מתי לספר?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מתי לספר?
    גלי
    24/08/2013

    שלום רב,
    אני גרושה ללא ילדים בת 30. לפני חצי שנה התגרשתי, וכבר חודש אני בזוגיות נפלאה עם רווק מקסים בן 32. העניין הוא שהקשר מתחיל להיות רציני ואני מעריכה שעוד מעט נעבור לגבור ביחד., לא סיפרתי לו שמצבי הכלכלי-לא טוב, ושנשארו לי 120,000 ש"ח לשלם על מנת להסדיר את ההלוואות שלקחתי. הוא אמנם, יודע, שעברתי לגור אצל הוריי כי אני צריכה לחסוך ושהאקס שלי סחט ממני כספים- אך הוא לא יודע שנותר לי עוד חוב לשלם בתשלומים רבים. אני אוהבת אותו, ומפחדת לאבד אותו.... מה לעשות??? מתי עלי לספר לו את האמת? האם בכלל לספר לו? אני אוכל לגור עמו ולעמוד בהוצאות מבלי שידע שאני משלמת הרבה החזרים-כי אני מתחילה לעבוד בעבודה רווחית בעוד חודש- אך האם מצב זה בריא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתי לספר?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לו כבר רקע מסוים

    עדי בדיחי
    25/08/2013

    שלום גלי,

    קודם כל עשית נכון כשכבר פתחת ואמרת לו שעברת לגור אצל הורייך כדי להסתדר כלכלית. ז"א הוא כבר מבין שיש איזו בעיה כלכלית. להערכתי בשלב זה את לא חייבת להמשיך ולפרט, אלא אם כן הנושא יצוץ שוב או שתרמזי לו כי יש חובות שעלייך לשלם כתוצאה מהתהליך שעברת.

    אני בטוחה שבמקרה כזה בו הזוגיות טובה ויציבה, גם אם הוא ידע על זה, ויווכח לראות שאת אחראית, מסתדרת ומשלמת את הכל כמו שצריך- הוא לא ירתע ואף יראה בזה חוזק. סה"כ זה "ניסיון חיים" מסוים, ואם הוא יראה זאת בזווית ההסתכלות הזאת, מה טוב לשניכם.

    יהיה "בריא" אם בהמשך תפתחי את זה, כשבאמת תגורו יחד ותראי שהקשר ממשיך להתקדם, ובו בזמן אם הנושא נפתח כמובן לספר לו בכללי שיש לך חובות אך את מכסה אותם חודש בחודשו.

    בהצלחה רבה וזוגיות טובה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו