להודות ?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • להודות ?
    דרורה
    27/09/2013

    שלום.
    יש לי בת מנשואי הקודמים ולה 3 בנים .
    אני נשואה פעם שנייה .
    בחג ללקחנו את בתי + 3 נכדיי לטיול של שבוע בחו"ל ללא חתני כי יש לו עסק והוא עובד .
    כשחזרנו מחו"ל חתני הודה בטלפון לבעלי (שאינו אבא של בתי) בלבד .
    לא ביקשתי ולא חשבתי על תמורה כספית כלשהי , חשבתי שמגיע לי תודה , לא ?
    האם חתני היה צריך להודות גם לי או שזה מובן וברור שלי לא כי אני הסבתא ?
    האם זה מספיק שביתי מודה לי וחתני לא כי הוא רואה אותי כסבתא וזו חובתי ?
    האם אני קטנונית , האם אני מגזימה ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    להודות ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביחסים טובים - זה בסדר

    טלי צרקינסקי
    27/09/2013

    ליי שלום,

    יש כאן שאלה שאת מעלה מעבר בעייני, כיצד את רואה/חווה את הקשר עם חתנך מעבר לטיול הזה שתיארת שלקחת את ביתך ונכדייך?

    אם סה"כ הקשר בסדר וחיובי, מאמינה שהוא מעריך את מה שאת מעניקה בקשר ביניכם ועוד יכול להודות לך על כך. יתכן והוא אכן אמר את תודתו דרך בעלך והתודה של ביתך. אני יכולה להבין את השקעתך היפה והנדיבה שהיא מעבר לכלכלית ואת רצונך שיראו את השקעה זו. האם את שואלת בנוסף - כיצד חתנך רואה את דמותך כסבתא בכלל? (כלומר, שהטיול היה חוויה משפחתית אך יש חוויות משפחתיות ותפישות משפחתיות, קשרים משפחתיים, מעבר ומה חווייתך שם?)האם שם את מרגישה מוערכת?
    האם את מעריכה אותו?

    אם את מרגישה שיש יחסים מתוחים ביניכם, יתכן שאותה אמירת תודה "הקפיצה" אצלך משהו בקשר ביניכם וניתן כמובן לשוחח על כך (אם יש משהו במה שאני מעלה).

    אם היחסים ביניכם טובים ואת מרגישה שם נוח, הייתי מייחסת פחות חשיבות לנושא.

    לעיתים אנשים כן מעריכים מעשים של אחרים ומוצאים את הדרך להביע את תודתם בדרך מסוימת ויתכן וזה גם יעלה בהמשך...

    מאחלת הצלחה ושנה טובה ומקווה שנהניתם בטיול ומאחלת לך להמשיך להנות מהקשרים המשפחתיים ומנכדייך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו