קשר אמיתי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קשר אמיתי
    מתן
    03/08/2013

    שלום אני בן 20 והכרתי מישהי נחמדה אנחנו יוצאים חודש ימים השאלה שלי היא כזאת איך לשמור על הקשר ולחזק אותו כלומר האם צריך כול הזמן לשלוח הודעות ארוכות ושיחות טלפון ארוכות והאם יש לך טיפ להציע לי,דבר שני יש לציין שאני טיפוס שלא צרבה במילים והבחורה מדברת יותר ממני האם זה דבר רע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר אמיתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • על תחילת קשר

    טלי צרקינסקי
    03/08/2013

    מאיר שלום,

    קשר חדש עשוי להביא עמו רגשות שונים: התרגשות, חשש, רצון שזה יצליח ועוד...
    מה שחשוב בקשר חדש הוא שיש בו הדדיות ושאתה מראה שיש לך רצון בקשר עם הבחורה שהתחלת לצאת אתה. זה לא בהכרח חייב להיות דרך הודעות ארוכות או שיחות טלפון ארוכות.

    דרכים להראות אכפתיות כלפי הצד השני הם: התעניינות בה (איך עבר עליה היום, התעניינות בכלל בה כאדם, בחוויות שלה, במה שקורה בקשר שלכם),
    להקשיב לה, להראות לה שאכפת לך, שהיא חשובה לך, (וכן היא כלפיך).
    כאן כדאי לשים לב שאין צורך ב"יותר מידי" ולא ב"פחות מידי" או להשוות, אלא במינון שמאפשר לה (וכמובן לך) את החיים שלכם כל אחד וכן כזה שמאפשר את הביחד, בין אם זה בשיחות, במסרונים ובפגישות שלכם.

    אין בעיה בכך שהבחורה מדברת יותר ממך, כל עוד הדבר אינו מפריע לך או לה.
    פעמים רבות יתכן מצב שבן זוג אחד יכול להיות מעט יותר דומיננטי מהשני (כשאני מציינת "דומיננטי" אין כוונתי בהכרח לשליטה).

    חשוב לבדוק שזה לא נובע ממקום שאתה מתבייש לדבר או לקחת מקום.. אלא שזה מקום שבסדר לך להיות בו...ושלבת זוגך טוב.

    בכל קשר בו לשני הצדדים נוח, זה בסדר. ואם משהו לא נוח ואפשר לדבר על זה - זה מצויין.

    מומלץ לבחון תחביבים משותפים שאתם אוהבים, מקומות בילוי שאתם נהנים לצאת אליהם ודברים משותפים: סרטים, בתי קפה, ספורט משותף, ספרים, טיולים, יש גם חוויות משותפות שאפשר אח"כ לשוחח עליהם.

    ולראות להיכן הקשר מתפתח. כדאי לא להתנהל בקשר ממקום של חשש...
    (קיום הרגש הוא מאד טבעי, אך חשוב לדעת שאיש מאתנו אינו מושלם ואתה נשמע אדם רגיש שאכפת לו ושם לב לדברים הקטנים).

    אני מאחלת לך הצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו