קראש על קולגה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קראש על קולגה
    דילמה
    23/10/2013

    נדלקתי על קולגה, במשרד בו אני עובדת. זה הגיע למצב של מגע גופני בינינו. יש לי בן זוג וילדים, וגם לו יש בת זוג וילדים. אני מאוד נמשכת אליו, אך מצד שני יודעת שרציונאלית אולי זה לא נכון בשבילי להיגרר לרומן איתו.
    איך מוציאים אותו מהראש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קראש על קולגה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקראש בעבודה כפנס שמאיר משהו

    טלי צרקינסקי
    24/10/2013

    דילמה שלום,

    קראש על קולגה יכול לקרות, הוא עשוי להאיר ב"א" דברים שונים (ממש כמו איזה פנס פנימי שבא לסקור מה בעצם קורה שם?) מה קורה בחיים הזוגיים שלך? האם יש דברים שחסרים לך שם? האם יש דברים שהיית רוצה לעבוד עליהם?

    זוגיות היא משהו שיש לעבוד עליו כל הזמן ועם השנים, יכולה להיות בה שחיקה, בפרט כאשר יש את עומס החיים, עיסוק סביב גידול הילדים, עבודה, לחצי החיים היומיומיים, היעדר או לא מספיק השקעה בזמן איכות זוגי, קשיים בתקשורת, אינטימיות ומיניות ורצון בריגושים, אני מונה דברים מסוימים, אך הסיבות יכולות להיות רבות.

    אותו "קראש" מביא אתו משהו חדש, רענן, מרגש, "אסור" ומחזיר מעט לתקופות עבר של חוויות.

    יש כאן מספר היבטים ששווה להתבונן עליהם:

    ראשית, הנישואין שלך. הנישואין שלו. מהו עתיד קשר כזה? יש אפשרות לקחת את מה שקרה ולנסות לחשוב מה היית רוצה היום שיקרה בנישואין שלך ולבחון מחדש מה חשוב לך ולמקד את האנרגיות והעבודה לשם. למקום בו יש לך תא משפחתי.

    שנית, רומן באופן כללי במקום העבודה? יש כאן שאלה גדולה בתחום האפור.
    לא רק בהיבט ששניכם נשואים שזה עניין אחד וחשוב, אם כי עשויות להיות השלכות גם למקומות של קנאה, אם הקשר יפסק לאחר תקופה ארוכה (אם לא תסיימו אותו) אתם ממשיכים לפגוש אחד את השנייה, כלומר, יש כאן בהחלט לא מעט אספקטים לא פשוטים.

    לסיכום, הייתי ממליצה לך ואני בהחלט מצטרפת לרציונל שציינת שאת מבינה אותו, לבחון מה חסר לך בנישואין ושם להחזיר את העבודה - אל הזוגיות עם בעלך.

    לגבי "להוציא אותו מהראש". כמובן זה לא כמו להוציא מסמר מהקיר. מדובר כאן בדברים רגשיים שצריך לתת להם זמן וחלק מהתהליך זה כמובן לסיים את הקשר הרומני בצורה מכבדת ואמיתית ולומר את האמת, אין כמו האמת.


    אני מאחלת לך הרבה טוב.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו