מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- יחסים מורכביםדניאלה17/06/2013
שלום, שמי דניאלה בת 24.
אני מכירה בחור מזה חמש שנים. יצאנו יחד שנתיים וחצי והוא אף פעם לא היה מרוצה ולבסוף נפרדנו נפגעתי מאוד אך החלטתי להמשיך הלאה. אחריו לא נכנסתי למערכת יחסים אחרת, והייתי מאוד קשורה אליו ולא הצלחתי לשכוח ולהתגבר. במהלך השנים אחרי שנפרדנו דיברנו וחזרנו ושוב נפרדנו מפעם לפעם. אני לא מצליחה להתקדם, ולצאת מהמעגל הזה. ולאחרונה שוב חזרנו ונפרדנו. יש לו טענות כלפיי על ידיד שהיה לי אחרי שנפרדנו לפני מס' שנים, למרות שגם לו היו, אף היתה לו מערכת יחסים קצרה עם מישהי אחרת. לאחרונה כשחזרנו הוא שוב התרחק ואז גם אני. לאחר מכן שוב התקרב, סלחתי וחזרתי. אך באופן מפתיע שוב החליט להתרחק מימני ולהתנכר מסיבה שלא ידועה לי ופגעה בי מאוד. כעת אני מאוד מדוכאת מהעניין ולא מצליחה לישון בלילות לפעמים יש לי בחילות ואני מאוד עצובה ומה שמבאס זה שאני בתקופת בחינות וזה ואני חוששת שזה יקשה עליי להצליח (אני סטודנטית ). לאחרונה חשבתי לצאת עם אחרים אך זה מאוד מבלבל אותי ואני לא יודעת מה אני רוצה לעשות. איתו אני לא מצליחה לעבוד על דברים וכואב לי להמשיך הלאה. מה לעשות? זה המון שנים ואני חוששת שאני מבזבזת זמן יקר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא "החלטת להמשיך" הלאה
עדי בדיחי19/06/2013שלום דניאלה,
אני מתנצלת על האיחור במענה אלייך.
המוטיב החוזר בהודעתך הוא החזרות והפרידות ללא תכלית- כל פעם כפי שציינת זה חוזר חלילה ואת מנוהלת ע"י לופ של תחושות, אכזבות, תסכול והפתעות שליליות- גם מצידך וגם מצידו. את לא מצליחה לצאת מזה אולי בשל כמה סיבות-
האחת, הפרידה לא היתה ממש "פרידה" מוחלטת, משהו רגשית לא נפרד ממנו, למרות שבפועל נפרדתם.. לא עשית אצלך את ה"סגירה" הרגשית והמשכת הלאה, עדיין ראית בו אובייקט מתאים ליחסים זוגיים.
השניה, אולי מדובר בנטיה אישיותית שלך עדיין להמשיך להתעסק עם המקום הפגוע והכואב, לתת לו לנהל אותך גם בתחומים אחרים כמו לימודים- ועוד לא ממש התנסית בעבודה עצמית פנימית של "לאסוף את עצמי ולהמשיך הלאה"- זאת לא מיומנות שאנחנו נולדים איתה, אל תחששי. אנחנו לומדים את המיומנות של "להמשיך" תוך כדי החיים, ומה שהם מזמנים לנו.
כדי שתוכלי להתחיל דף חלק לחלוטין ראשית את צריכה "להחליט להמשיך" במקום להמשיך להתעסק ולצעוד אחורה. כיוון שככל שתתעסקי עם האישיו הזה שלא מקדם את חייך, את נסוגה אחורה למקומות רגשיים לא מעודדים. אפשר לשקול לקבל יעוץ או ליווי מקצועי תוך כדי התהליך, כיוון שזה דבר שמנהל אותך הרבה זמן. אולי עם תמיכה נכונה את תצליחי באמת למצוא את המסלול החוצה ואף ליצור מערכת יחסים שבריאה לך וטובה לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

