי, נא להשקיע

    עדי בדיחי
    24/05/2013

    שלום שירה וסליחה על העיכוב במענה,

    בוודאי שזה טבעי שלאחר כ"כ הרבה זמן המשיכה תהיה אחרת והתשוקה יכולה להיעלם לתקופות ולחזור בתקופות שיש בהן יותר השקעה רגשית בקשר.

    עם כל בחור חדש את תוכלי לחוות את ההתאהבות הזאת והלהט שיש בתחילת כל מערכת. גם איתו, עם הזמן, את כנראה תחווי תקופות פחות טובות ותרגישי שהוא פחות אטרקטיבי. ההבדל בין התחלה של מערכת לבין מערכת ותיקה נעוץ בכמות המידע שיש לך על הבחור. כשנמצאים בהתחלה, יש המון ציפיות ובדמיון שלנו אנחנו כבר מדמיינים הרמוניה וכמה הוא נפלא ומקסים ואיזה משיכה יש לי אליו, וכו'. המשאלות שלנו גורמות לנו להתרגש, וכל צעד ממנו שמראה כי המשאלות מתגשמות - כאן נכנסת ההתאהבות.

    אבל שוב, כמו בכל מערכת יחסים, יהיו תקופות שבה האהבה תהיה במבחן, לאחר שההתאהבות חלפה עברה לה. החוכמה בכל מערכת כזאת ובהמשך בנישואים ארוכי שנים בתקוה, היא להמשיך להשקות ולהפרות את האהבה - להשקיע גם כשקשה, כדי להיזכר בכל זאת למה אנחנו יחד כ"כ הרבה זמן.

    אז בתמצית, לשאלתך- בוודאי להשקיע במערכת היחסים הקיימת ולא להתפתות לריגושים מסחררים, הם נראים טוב עכשיו, אח"כ, את לא תשימי לב- גם שם את תחווי חוסר משיכה, יתכן, או חוסר סבלנות אליו ופתאום תראי שהדשא של השכן ירוק יותר... הגדולה היא- להשקיע השקעה ארוכת טווח. ואם אין משיכה בכלל- צריך לבדוק למה - האם מדובר במשהו חיצוני, או בתכנים פנימיים בקשר שגורמים לך להירתע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו