מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חיילמתן24/07/2013
שלום הכרתי מישהי שמוצאת חן בעייני לפני שבועיים ואנחנו נפגשים ולאט לאט מכירים אחד את השני יש רק דבר אחד שמפריע לי באחת מהשיחות היא אמרה שעד לא מזמן התכנון לאחר השחרור משירות חובה בצהל היא תכננה לרדת לאילת לעבוד במועדפת,אבל כרגע הרעיון הזה התרחק ממנה יש לציין שאנחנו מאזור הצפון,איך אני מדבר איתה על הנושא כלומר אנחנו נשתחרר עוד חצי שנה ואני לא אוכל לנהל כך קשר לכן עדיף לתאם עמדות כרגע כבר ,שלא נהיה ביחד ובסוף זה יקרה והחצי שנה הזאת ״תישרף״ והאם זה נכון בכלל לדבר על זה ?כנל לגבי טיולים של חצי שנה לחול(אני רגיש לדעותיה )ואם היא תסע לחודש זה בסדר ,אבל אני לא אוכל להמתין חצי שנה של אילת או חו״ל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא לחשוש לנסות
עדי בדיחי25/07/2013שלום מאיר,
אני מציעה לחכות. בהרבה מקרים אנחנו מתכננים תוכניות מבלי לחשוב על מה יקרה אם ניכנס למערכת יחסים רצינית.
כשמתקיימת זוגיות, בעיקר כזאת שהיא טובה ומשביעת רצון לשני הצדדים- אנשים בהחלט נוטים לעשות ויתורים או לדחות תוכניות. בשביל זוגיות טובה עושים בהחלט הרבה. העינין הוא שבגיל שלכם בד"כ לא תמיד הולכים לפי "זוגיות היא מעל הכל", ואולי את זה כדאי שתברא מולה- אבל ממש לא עכשיו. מדובר על תוכנית עתידית שלה, ולכן, אם תראה שעוד חודשיים למשל אתה עדיין מרגיש טוב איתה, והיא תהיה לך יותר ויותר חשובה, חשוב שתדברו על זה. אבל כל עוד הקשר צעיר הוא עשוי להסתיים מכל מיני סיבות ולאו דווקא טכניות כמו נסיעה.. אלא למשל סיבות מהותיות - האופי שלה, האורח חיים שלה וכו'. ולכן.. בסיכומו של דבר- חשוב להכיר אותה לעומק ובכלל לברר האם יש טעם לחשוב כ"כ רחוק- הרי מדובר בקשר מאוד צעיר וחשוב שתתנסה.
דבר נוסף שאני מרגישה מדבריך הוא שאתה מאוד חושש להיפגע ולטעות- לצערנו זה קורה, וכשאנחנו נכנסים לזוגיות אנחנו לוקחים בחשבון שאנחנו ניפגע, מדובר ברגשות אחרי הכל.. וכל עוד אתה תתנסה בקשרים אתה צריך לקחת בחשבון שיש סיכוי שאתה תיפגע או תיפגע בה, או שמשהו יקרה והמערכת יחסים הזאת תסתיים. "אלו החיים".. אל תחשוש להתנסות ,וגם לטעות- רק משם לומדים בסופו של דבר.
בהצלחה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

