בבקשה עזרה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה עזרה
    שרית
    05/06/2013

    אני נשואה 6 שנים ויש לנו ילדה בת 4 ואני בהריון בחודש חמישי אני לא יודעת אם זה ההורמנים שגורמים לי לכעס ושנאה או שאהבה כבר לא שם.
    אני אתחיל עם זה שאף פעם לא קיבלתי את העובדה שבעלי עצלן ולא מוכן לעזור תמיד רדפתי אחריו ותמיד הוא התלונן שאני קרציה ולא עוזבת אותו לנפשו.ומה שקורה אם הייתי עוזבת בחיים לא היינו יוצאים הבית לא היה נקי פעם בהמון זמן שתבינן הוא עובד ואני מבינה איך לפעמים עזרה בסיסית עוזרת המון ולא רק לשבת מול הטלויזיה רגל על רגל ולאכול גלידה יזיז דברים.הוא מסוגל כל היום לצפות בטלויזיה במחשב ולא להיות עם הילדה עד שכמובן אני מתלוננת או שהילדה מתעקשת שיקום,
    בדרך כלל הבת שלי מאוד אוהבת להיות איתו כי כשהוא איתה הוא ממש איתה ורק איתה.וכשמופיע שכן או משהו אחר ישר הצומת לב שלו נעלמת וכמובן הבת מנדנדת ואני מרגישה שזה לא פאר בשבילה
    דיברתי איתו על הכל מיליון פעמים הוא הבטחל לשנות ולהשתנות איך זה חוזר על עצמו.
    העניין הוא כזה שכרגע אני מאוד כועסת ומרגישה שאין לי אנרגיות וכוח להתמודד איתו שוב הוא כזה עצלן ורוצה שנעשה הכל בשבילו אם לדוגמא הוא בבית למשך יומיים שלמים אין מצב שהוא יזיז את עצמו ויעזור וישחק עם הילדה
    אני כבר מיואשת ומרגישה שעם זאת האהבה שלי ירדה אליו שיש לי עוד ילד לטפל.אני בטוחה שהמצב רק עוד ילך ויחמיר שהתינוק החדש יולד אני כל כך מפחדת שביתי זאת שרואה את הריבים צריכה להתמודד עם משהו בכלל לא מביא.וזה לרוב קורה שהיא מבקשת שאבא יצחצח את השינים או שאבא ילביש אותה ולא אמא
    היא בוכה ומתעקשת והוא אפילו לא זז לעזור ופה כבר מתחיל ויכוח שהילדה רואה
    מיואשת ולא יודעת אם יש מצב לשנות או פשוט להחליט שזה הזמן שאין לי יותר כוחות לשטויות שלו זה יותר מידי כי אני יכולה לעשות הכל לבד ובלעדיו
    כי בעצם הוא פסל בבית מצער איך לא יודעת כבר מה לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריך לבנות מודל זוגיות חדש, מאוזן

    דורית כהן
    06/06/2013

    רויטל היקרה,תיארת מצב מאוד מוכר מהרבה זוגות.
    נוצרה ביניכם חלוקת תפקידים מאוד ברורה, שבה את הבוסית, את "המבוגר האחראי", שרואה מה המשימות שצריכות להיעשות בבית ועם הילדה ובכלל - כוללבילויים וביקורים משפחתיים, יש להניח, והוא מקטין ראש לגמרי,ואת מוצאת עצמך במקום עם שותף לדרך - עם ילד נוסף שצריך לכוון אותו ולהנחות אותו ולחנך אותו...זה מאוד מתסכל, ובוודאי שזה פוגע באהבה ובמשיכה המינית.

    העניין הוא שאני יכולה גם להבין את הצד שלו. בחווייה שלו את כל הזמן נותנת לו הוראות מה לעשות ומה לא לעשות ואיך לעשות ומתי, וזה לא נעים, או שאת מתלוננת על מה שהוא לא עושה. זה מה שהוא שומע ממך. תקשורת כזאת לא יוצרת שום מוטיבציה אמיתית וחיובית אצלו להשתנות!

    עליכם להשתית את הזוגיות על עקרונות אחרים, של שוויון, של שותפות, של תמיכה הדדיות והתחשבות. כדי לבנות מודל חדש של זוגיות - לפעמים צריך להיעזר בייעוץ זוגי, משום שנוצר כבר המון מתח ו"אנטי" ואני חוששת שהוא לא יסכים לשמוע ממך את הדברים האלו, ופשוט יראה בכך המשך של הנסיונות שלך לחנך אותו. כאשר באים לייעוץ זוגי ויוצרים זאת ביחד, מקבלים כלים מדוייקים איך לנהל זאת ומסכימים על כך ופותחים יחד דף חדש - אז אפשר לצאת מן המצב שתיארת. זה בהחלט אפשרי, אבל כמעט לא ניתן לעשות זאת בלי עזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ענקית

    שרית
    08/06/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו