קשר אחרי 3 חודשים גבר נעלם

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קשר אחרי 3 חודשים גבר נעלם
    דנה
    24/08/2013

    שלום

    רציתי לפרוק לשתף לקבל עידוד עצות:

    אני בקשר עם גבר משך 4 חודשים,אני אמא מתורם,

    הגבר בתקופה האחרונה ישן הרבה בדירתי עזר עם התינוקת מדי פעם,ישנו יחד כך שאפשר לומר שזה היה סתם דייט
    הוא אמר שאני מגבילה אותו עם הילד שלו-כי הוא נוהג לישון אצל האישה לשעבר כשהוא בא לבקר אותו-אז שאלתי א יש משהו בינהם.
    בשבוע האחרן הרגשתי שהוא מרוחק -אלתי אותו אם הוא מתכוון לסיים את הקשר מכאן החלו א סאמ אסים.שהאחרון בהם כתבתי לו
    "אני לא רוצה לחיות בשקר יפה"-הוא ענה תודה,הבנתי.

    מאז לא שמעתי ממנו וגם אני לא יזמתי התקשרות כך משך 4 ימים

    אתמול התקשרתי אליו על מנת לנסות לדבר על הדברים ,אך הוא לא ענה,ולא חזר אלי עד היום

    אני ממש פגועה,זה לא דיט אחד שגבר נעלפ אז מתמודדים זה תקופה שהיינו יחד

    איך אפשר לסיים בהעלמות?!

    או שאס אמ אס שלי "אני לא רוצה לחיות בשקר יפה"- גרם לכך?


    אני בוכה וקשה לי לתת תשומת לב כאמא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר אחרי 3 חודשים גבר נעלם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנסות עוד פעם אחת ודי

    עדי בדיחי
    25/08/2013

    שלום לך דנה,

    להערכתי יש משקל מסוים להודעה שכתבת לו, היא למעשה המחישה לו שאת מרגישה כי את נמצאת איתו בסוג של שקר, ולא הסברת למה בדיוק התכוונת. הוא נעלב, נפגע, וניתק מגע.

    אני חשה כי הרגשת לא בטוחה במהלך הזמן האחרון שלכם יחד, והיה טוב לעשות איתו שיחה מאפשרת ומזמינה שתהיה יעילה יותר מSMS. בהודעות כתובות לא ניתן לחוש את הטון, ההבעה והצורה בה את אומרת את הדברים ולכן זה גמיש ופרוץ לפרשנויות של הצד השני. בעוד בשיחה רואים את כל התמונה וחשים את האנרגיות של האדם מולך.

    המלצתי היא לחכות כמה ימים ולנסות ליצור עמו שיחה משותפת. אם תראי שגם לצעד הזה אין מענה- אני מציעה להמשיך הלאה, כיוון שחוסר היענות בפעם השניה כבר יכול להעיד על חוסר רצינותו.

    לגבי התינוקת- קודם כל כל הכבוד לך על צעד כ"כ משמעותי של הורות יחידה. מעבר לזה, התינוקת שלך בוודאי צריכה דמות קבועה, יציבה ומכילה ואדם שיכול להתמודד עם משברים וקשיים בהורות ובזוגיות, מישהו חזק בקיצור. וגם אם זה לא ילך ביניכם כרגע- אולי זה באמת לטובתך ולטובת הילדה.

    מאחלת לכן הרבה בהצלחה, והורות טובה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו