אבודה בנישואים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אבודה בנישואים
    שרון
    17/06/2013

    שלום לכם.
    אני נכנסתי לכאן כדי לשתף אתכם במה שעובר עלי בשנה האחרונה.
    אני נשואה טריה שהתחתנה לפני שנה וחצי לאחר 6 שנים של זוגיות.
    יש לנו ילדה מקסימה , אבל לי יש בעיה אחרת.
    בעלי לא עושה שום דבר ולא נוקט אצבע בבית! הוא הולך לעבודה בשעה 9 בבוקר וחוזר ב5 אחר הצהריים והוא לא עוזר בכלום!
    אני זאת שעושה הכל לבד:
    מנקה, מבשלת, מכבסת, מגישה ובנוסף לכל זה אני מטפלת בתינוקת לבד!!!
    הוא מגיע מהעבודה אפילו לא 5 דקות מקדיש לה כדי להקל עליי קצת, וזה לא קל בכלל לטפל בתינוק לבד במיוחד בגיל שנה.
    אין בינינו תקשורת , אם כבר אנחנו מדברים אז זה רק בצעקות ובריבים, אין יום אחד שאנחנו לא רבים! גם שאנחנו ״מדברים״ אז יש לו תמיד מילים מגעילות שיוצאות לו מהפה כמו: ״את לא עושה כלום כל היום״ (חוסר הערכה לאישה) ״את חוצפנית״ , ״פסיכית״, ו״אין לי כח לשמוע אותך יותר״ ועוד מאות יציאות פוגעות ומעליבות שרק גורמות לי להכנס לחדר בשעה שמונה בערב ולהיות לבד עם עצמי כדי לא לשמוע אותו.
    מיותר לציין שזה לא רק בבית אלא גם בחוץ , במסעדות בקניונים ובכל מקום אנחנו רבים.
    פשוט נמאס לי לחיות ככה, לא בא לי יותר לחיות איתו , כי גם אם אחיה לבד אני לא ירגיש בחסרונו , כי הוא בבית כמו אויר! לא אכפת לו מכלום , כמה אני עובדת קשה כמה אני עייפה ויותר מזה לא מעניינת אותו הילדה בכלל!
    כשאני יושבת בחדרי לבד וחושבת הוא מגיע לשאול אותי למה אני בחדר , ואני עונה לו שאין לנו על מה לדבר אם האוצר מילים שלך ״גבוה״ ושלא נעים לי לשבת איתו בסלון , כל פעם עולה לי המחשבה שאולי זה לא זה, אולי עדיף להתגרש, ואני לא אישה שפוחדת מהסטטוס גרושה פלוס אחד, אבל אני כן נרתעת מהעובדה שלבת שלי לא יהיה אבא קרוב למרות שאין לה גם ככה.
    מה לעשות?
    בבקשה עזרו לי אין לו עם מי לדבר
    המשפחה לא יודעת מזה כלום כי אני מתביישת בזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבודה בנישואים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבודה בנישואים - "ריסטארט"

    עדי בדיחי
    18/06/2013

    הי שרון,

    אתם כנראה בלופ של יחסים לא בריאים.השפה, התקשורת וכל ההתנהלות מביאות לעוד ועוד התנהלויות כאלה.

    יש 2 אפשרויות לדעתי- או לגשת במיידי ליעוץ זוגי- אפילו אם תתחילי אותו לבד בעצמך. או להחליט שאת עושה סוויצ' (שזאת אפשרות יותר קשה לביצוע) וממש מתחילה מחדש. שמה הכל מאחורייך ומעכשיו מתייחסת אליו אחרת- בכבוד, מכינה לו ארוחה, עוזרת, תומכת. לאחר שבוע כזה שהנתינה מגיעה "רק" ממך, וזה דבר שעשוי להפתיע אותו- נסי לבדוק אם יש שינוי בהתנהגותו. ההערכה שלי היא שזה "פינג פונג"- הוא מחזיר לך ואת מחזירה לו.

    מישהו צריך בסופו של דבר להפסיק את המשחק הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי עדי

    שרון
    21/06/2013

    קודם כל תודה על המענה.
    עקב תגובתך חשוב לי לציין שכן אני מכינה לו ארוחות כל יום כל היום וכן עושה בשבילו הבעיה היחידה היא שהוא לא מעריך כלום!
    ניסינו לדבר אך ללא הצלחה, המצב חוזר על עצמו כל שעתיים.
    אולי באמת ייעוץ זוגי כן יכול לעזור.
    תודה רבה על התמיכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעוץ

    עדי בדיחי
    23/06/2013

    הי שוב,

    נסי לגשת ליעוץ, לקבל כלים ולבדוק האם אפשר ליישמם בבית. אני בטוחה שזה יתרום.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו