תחרות בלתי אפשרית

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • תחרות בלתי אפשרית
    הגר
    10/07/2013

    אני סטודנטית . ועכשיו אני יוצאת עם בחור .כשנסענו היום לראשונה לקנות ביחד משהו, הוא לא הפסיק להסתכל על בנות אפילו חבר שלו שישב מאחור צחק עליו:מה אתה מסתכל? שעברה בחורה ממש יפה . ואז הגענו לחנות והוא התחיל לחבק אותי ועבר לתור השני שבו עמדה בחורה מהממת(לא סתם יפה, משהו לא רגיל) ואז זה היה טיפשי להתעלם מיזה אז כשיצאנו אמרתי לן ,:וואו כמה יפה היא" ואז הוא אמר: וואו מה הייתי עושה לה.
    אז כן,ברור שהתגובה שלו היא בעייתית מאוד, אבל גם אם נוציא אותו מחוץ לתמונה , לא הפסקתי לתהות אחר כך איזה קטנה הרגשתי בכל אותם הרגעים האלה. מכוערת ושמנה(אני יחסית נראת טוב) ותהיתי לעצמי איך מפסיקים את המחשבות הטורדניות האלה, הרי אין שום סיכוי שאוכל אי פעם להשתוות לבחורות כאלה, ואולי עדיף פשוט לוותר על זוגיות - כי תמיד יהיהו יות יותר, רזות יותר.צעירות יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחרות בלתי אפשרית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ככה אנחנו מעוצבים, זה אנושי להשוות

    דורית כהן
    11/07/2013

    הגר היקרה, כאשר מתחילים להשוות, אין לכך סוף.
    תחשבי על כך שהכל יחסי: גם נשים מאוד מאוד יפות - תמיד ימצאו מישהי שתהיה יותר יפה מהן וירגישו עם זה רע, מן הסתם. וכך לגבי כל תכונה או דבר אחר שיש או שאין לנו...שכל, קריירה, כסף, זוגיות...
    אתה תמיד משווה עצמך לאחרים. לדעתי יצורי אנוש בנויים ככה. זה חלק מן העיצוב האנושי.

    השאלה היא כמה הולכים עם זה רחוק ונותנים להשוואההזאת להשפיע על מצב הרוח שלנו ועל הדימוי העצמי.

    גם אני מרגישה שבאופן אוטומטי עולה אצלי השוואה מול אחרים ואחרות - בכל מיני תחומים, אבל מה שקורה הוא שאני למדתי להבחין באוטומט הזה של ההשוואה, ולהבין שזה רק אוטומט, משהו אנושי שטבוע בכולנו, וברגע שאני מבחינה בו בתור מחשבה שלי - אני גם יכולה לתפוס ממנו מרחק ולזנוח אותו.

    כלומר הפטנט שלי הוא לעצור את עצמי מלהיסחף אחרי ההשוואה. במקום להישאב פנימה ולסבול, אני שמה לב שזה קורה לי ומחליפה את המחשבה ההשוואתית במחשבה אחרת.

    בנוסף, וזה כיוון אחר של התשובה שלי, זה שככל שתרגישי יותר טוב עם מי שאת ותקבלי את עצמך ותחבבי את עצמך, הנטייה להשוואות תפחת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו