מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- גבר שחי על חשבונירונית20/07/2013
שלום
אני יוצאת מזה חודשיים חודשם עם גבר בגיל 44 גרוש+ילד בן 5
אני בת 38 אמא לשני בנים קטנים גרושה וגרה בדירה השייכת לי.
הגבר איתו אני בקשר אין בבעלותו דירה,אך הוא אקדמאי ועובד במשרה קבועהמזה שנים.מתפרנס שכר גבוה באופן משמעותי מהממוצע.
מאחר והדירה שהוא שוכר קטנה מאוד,יוצא שהוא באופן קבוע נמצא בדירתי.
ואף מדבר על כך שלא יחדש את חוזה דירתו בעוד מספר חודשים ויעבור לגור איתי.
אך לא מדבר על ההיבט השיתוף הכספי.
אני מרגישה שאני לא יודעת למה הוא איתי?אני יודעת שזה מעיד על חוסר ביטחון שלי,אבל באמת שאני לא יודעת,אם המניע הכלכלי קיים אצלו.
כי הוא מוקדם מדי דיבר על כך שיגור איתיץ
ואם כך -אני לא רוצה יחסים כאלה לא אמיתיים.
ויחסים של אהבה תמורת ניצול כלכלי.
מה לעשות?
מצד אחד אני חוששת להעלות את הנושא בפניו,כדי שלא יפגע,ומצד שני אני רוצה להגן עלי ועל ילדיי מההיבט הכלכלי.
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצב לא בריא שאת צריכה לשנות אותו
דורית כהן21/07/2013רונית היקרה, ראשית את צודקת בחששות שלך ומחובתך להיזהר ולשמור על האינטרסים שלך ושל ילדייך.
לדעתי זה ממש מוקדם לדבר על מגורים משותפים, כתבת שאתם יחד רק חודשיים?!
שני אנשים בוגרים, עם ילדים, כל אחד עם ההרגלים שלו של ניהול בית. לדעתי ככל שאנשים מבוגרים יותר - כך צריך לחכות יותר זמן של היכרות לפני שעוברים לגור יחד, כי המגורים המשותפים יוצרים המון חיכוכים פוטנציאליים שיפריעו לזוגיות ולאהבה להתקיים!!!
את יכולה להגיד לו שבשבילך זה מוקדם מדי, גם כי יש לך שני ילדים בבית, ואת רוצה להרגיש שהקשר נעשה יציב וקבוע ובטוח לפני שאת מכניסה הביתה גבר חדש. ילדים נקשרים מאוד ואת צריכה להיות מאוד בטוחה שזה לא יזיק להם. וזה עוד לפני ההיבט הכלכלי.
חוסר הבטחון שלך מדאיג אותי. זה הכי בסיסי בעיני - כאשר מדובר על מגורים משותפים - לדבר על ההיבטים הכספיים. לא להתחמק מכך. אולי לך זה לא נוח ומביך, אבל אני מאמינה שהוא בוודאי ער לכך וחושב על כך.
את יכולה לנהל איתו שיחה ולשאול אותו מה הוא חשב או חושב על ההיבטים הכספיים במקרה של מעבר לגור איתך.
מציעה לך להתייעץ עם חברה טובה שאת סומכת עליה, ולהתחיל להתעניין מה מקובל, איך מתנהלים מבחינת הכספים. יש הרבה פתרונות, וזה משהו שחייבים לשוחח עליו, להחליט על סידור מסויים, ואז גם לעצור מידי פעם ולבדוק האם הסידור עונה על כל הבעיות שמתעוררות או שצריך לעדכן אותו ולשפר אותו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

