חייל

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חייל
    מתן
    24/07/2013

    שלום הכרתי מישהי שמוצאת חן בעייני לפני שבועיים ואנחנו נפגשים ולאט לאט מכירים אחד את השני יש רק דבר אחד שמפריע לי באחת מהשיחות היא אמרה שעד לא מזמן התכנון לאחר השחרור משירות חובה בצהל היא תכננה לרדת לאילת לעבוד במועדפת,אבל כרגע הרעיון הזה התרחק ממנה יש לציין שאנחנו מאזור הצפון,איך אני מדבר איתה על הנושא כלומר אנחנו נשתחרר עוד חצי שנה ואני לא אוכל לנהל כך קשר לכן עדיף לתאם עמדות כרגע כבר ,שלא נהיה ביחד ובסוף זה יקרה והחצי שנה הזאת ״תישרף״ והאם זה נכון בכלל לדבר על זה ?כנל לגבי טיולים של חצי שנה לחול(אני רגיש לדעותיה )ואם היא תסע לחודש זה בסדר ,אבל אני לא אוכל להמתין חצי שנה של אילת או חו״ל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חייל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא לחשוש לנסות

    עדי בדיחי
    25/07/2013

    שלום מאיר,

    אני מציעה לחכות. בהרבה מקרים אנחנו מתכננים תוכניות מבלי לחשוב על מה יקרה אם ניכנס למערכת יחסים רצינית.

    כשמתקיימת זוגיות, בעיקר כזאת שהיא טובה ומשביעת רצון לשני הצדדים- אנשים בהחלט נוטים לעשות ויתורים או לדחות תוכניות. בשביל זוגיות טובה עושים בהחלט הרבה. העינין הוא שבגיל שלכם בד"כ לא תמיד הולכים לפי "זוגיות היא מעל הכל", ואולי את זה כדאי שתברא מולה- אבל ממש לא עכשיו. מדובר על תוכנית עתידית שלה, ולכן, אם תראה שעוד חודשיים למשל אתה עדיין מרגיש טוב איתה, והיא תהיה לך יותר ויותר חשובה, חשוב שתדברו על זה. אבל כל עוד הקשר צעיר הוא עשוי להסתיים מכל מיני סיבות ולאו דווקא טכניות כמו נסיעה.. אלא למשל סיבות מהותיות - האופי שלה, האורח חיים שלה וכו'. ולכן.. בסיכומו של דבר- חשוב להכיר אותה לעומק ובכלל לברר האם יש טעם לחשוב כ"כ רחוק- הרי מדובר בקשר מאוד צעיר וחשוב שתתנסה.

    דבר נוסף שאני מרגישה מדבריך הוא שאתה מאוד חושש להיפגע ולטעות- לצערנו זה קורה, וכשאנחנו נכנסים לזוגיות אנחנו לוקחים בחשבון שאנחנו ניפגע, מדובר ברגשות אחרי הכל.. וכל עוד אתה תתנסה בקשרים אתה צריך לקחת בחשבון שיש סיכוי שאתה תיפגע או תיפגע בה, או שמשהו יקרה והמערכת יחסים הזאת תסתיים. "אלו החיים".. אל תחשוש להתנסות ,וגם לטעות- רק משם לומדים בסופו של דבר.

    בהצלחה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו