יחסים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • יחסים
    ד
    28/05/2013

    במשך שנים בעלי סובל במקום העבודה שלו וכל הזמן מדבר על זה ומתעסק בזה
    בשנה האחרונה תשו כוחותי , אני לא יכולה להמשיך לשים את עצמי בצד
    שיתפתי אותו בתחושותי והוא אמר שיפסיק לדבר על העבודה , והתחיל טיפול פסיכולוגי .
    אבל בזמן האחרון הוא עושה דברים שממש מעליבים אותי (מבטל את דברי, לא עוזר לי לסדר את הבית אחרי שאנחנו מארחים לארוחת ערב , לא קונה במכולת כשאני מבקשת)
    אני נעלבת עד עמקי נשמתי, במיוחד כשכולם סביבי עושים כל מה שבת זוגם מבקשת.
    מה דעתכן ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובתיות נגד

    עדי בדיחי
    29/05/2013

    שלום ד',

    אני רואה איזשהו קשר בין שני הנושאים שהעלת- תשו כוחותייך להכיל אותו, והוא מצידו- לא מכיל אותך. אני לא יודעת אם זה קשר ישיר והשלכה ברורה של "להחזיר לך אותו יחס" במודע, אבל יתכן וזהו דפוס שאימץ לעצמו מתוך התסכול הכפול שהוא חווה- העובדה שכבר אין לך כוחות, ואולי בצדק, להכיל את תסכולו, והתסכול השורשי מהעבודה עצמה.

    מניסיון, בעל שלא מאושר במקום עבודתו יתקשה מאוד לא להביא את זה הביתה, בדיוק כמו כל אחד. יהיה לו מאוד קשה לתפקד בתחומים אחרים, כיוון שרוב האנרגיות מרוכזות לדבר אחד- לעבודה. אולי, אם היית יכולה יותר להיות איתו, יותר לנסות להציע פתרונות ואפילו לשדר שחרור מההיבט הכלכלי (ז"א, לשדר לו שאת לא דואגת, שאת יודעת שהוא יכול למצוא משהו טוב יותר, שאת סומכת עליו)- רק זה יכול לשפר את הרגשתו ואולי גם דרך הטיפול לראות את החיובי בעבודתו וכו'. גם אם כן וגם אם לא, תפקידך כאשתו לעבור איתו את התהליך והמשבר התעסוקתי. זה בסדר שהתעייפת, מותר לך וזה לגיטימי, אבל משום שאת שואלת מה פשר חוסר תפקודו וחוסר שביעות רצונך- חשוב לחדד בפנייך את הקשר שבין שני הדברים: התסכול שלו, וחוסר ההכלה שלך את התסכול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובתיות נגד

    עדי בדיחי
    29/05/2013

    שלום ד',

    אני רואה איזשהו קשר בין שני הנושאים שהעלת- תשו כוחותייך להכיל אותו, והוא מצידו- לא מכיל אותך. אני לא יודעת אם זה קשר ישיר והשלכה ברורה של "להחזיר לך אותו יחס" במודע, אבל יתכן וזהו דפוס שאימץ לעצמו מתוך התסכול הכפול שהוא חווה- העובדה שכבר אין לך כוחות, ואולי בצדק, להכיל את תסכולו, והתסכול השורשי מהעבודה עצמה.

    מניסיון, בעל שלא מאושר במקום עבודתו יתקשה מאוד לא להביא את זה הביתה, בדיוק כמו כל אחד. יהיה לו מאוד קשה לתפקד בתחומים אחרים, כיוון שרוב האנרגיות מרוכזות לדבר אחד- לעבודה. אולי, אם היית יכולה יותר להיות איתו, יותר לנסות להציע פתרונות ואפילו לשדר שחרור מההיבט הכלכלי (ז"א, לשדר לו שאת לא דואגת, שאת יודעת שהוא יכול למצוא משהו טוב יותר, שאת סומכת עליו)- רק זה יכול לשפר את הרגשתו ואולי גם דרך הטיפול לראות את החיובי בעבודתו וכו'. גם אם כן וגם אם לא, תפקידך כאשתו לעבור איתו את התהליך והמשבר התעסוקתי. זה בסדר שהתעייפת, מותר לך וזה לגיטימי, אבל משום שאת שואלת מה פשר חוסר תפקודו וחוסר שביעות רצונך- חשוב לחדד בפנייך את הקשר שבין שני הדברים: התסכול שלו, וחוסר ההכלה שלך את התסכול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו