חייב עזרה דחופה בנוגע לזוגיות!!!

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חייב עזרה דחופה בנוגע לזוגיות!!!
    אורי
    24/05/2013

    היי,ערב טוב אני לא יודע מאיפה בדיוק להתחיל אני בן 26 וחברה שלי בת 25 אנחנו ביחד שנה,אני מאוד אוהב אותה ומאוהב בה ואוהב כל דבר אצלה אבל יש כמה בעיות שאני רוצה שתעזרו לי לפתור אותן כדי שבעתיד לי ולחברה שלי יהיה עתיד מדהים ביחד. אז ככה היא נפרדה ממנה לפני 3 חודשים וחזרנו אחרי שבועיים, אחת הסיבות שהיא אמרה זה היה שאני מקסים והכול אבל שהאהבה זה לא הכול בחיים וגם הייתי מאוד תלותי בה. כשנפרדנו הייתי כמו בנאדם מת,על הרחפה,נפגעתי ממנה קשה בכיתי המון בגללה וחזרנו אבל עדיין אני מאמין שלפעמים היא לא מאושרת מספיק איתי ולצידי למרות שהיא אמרה ככה.יש הרבה דברים שלפעמים גורמים לי להגיד מה אני עושה פה לעזאזעאל אבל אני אוהב אתהפרח הזה בצורה מדהימהואני אומר לה שהיא החצי שלי והיא לא עונה ואז אני נפגע.אני רוצה שניפגש יותר במהלך השבוע ולפעמים אני מרגיש שהיא רוצה את זה טיפה פחות ממני.אני רציתי לגור ביחד והיא אמרה שנבדוק וכרגע לא בודקת.אני מאוהב בה ורוצה להציע לה נישואים בעתיד.אבל יש בי חוסר אמון לגבי המוכנות שלה לקשר.בגלל שהיא נפרדה ממני בטלפון.אני לא רוצה להיפרד ממנה אבל עדיין חושב שמגיע לי תשומת לב יותר מצידה. מה לעשות?????? היא מרחמת עליי היא באמת אוהבת אותי ורוצה להמשיך איתי לכל אורך הדרך? אשמח אם תעזרו לי במהרה בתודה מראש אורי
    אני לפעמים מרגיש כזה שהיא אדישה בזוגיות שמאוד מפריע לי שהיא יכולה לא לדבר איתי בפון כמה שעות טובות ואני מאוד רוצה את המשך הקשר הזה אבל יש דברים בה שמשגעים אותי.אני צריך לשאול אותה אם היא חושבת שיש עתיד לקשר הזה או לא??? אני מרגיש שאני מאוד תלוי בה וזה מכעיס אותי למשל איזה שישי עשינו קידוש עם המשפחה שלה והיא רצתה לצאת לבד עם חברות שלה אז זה היה נראה לי טיפה מוזר מה לעשות כדי לגרום לכך שאני יוביל את הקשר הזה ולא היא?? מה לעשות כדי שבעתיד היא תרגיש מאוהבת? ? מה לעשות כדי שהיא תגיד לי שאני החצי השני שלי???? היא תמיד אומרת לי מאמי שלי נסיך שלי אתה הגבר שלי אבל אני מרגיש שהיא לא טוטאל שלי.... מה לעשות??? תודהושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אורי

    קרן
    25/05/2013

    ערב טוב ושבוע טוב
    אני בחורה בת 24, אני נמצאת במערכת היחסים השנייה בחיי, ואגיד לך ממה שאני מבינה ורואה
    כל אחד בנוי אחרת, לדעתי זה בסדר גמור אם היא רוצה פעם ב לצאת עפ חברות בשישי או אם היא רוצה קצת פחות פגישות מאשר אתה. להפך בזמן שהיא לבד עם חברות מה שלא יהיה, קח גם אתה את הזמן הזה, תשקיע בעצמך, תבקש ממנה להבא להודיע לך קצת לפני שתוכל אתה לקבוע עם חברים, מאוד מאוד מאו' חשוב שלא יפלו השמיים אם אתה כמה שעות לבד. תעשיר את העולם שלך, היא תמצא אותך יותר מושך ככה.

    ובקשר למה קורה איתכם, אתם כבר שנה ובגילאים שלנו בתפיסה שלי אין מה להיות כמה שנים אם זה לא רציני ומוביל לחיים משותפים, אולי הדרך שלה להראות אהבה היא שונה, אבל בעניין המגורים ביחד שכן זו עליית מדרגה אולי כדי לדבר איתה, לראות מה קורה אם יש לה ספקות לדבר על זה אולי בעיות בקשר, כן אחרי שנה של קשר רצוי להבין איפה היא עומדת בקשר.

    אבל כן בוא עם ההבנה שאתם שונים ואם אתה מוכן לקבל ממנה את מה שהיא מוכנה מסוגלת ורוצה לתת.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייב עזרה דחופה בנוגע לזוגיות המשך!

    אורי
    26/05/2013

    היי קרן תודה רבה על התגובה והעזרה אבל אשמח מאוד אם אחת מהיועצות כאן תוכל לענות לי על מה שכתבתי תודה מראש אורי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסינוור של שלב הפרפרים

    דורית כהן
    26/05/2013

    אורי היקר, ראשית, אהבתי אמוד את תשובתה של קרן, ואני מצטרפת להצעות שלה.

    מן התיאור שלך אכן בולט מאוד שאתה לגמרי מאוהב, אפילו "חולה אהבה", ואילו היא כנראה לא באותו מצב רגשי כמוך.

    אני מסכימה עם קרן שאם היא לא תעשה צעדים למגורים משותפים עליך להבין מכך שהיא לא מספיק בעניין. מאוד חשוב לעבור לגור יחד ולהתנסות בהיכרות הרבה יותר קרובה.

    לי זה ברור שעכשו אתה כל כך מאוהב בה שאינך באמת רואה את הבן אדם האמיתי כפי שהיא במציאות, אתה כל כך מסנוור. זהו שלב הכרחי אצל רוב הזוגות, שלב הפרפרים והסינוור, ולכן כל כך חשוב בעיני לעבור לגור יחד. מצד אחד זה מפחית את הפרפרים, אין מה לעשות...אך מצד שני זה נותן תמונה מציאותית של האחר, ועד כמה אתם מתאימים או מצליחים להתאים את עצמכם זה לזו. זהו מבחן מאוד חשוב לזוגיות, ושווה לעשות אותו לפני שמציעים נישואין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך!!! אשמח לקבל תשובה גם מעדי

    אורי
    26/05/2013

    כנראה שלא הבנתן אותי היא נוגעת בי הרבה ואומרת כל הזמן שהיא אוהבת אותי מאוד ואפילו חיפשה מקום שנגור ביחד אבל עכשיו הפסקנו כי היא בקושי תעבוד בגלל שיש לה מבחנים השאלה שלי היא איך באמת אפשר להיות בטוחים שהאהבה והזוגיות שלנו היא משהו לחיים לעתיד??? אשמח לקבל תשובה גם מעדי
    תודה מראש אורי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תלות רבה בבת הזוג

    עדי בדיחי
    27/05/2013

    שלום לך אורי,

    אני רוצה להאיר את עיניך למספר דברים- האחד, אתם כבר שנה יחד, אני מאמינה שזה מספיק זמן כדי שהאהבה תיכנס לאיזו שיגרה. עד כה לא נראה ששניכם מגיעים מאותה נקודה לקשר- יש איזה פער בהגדרה שלכם את המילה "זוגיות" - מהי זוגיות עבורך ומהי עבורה.

    ניכר כי היא מבקשת חופש הרבה יותר ממה שאתה כרגע מוכן לתת; אתה רוצה להיפגש יותר, היא פחות. אתה רוצה שכל הסופ"ש היא תהיה רק איתך, והיא פחות, היא רוצה חברות. ועוד דוגמאות שהעלת פה. המילה שהתחדדה מההודעה שלך היא "תלותי", כתבת במפורש- הייתי תלותי בה. לאחר שנה היינו מצפים ששני הצדדים יתנו גם אויר אחד לשני ותוכלו להמשיך לקיים את הזהות האישית שלכם יחד עם הזהות הזוגית- ז"א גם להמשיך את העולם הפרטי (חברות) וגם להמשיך את הביחד (סופ"ש ביחד).

    אצלה במקביל עובד תהליך נוסף- ככל שתרדוף כך היא תתרחק. אנשים לא אוהבים שאחרים תלויים בהם, נזקקים להם. אין מה לעשות וזה הטבע האנושי- אנחנו רוצים להרגיש מצד אחד מחוזרים, מצד שני חופשיים שלא יגבילו אותנו. ואני חושבת שהמינון שלך בתלות כלפיה הוא מאוד מאוד גבוה. אם תצליח לעבוד על זה, ניתן גם בטיפול אישי, לעבוד על רמת התלות שלך בה ולנסות לשחרר מעט- יש סיכוי שהיא תדבר איתך בסופו של דבר גם על חתונה.

    שיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו