מאוד מסובך ...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מאוד מסובך ...
    רוני
    04/06/2013

    שלום רב ,

    זקוקה להצעה שלכן , אשמח גם לדעות וצעות ממשתתפי הפורום .

    אני נמצאת במצב מאוד מסובך מבחינתי .
    אני בת 25 , נשואה + תינוק בן 8 חודשים , בעלי גדול ממני ב 10 שנים , יש לו ילדים מנישואים הקודמים ,בן 13 ובן 11
    אני מסתדרת עם ילדיו בסדר גמור , ודי בראש שלהם , מכייון שאני בחורה צעירה עם ומעניין להם איתי .
    עד עכשיו היינו לוקחים את הילדים מדי פעם בימי שבת עושים להם ימי כיף או נוסעים לסופ"ש לאנשיהו .
    הילד הגדול מאוד קשור לאבא , זוהי אהבה בלי מוסברת , בוא נגיד שזה מאוד מאוד נדיר שככה הילד אוהב את אבא .
    המצב הוא כזה הגדול בן 13 היה חיי אצל ההורים של בעלי (שאני לא בקשר איתם)ובעלי היה נוסע יחסית הרבה לשם לבקר , טבחגים קבוע היה שם , מכיוון שהיינו חיים עם אמא שלי ובעלה , אז הוא היה מרשה לעצמו להשאיר אותי שם עם תינוק ולנסוע לשם , עכשיו המצב השתנה ועברנו דירה בנפרד והוא כבר לא יכול להשאיר אותי לבד בבית עם תינוק לכן הוא לא נוסע (זה מרחק נסיעה של שעתיים מהעיר שלנו)
    אז התחילו בעיות שהילד התחיל להתעצבן . אבל הבעיה העיקרית שגרושתו של בעלי התחתנה גם לפני חודשיים והילד הגדול לקח את זה מאוד מאוד קשה , הוא לא מוכן לקבל את אמא שלו , ולא לראות אותה ,ומין הסתם שנהיו לו הרבה בעיות .גם הקטן לקח את זה קשה אבל הוא חיי עם אמא , והוא פחות מראה .מאז החלטנו שנקח את הילדים לסופ"ש כדאי שהתאוורו , שם היה פשוט סיוט האחים כל הזמו רבים בים שניהם , הגדול מקנה לקטן שהוא חי עם אמא וסותם לו את הפה כל שניה ,ומן הסתם שזה דורש המון סבלנות להיות בין שניהם , ועוד תינוק קטן שדורש תשומת לב , שבוע לאחר מכן שישי שבת לקחנו אותם גם אלינו וזה היה סיוט , הם רבים בלי סוף הקטן שלי בוכה אני מתרוצצת מפה לשם . הילד בן 11 רוצה שאני ישחק איתו וצריך תשומת לב , הגדול הולך כל הזמן אחרי אבא , עד מצב כזה שבעלי יושב בשירותים והוא מועק אבא איפה אתה ,(אני מעשנת , אבל לא לידים )ועם אני בורחת לרגע לעשן הם הולכים אחרי .שבת הזה הזמנו גם אורחים ולגדול יישר נהרס מצב רוח והוא התחיל לבכות מצב שהכניס את כולנו לאי נעימות , ואנשים מהצד מתערבים .
    אני ניסיתי לדבר עם הגדול להסביר שהוא צריך להבין את אמא (לא אפרט את השיחות)אך לא עוזר .הבעיה הכי גדולה שבעלי וגרושתו לא מדברים בכלל ,ונהיו אוייבים חשוב לי לציין שהם היו בקשר טוב מאוד,וגם שיילדתי דיברו 10 פעמים ביום ולמרות שזה הפריע לי שטקתי בישביל הילדים , אני לא יודעת מה הולך פה , אבל הוא טוען שבעלה החדש לא מרשה להם לדבר ,ולדעתי הפתרון הכי טוב שהם יחזרו לדבר כי יש פה ילדים באמצע ,אבל הם לא מוכנים או שכבר אין לי מושג מה הולך פה ,הגדול זקוק לדבר עם פסיכולוג כי המצב פה מסובך מאוד , והקטן צריך ללכת לחוג או משהו לא יודעת הם צריכים לפתור את זה ביניהם .כבר עבר חודש והם רק נלחמים ונלחמים לי כבר אין כוח לזה , הגדול מתקשר לבעלי 50 פעם ביום , בעלי נכנס מאוחד מעבודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מאוד מסובך ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה בפוסט השני שלך

    עדי בדיחי
    06/06/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו