מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- צריכה עצה - אמא שלו משגעת אותי...נעמה12/06/2013
אני בת 21, יוצאת עם בחור מדהים כבר כמעט שנה וחצי, גבר מהחלומות שממש מפנק ומקסים אליי. הכל בינינו ממש מושלם, אנחנו לא רבים על כלום כמעט ומבלים מלא זמן ביחד.
הבעיה היא שמאז שהכרתי את ההורים שלו אמא שלו משגעת אותי! תמיד יש לה אמירות עוקצניות על מה שאני לובשת ואומרת, היא ממעטת לדבר איתי כשרק שתינו ביחד וכמה פעמים היא אפילו צחקה עליי בפני שאר המשפחה מולי. ממש נמאס לי מהיחס שלי אליי, אבל חבר שלי מאוד קרוב למשפחה שלו ואליה ולכן אנחנו מבלים איתם המון.
אני מרגישה טיפה מושפלת ודי סובלת ממנה, לפעמים אפילו בוכה בגלל זה, אבל ממש לא בא לי לפתוח את זה מולו כי נראה לי שאז נצטרך לסגור את הבאסטה, וזה הדבר האחרון שאני רוצה...
אני ממש מתלבטת ואובדת עצות בנושא, וגם קראתי בכמה אתרים וסקרים כל מיני עצות ודעות שאומרות שלא לעזוב אותו בגלל זה , אבל אם אני רוצה להמשיך להיות איתו אני חייבת שהסבל הזה יפסק.
מה אתם אומרים??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשתף את בן זוגך בהקדם
עדי בדיחי14/06/2013שלום נעמה,
אני חושבת שחשוב מאוד ליידע את בן זוגך בתחושות שלך, מבלי לנעוץ באמו את האשמה. אלא פשוט לשתף אותו מה עובר עלייך וכמה את אוהבת אותו והוא חשוב לך, אך גם חשוב לך להרגיש נוח בבית הוריו ולצערך זה לא ממש קורה. את יכולה לתת לו דוגמה קטנה להתייחסות לא מתאימה מצד אמו ולשאול אותו למה לדעתו היא מתייחסת ככה, או מה את יכולה לעשות כדי שהיחס תשתנה. כך הוא יבין שאת גם רוצה שיהיה טוב, וגם מוכנה לעשות שינוי. אני בטוחה שהוא יעריך את הכנות שלך.
דווקא בגלל שמדובר בקשר טוב וקרוב ואין בעיות מיוחדות בתקשורת ביניכם- כדאי ללכת שלב אחד קדימה ולנסות להתמודד גם עם "מכשול" מהסוג הזה. יתכן ואם הוא יגיד לה משהו, ירמוז לה או ידבר איתה זה יכול לעזור. סה"כ אני בטוחה שהיא ורצה שיהיה לו טוב- הוא צריך להעביר לה את המסר שאת מאוד חשובה לו והיחסים בין שתיכן מהותיים וחשובים לאושרו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
נעמה18/06/2013עזרת מאוד, פתחתי איתו את הנושא והוא דיבר עם אימו, ועכשיו יש באמת ירידה בכמות העקיצות. בתקווה שזה יתפוס לזמן הארוך...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

