מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מיואשת מיואשתדנה08/08/2013
בת 47 נשואה 10 שנים + 2
נישאתי רווקה
לבעלי זהו פרק ב' כאשר יש לו ילדים מנישואים קודמים.
בעלי מבוגר ממני ב- 15 שנים.
מצב יחסינו הולך ומתדרדר .אין יחסי מין. אני לא מצליחה לדבר איתו. הקושי המרכזי שלי הוא שאני מפחדת נורא מפרידה מפחדת להישאר לבד עם הילדים מפחדת להיות בלעדיו. הוא כזה שאם ניפרד הוא יתחיל מחדש ללא בעייה. אני בודדה בתוך הבית שלי ומנסה להסתיר את זה מהילדים-שהם קטנים. הוא מעליב אותי על בסיס קבוע, רוב הזמן לא מדבר איתי. אין לי כבר כוח לסבול והפחד מהפרידה אדיר.
אשמח לקצה של חוט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קצת יותר פרטים
עדי בדיחי08/08/2013שלום דנה,
צר לי לקרוא מה שעובר עלייך.
היו לי חסרים מעט פרטים אודות התקשורת ביניכם, האם המצב היה תמיד כזה או שבהתחלה דווקא התחיל טוב יותר, איך הקשר שלך עם ילדיו ואיך הקשר ההורי שלכם מול הילדים, בגדול קצת תמונת רקע על המצב ביניכם ואודות התקשורת והיחסים ביניכם יוכלו לעזור לי לענות לך יותר.
הפחד מפרידה פוקד את כולנו, אולי הוא עצמו פחות מחצין את זה כיוון שכבר "היה בסרט הזה" וחווה משהו דומה ולכן לא מראה פחד- עדיין אין זה אומר שהוא אכן ימשיך ללא בעיה או לא חושש ממהלך כזה. מהלך כזה עדיין הוא קשה רגשית גם אם אנחנו לא מבטאים זאת כלפי חוץ.
מעבר לזה הייתי מעוניינת שתרחיבי מעט על חוויית הבדידות שלך וכיצד מתבטאת, מהם הסימנים, האם את עובדת, איך את מרגישה בתוך האימהות שלך?
אשמח לשמוע יותר,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

