מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- איך יודעים מתי להרים ידיים?אלה30/06/2013
שלום, שמי אלה אני נשואה כמעט שנה ואני בת 25. יש לי בעיה שאני מתוסכלת ועצובה ומרגישה שבעלי מוציא ממני דברים לא טובים ושממש ממש רע לי. מה שקורה שיש לנו בעיה קשה של תקשורת וחוסר כבוד. כשבכל בסדר אנחנו יודעים לבנות ולבלות ולאהוב יש לנו אהבה אדירה אבל שרע אפילו קצת גע מדברים הכי שוליים בעולם נהיה ריב מטורף וכל ריב הוא ה-ריב!!!! הוא נעשה מאוד כוחני בריבים. מכל הערב קטנה או כל משהו שלא לרוחו הוא ישר מתחשבן ומחפש איך להחזיר ולנקום ישר מאיים בואי נתגרש ובעוד מקרים מקלל . כשאנחנו רבים אין מבחינתו גבולות הוא עושה הכל כדי לרמוס אותי ולתסכל אותי זה מגיע למצבים קיצוניים שאני מכה אותו מרוב שמוציא אותי מדעתי כי אני מרגישה שאני עונדת להתפוצץ ואני מתחננת שיניח לי והוא לא הוא משגע אותי עד שרואה שאני מתחרפנת!!! רכשנו דפוסי התנהגות לקויים אין לנו טיפה של כבוד אחד לשנייה ברגע שמשהו לא מוצא חן בעינינו וזה תמיד מתחיל ממנו וברגע שהוא מתחיל אני כל כל נפגעת ונופלת אחריו זה מגיע לקללות יזונה לכי תזדייני בואי נתגרש ויורד לרמות הכי נמוכות. הריב האחרון היה ממש קיצוני שבועיים לא דיברנו! חיים באותו בית ולא מתקשרים מבחינתו הוא מקלל מאיים מדבר איך שבא לו ואחרי שנייה אומר סליחה והכל בסדר או מנסה לחבר והכל בסדר. תסמונת הגבר המכה. מקלל מאיים רומס מתעלל בי נפשית ואז מבקש סליחה ומבטיח שזו הפעם האחרונה. אינספור פעמים לפעמים הוא גם שותה ואז התסריט אפילו יותר גרוע. לא שהכה אותי או משהו אבל אלימות מילולית שמבחינתי גרועה לא פחות מפיזית עכשיו גם לי לא חסר ברגע שהוא פותח את הצוהר אני נפגעת ונופלת לתהום גם כי אני לא יכולה לשאת את האכזבה שאחרי כל ההבטחות הוא שוב העז לעשות זאת ושוב לאחר כל מה שעברנו נפלנו לתהום ושוב אין כבוד ושוב הכל מוצר ושוב כל הגבולות נפרצו. ואיך אתמודד הפעם? אז הפעם כמו שהתחלתי להגיד מרוב שכבר לא ידעתי איך להתמודד ממש התנתקתי רגשית והתעלמתי נעשיתי אדישה והוא מרגיש שניסה להשלים כי מידי פעם ניסה להצחיק או לחבק למרות שהסברתי אלפי פעמים שאני כל כך פגועה ולטאטא או לנסות לגעת זה לא דרך!!!! תשב, תוריד לראש תדבר אל תתעלם מהעלבון שלי. בקיצור אחרי שבועיים הצלחנו טיפה להשלים ולנסות לאסוף את עצמנו זה קרה ביום שישי האחרון ואז שוב ישבנו בערב עם חברים הוא ראה שתייה כמובן שלא נרגע עד ששתה לאבדן שליטה תוך כדי שיחה הבין שסגרתי דיקור סיני מבלי להתייעץ איתו החברים קלטו שהוא ממש עצבני והלכו אני נכנסתי לשירותים ( הבנאדם שיכור) דופק על הדלת מה את עושה!!! בצעקות מה את עושה ותוך כדי מתחיל לקלל ואומר שאני חסרת אחריות ואיך העזתי לעשות משהו כזה בסכום כזה מבלי להתייעץ?! עכשיו אתה יודע כמה אני סובלת ממיגרנות ומטפסת על הקירות למה לרמוס אותי ככה? שילמתי על מחטים!!! זה כאילו נראה לו אקט מרדני כזה אבל בכל זאת רק השלמנו אחרי שבועיים!!!!! שוב????? מה איך מתמודדים????????? נמאס לי מהדרך הלקוחה הזאת של קללות של איומים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
אלה30/06/2013נמאס לי שמאבדים צלם אנוש בכל ריב ורומסים שאין תקשורת בריאה וטובה חבל לי לפרק את הנישואין כי במהות הוא לא רע איך מתגברים איך מתמודדים? כל פעם הוא מבין וכל פעם חוזר חלילה הוא מבין אבל לא מתמודד עם זה ברגע האמת מה עושים איך גורמים לו להבין אחת ולתמיד בבקשה עזרי לי!!!!! אני ממש עצובה ואיבדתי טעם לחיים במצב המתסכל הזה אין לי חשק לכלום. טיפול זוגי ניסינו בעבר הרגשנו שלא קיבלנו כלים ובסוף תקופה התעלינו והסתדרנו אבל עכשיו שובב קטסטרופה בגלל הדפוסים המכוערים שאליהם התרגלנו איך יוצאים מזה בבקשה תעזרי לי??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכל זאת - ללמוד איך לבנות קשר נכון
דורית כהן01/07/2013אלה היקרה, מערכת היחסים שאת מתארת היא מאוד לא בריאה, ואינך חייבת להשלים עם זה. מכיוון שכבר ניסיתם טיפול זוגי וזה עזר רק לזמן קצר - אני חושבת שהבעייה היא שכל אחד מכם מקפיץ את הפיוזים של האחר ושניכם מאבדים שליטה עצמית ממש מהר, ויוצא מכם החלק הכי גרוע ומתקיף את בן הזוג. ובמלחמה כמו במלחמה - משתמשים בכל הכוח.
ניתן ללמוד יותר שליטה עצמית.
אבל עליכם לעזור כאן אחד לשנייה, לשתף פעולה. ולי נראה כאילו אתם ממהרים להיכנס למלחמות, וברור שאחרי שאת נפגעת -מאוד קשה להירגע מזה ולחזור להראות אהבה. וזה מה שגורם לכך שהאהבה נפגעת לאורך זמן, ככל שמצטברים יותר ריבים ופגיעות. אתם עסוקים בללקק את הפצעים ולהיזהר זה מפני זו.
אפשר להגיע לסיבוב נוסף של ייעוץ זוגי, מסוג אחר, אבל להבין שעליכם להתמיד בייעוץ לאורך זמן כדי שהכלים שתלמדו יחלחלו ויישארו בשימוש.
האפשרות השנייה היא להרים ידיים, ולחפש בני זוג חדשים.
אבל עלי לציין משהו חשוב: כל אחד מכם עלול לגרור איתו את התגובות המלחמתיות אל הקשרים הבאים.
אני מציעה על כן, שבקשר הבא - כבר על ההתחלה כאשר יופיעו קשיים - לכו לייעוץ ותלמדו ותעשו שינויים, לפני שמצטברות כל הפגיעות הקשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

