בעיה רצינית מאודדד

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה רצינית מאודדד
    ורדית
    31/07/2013

    שלום רב בהמשך למה שכתבתי ב28/7 בנוגע למשבר בנישואין אני רוצה לומר שבעלי הוציא גם את הכביסה המלוכלכת החוצה וסיפר למישפחתי פרט אחר פרט בנוגע לפרידה שלנו ושהוא במעצר בית כבר כמה חודשים הוא שיחק אותה בפניהם המסכן והוציא אותי המרשעת. איך טפדר בכלל על לחשוב על חזרה לבעלי מזכירה כי עצור בעקבות אלימות כלפי.הוא ממש עובר גבולות.איך והאם ניתן להציב גבולות לאחד כזה? עד שהסכמתי לנסות לחזור אליו עכשיו אחרי שכל כך שמרתי בסוד ממשפחתי את המאורע הוא גילה להם טין לכך שום מחילה. מרגישה נבגדת. כמה נקמה יש לו.אם זה ככה אז מה מצפה לי שנחזור אני ממש לא מוכנה להתייסר ולהיות מושפלת.רוצה לציין ולומר שלמרות שמטופל בקבוצה למניעת אלימות במשפחה ושליטה על כעסים הוא מדבר אלי בטלפון לא יפה ומרלל אותי חופשי.אני בספק טם יישתנה בכלל. ממש מרגישה שאני מתמוטטת אנא עיזרו לי להגיע להחלטה. לא מספיק לו שמשפחתו יודעת על המקרה? במה תורם לו ליידע את משפחתי? למה הוא כל כך פוגע ורומס אותי עדיין ולא מביע שום סימן שלך חרטה? רוצה לומר שנתן לי הוראה לפני כמה ימים שדיברנו שבמידה ורוצה לחזור אז שמבחינתי ההורים שלנו לא בתחום כלומא הוא לא יהייה בקשר עם הורי וכנל לגבי עם הוריו עוד לחץ עלי שבמידה ונחזור אז שבטיח לו שלא אתקשר למשטרה אי פעם ובמידה ואעשה זאת הוא יעזוב. מה דעתך בעיניין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה רצינית מאודדד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ורדית
    31/07/2013

    הוא מקלל אותי חופשי- תיקון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייחסות והעברת ההודעה לפורום מתאים

    עדי בדיחי
    01/08/2013

    הי ורדית,

    ראשית כדאי תמיד לשרשר את תגובותייך או הודעות חדשות לתוך השרשור הקיים, כדי שנוכל לעקוב אחרי הדברים ברציפות. אם יש בעיה טכנית נשמח שתיידעי אותנו כדי שנוכל לתקן.

    לגבי מה שתיארת-
    אני מצטערת שאין לי הרבה מה להוסיף מעבר למה שהמלצתי לך. הבחירה היא שלך אם להישאר במעגל האלימות, הבחירה היא שלך אם להאמין לטיפוס כזה, אם לבטוח בו- רק את יודעת מה באמת מתחולל במערכת היחסים ורק את יודעת עד כמה היא הרסנית ופוגעת. אני מבינה את הצורך שלך בליווי ובאישור לפעולותייך ואף רצוי שתפני לגורם כזה כפי שהמלצתי לך לראשונה.

    מעבר לזה, אולי דרך פורום של אלימות במשפחה יוכלו לעזור לך יותר, הרי שם יש יותר כלים ואולי אפשרויות לפנות לאנשי מקצוע שיוכלו ללוות אותך ולעזור לך. חשוב לי לחדד בפנייך שיש בידייך בחירה. כפי שבחרת לחיות איתו, בחרת לחיות עם ההשלכות של אישיותו והתנהלותו מולך. משראית שהדפוסים רק מחמירים, שהאלימות מחמירה והוא ממשיך בשלו ועושה מעשים שלא מקובלים עלייך ופוגעים בך- הרי שאת צריכה לפעול למען עצמך, ואני מדגישה- תוך יעוץ וליווי של גורם מתאים על מנת שלא תיפגעי יותר.

    מאחלת לך בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    עדי בדיחי
    01/08/2013

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_אלימות_במשפחה' id=link]אלימות במשפחה[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו