מחשבות מטרידות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מחשבות מטרידות
    מיטל
    15/10/2013

    שלום,
    אני בת 37 נשואה מזה חמש שנים פלוס ילדה.
    לפני שהכרתי את בעלי הייתי בקשר עם איזה בחור שמאוד אהבתי, שנינו בני אותו גיל. הקשר בינינו לא זז הרבה בגלל ששנינו היינו דומים ולא יוזמים ודוחפים למסד את הקשר . אני תמיד חיכיתי שהוא ייזום והוא חיכה שאני ייזום.
    לבסוף החלטתי להפסיק את הקשר הזה.
    יום אחד ראיתי אותו שהייתי עם בעלי והילדה והוא עם חברתו.
    היום שאני מאוהבת בבעלי וטוב לי אז הבחור לאחר שנפגשנו מתקשר אליי ואומר שהוא אוהב אותי ואני הייתי צריכה להיות אשתו!
    הוא נשמע מאוד מתוסכל וכעוס וקשה לו להאמין בכלל ששכחתי ממנו והוא טוען שהלוואי שהוא ישכח אותי כמו שאני שכחתי . הוא גם טוען שבגללי הוא פעם לא יתחתן. אני ביקשתי ממנו שיפסיק ושלא יתקשר שוב אליי.
    הבעיה שלי שהמחשבות עליו מטרידות אותי ואני לא מפסיקה לשחזר את השיחה הזו בראש.
    בנוסף בשיחה הוא החמיא לי בלי סוף ואמר שאין בחורות כמוני וזה חסר לי מבעלי שהוא לא טיפוס שמחמיא (מאז ומתמיד הוא היה ככה).
    אני מרגישה שאני בוגדת בבעלי עם המחשבות האלו.
    מה לעשות?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחשבות מטרידות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להמשיך הלאה ולהתרכז בהווה

    טלי צרקינסקי
    15/10/2013

    מיטל שלום,

    ראשית כל חשוב לי לציין בפניך, מחשבות אינן בגידה.

    אנו כבני אדם, יצורים ש- חושבים, חווים, מרגישים - מדובר בדברים נורמליים לחלוטין וטבעיים. את לא "רובוט" שיכול ל"תכנת" את הראש עפ"י מחשבות. את סה"כ בן אדם.

    אפשר להתבונן בתהליך שהיה כאן ובמה שיש לך כיום בידיים: יש לך בעל שאת אוהבת ויש לכם בת. טוב לך. אף אחד לא מושלם (ובשום מצב לא יכול להיות מושלם) וכך צריך להיות וזה בסדר כי אף אדם אינו מושלם. הבעל צריך להיות אדם שאת אוהבת וטוב לך אתו...

    הגיע אותו בחור, שהיה אתו קשר מהעבר הרחוק (שנים) שלפתע כך נפגשתם, "זרק" אותך לרגע רגשית ומחשבתית אחורה בזמן. כנראה באותה תקופה לא התאים ולא היה עיתוי שתינשאו ויתכן מאד שהוא לא הבחור שהיה מיועד לך..

    מה שהוא השליך עליך - את הכעס ואת הטחות האשמה שבגללך הוא לא יתחתן אני מאד מקווה שאת לא באמת לוקחת ברצינות על עצמך.

    יתכן והוא קינא לראותך עם בעל וילדה, יתכן ולראותך החזיר אותו אחורה (וזה גם בסדר..) אך מכאן ועד זה שאת אחראיות לעתידו המרחק הוא רב ביותר....

    הוא למעשה שם אצלך תחושה של אשמה שאת לא אמורה כלל להרגיש.
    כנראה זה עשה לך משהו כי הוא בכל זאת בחור מהעבר שהיית קשורה אליו רגשית וכאן מגיעים הרגשות אל מול בעלך...

    אני חושבת שהוא לא יכול לומר דבר על בעלך וכל ניסיון כזה מעט מחשיד מה הוא מנסה למעשה לומר או שתעשי?

    עצה שלי - את כותבת שטוב לך, המשיכי בטוב הזה והביני שאלו היו השלכות שלו ממנו עליך והן בגדר היסטוריה שלך. כיום את נמצאת במקום אחר.

    לא הייתי נלחמת במחשבות (ככל שנלחמים במחשבות הן עקשניות יותר) אלא - ראשית, להסיר אשמה מצדך... שנית, לשחרר, לאט לאט המחשבות גם תרפינה..

    תתרכזי בחייך, במה שטוב לך, במה שעוד היית רוצה לפתח היום בחיים ורק שם.
    ונאחל לבחור ההוא שימשיך בחייו ויהיה לו טוב - זו גם מחשבה משחררת....

    מאחלת לך הרבה טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו