תמיד המערכת יחסים שלי נגמרת מאותסיב

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • תמיד המערכת יחסים שלי נגמרת מאותסיב
    שני
    31/05/2013

    תמיד המערכת יחסים שלי נגמרת מאותה סיבה!!
    כתבתי פה פוסט בעבר בשם "הייתה לי את האהבה הכי גדולה" אנחנו 2 בנות, וגם התקשרתי לעדי בנוגע לייעוץ פרטני.
    אני מודעת לזה כרגע שכאשר יש ריבים זה עלול להוביל להפחתת האהבה או להרוס אותה בכלל. עד עכשיו הייתי משופעת מחברה טובה שהכניסה לי לראש שיש אאהבה אז זה הכל ואם באמת אוהבים אותי לעולם לא יעזבו אותי אז הרשתי לעצמי לעשות הכל...
    אבל שוב, כאשר אין לי ריבים במערכת היחסים והכל הולך "חלק" - קשה לי, אני לא מרגישה מסופקת, לא מרגישה אקשן, אתגר, ריגוש, משעמם לי. אני מחפשת על מה לריב כדי להכניס פלפל!!! וזה שהלב שהכל מתקלקל!!! אני רבה על שטויות - אם לא מבקשים ממני סליחה למרות שלא טעו- אני מפקפקפת בכמות האהבה אליי!!! אני לא משאירה את זה בגדר ריב- בסוף כל ריב אני מאיימת ב - SMS או בשיחה של להפרד... כדי לקבל את הביטחון שבאמת מותר לי הכל ולא ייפרדו ממני לעולם. זה הלך לי במשך 9 חודשים עד שהגיעו מיים עד נפש... ונפרדו ממני!!!!
    היה לי אוצר ביידיים... אוצר!!! היינו כמו רומיאו ויוליה - כשהייו מסתכלים עלינו היו מקנאים לראות את מה שיש ביננו. הייתי מלכת אסתר עם 7 כתרים על הראש ומה שכל אישה חולמת להיות. למה הייתי צריכה לעשות את כל זה????? למה הייתי חייבת להרוס לעצמי??? עכשיו אני לבד, מתוסכלת, בלי יכולת להמשיך הלאה, הלב שלי נשבר , נחנק, אני כבר עייפה מכל זה.. ובאמת חושבת שאולי מוטב לאדם כמוני להשאר לבד?? :(
    אני פשוט לא מצליחה להיגמל מההרגל הזה!!! לא מצליחה!! רק שהבנתי שהמצב ממש חמור והולכים להפרד ממני בכל אופן התאפסתי, אבל זה כבר היה מאוחר, זה היה השבוע האחרון לקשר שלנו.
    אם הייתי מעלה לכאן את מכתבי האהבה שכתתבו לי כולם היו בוכים מהתרגשות... הרסתי לעצמייי , את הדבר הכי טוב שהיה לי!!! זה נתפס?? כולן מפחדות לדבר עם חבר שלהן על דברים שמפריעים ואיך אני ככה מעיזה כל שבוע להגיד ש,יאללה בואי נפרד'? מבין כל הזוגות אני באמת מרגישה הטיפשה הכי גדולה בעלת הפיספוס הכי גדול... איך נדבק בי אופי כזה? ולמה דווקא בי? זה מתסכל :\ כ"כ הרבה תוכניות שכבר לא ייתגשמו ביננו.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עשית כבר את הצעד הראשון לקראת שינוי

    דורית כהן
    02/06/2013

    שני היקרה, לאור מה שכתבת, אני שמה לב שאת מאוד מודעת לעצמך ומנתחת את הטעויות שלך בצורה מאוד ברורה ונוקבת.
    אז מודעות עצמית זה הצעד הראשון.

    אחר כך עלייך להגדיר לעצמך מטרה. למשל אין בכך כל רע - ההיפך - לרצות להרגיש "אקשן, אתגר, ריגוש... פלפל" כדבריך.

    אלא שאצלך זה התקבע במערכות היחסים עד כה שהדרך להרגיש את כל האקשן וכו' היא ע"י ריבים, וראית היטב עד כמה זה שוחק והורס את האהבה הכי יפה.

    השאלה היא האם ניתן להשיג את התחושות האלו גם בדרכים אחרות, ולא רק ע"י ריבים שמותחים לגמרי את הגבולות של בן /בת הזוג.

    אני חושבת שאפשר לחשוב על דרכים אחרות, כמו למשל טיולים אתגריים, לצאת לחופשה למקומות רומנטיים, לצאת מן השיגרה, ללמוד לנהל שיחות עמוקות. לצאת לחופשה לפעמים לבד, ללא בן הזוג על מנת להרגיש געגוע וחסר...

    אז זו הדרך הפשוטה, ההגיונית. אבל אם תרגישי שקשה לך ליישם זאת ואת בכל זאת חייבת לריב - לדעתי טיפול פסיכולוגי יכול אולי לעזור לך לצאת מן הדפוס ההרסני הזה ולהמציא אפשרויות אחרות איך לנהל יחסים משמעותיים ואוהבים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו